Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg
- Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4778388, 4778381, 4778350 , fax. 068 3243307, 3246744
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
ul. Bolesława Chrobrego 7 7
65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, fax. 068 3243307, 3246744
REGON: 97039103800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa Ministrowi Obrony Narodowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe świadczenie usług w zakresie profilaktyki i zwalczania szkodników w obiektach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar. Spr. nr 36/PN/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowe świadczenie usług w zakresie profilaktyki i zwalczania szkodników w obiektach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713141003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 upzp. INFORMACJE O DOPUSZCZALNYCH ZMIANACH WARUNKÓW UMOWY Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień warunków umownych w zakresie zmiany wykonania przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ (art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1. Zmiany w umowie strony wymagają dla swej ważności, formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. 2. W przypadku zmniejszonej ilości wykonania pomiarów wynikających z zdarzeń losowych Zamawiającego (likwidacja budynku, zniszczona niesprawna instalacja z przyczyn losowych, trwały brak zasilania w energię elektryczną, remont budynku, pożar, itp) wynagrodzenie dla Wykonawcy zostanie zmniejszone o iloczyn liczby zmniejszonych pomiarów i cenę jednostkową za jeden pomiar wyliczoną z formularza cenowego, którego dotyczy to zdarzenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1, - oświadczenie pisemne wykonawcy o zawarciu na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z wykonywaniem usługi i zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum 10 000,00 zł od każdej części (oferty częściowej) tzn. min. 10 000,00 zł x liczba złożonych ofert częściowych przez wykonawcę - kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez Wykonawcę o jego aktualności na dzień składania ofert; - kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - Kserokopię ważnych uprawnień kwalifikacyjnych (minimum dla 2 osób) do wykonania prac kontrolno - pomiarowych w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV [kserokopię zaświadczeń należy potwierdzić na dzień składania ofert];
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną