Przetargi.pl
"Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w Zakładzie Karnym w Siedlcach"

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 785 13 00 , fax. 25 785 13 30
  • Data zamieszczenia: 2021-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Piłsudskiego 47
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 785 13 00, fax. 25 785 13 30
    REGON: 32047200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Służby Więziennej - Zakład Karny w Siedlcach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w Zakładzie Karnym w Siedlcach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych w okresie: sukcesywnie 12 miesięcy do daty podpisania umowy, dla Zakładu Karnego w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 47, 08-110 Siedlce, w szacunkowej ilości 44 610,30 kg w skali roku, W zakres świadczonej usługi wchodzi: odbiór od Zamawiającego brudnego asortymentu, załadunek, transport, pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, prasowanie asortymentu, składanie i segregację czystego asortymentu, pakowanie, dostawa zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. 2. Asortyment prania obejmuje w szczególności: a) odzież osadzonych (kurtka zimowa, bluza, spodnie, koszula), bielizny (piżama), pościel b) ręczniki, ścierki do naczyń, koce, ubranie kucharza c) odzież ochronna fartuchy personelu medycznego, kucharskiego 3. Średnie zestawienie asortymentu do uprania w ciągu jednego roku wraz ze średnią wagą danego rodzaju w przeliczeniu na sztukę: 1. Kurtka zimowa – 532,5 kg /1,20 kg/szt. 2. Bluza więzienna – 1452,6 kg / 0,48 kg/szt. 3. Spodnie więzienne - 1357,54 kg / 0,45 kg/szt. 4. Koszula - 1485,09 kg / 0,23 kg/szt. 5. Piżama – 5412,29 kg / 0,55 kg/szt. 6. Prześcieradło - 14526,94 kg / 0,44 kg/szt. 7. Poszewka na poduszkę - 1502,75 kg / 0,16 kg/szt. 8. Koc - 1828,94 kg / 1,85 kg/szt. 9. Ręcznik – 9111,63 kg / 0,16 kg/szt. 10. Ścierka do naczyń – 3500,86 kg / 0,10 kg/szt. 11. Ubranie kucharza - 1598,43 kg / 0,95 kg/szt. 12. Fartuch personelu medycznego, kucharskiego – 2300,74 kg / 0,55 kg/szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach