Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. WRAZ Z TRANSPORTEM Znak sprawy: SZP380/5/2012

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2240231, fax. 017 2252302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. WRAZ Z TRANSPORTEM Znak sprawy: SZP380/5/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa przedmiotu zamówienia: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. WRAZ Z TRANSPORTEM. PAKIET I - KOMPLEKSOWE USŁUGI PRANIA Średnie miesięczne ilości bielizny do prania wynoszą około 11 000 kg Rodzaj i ilość określa załącznik nr 2 w SIWZ - formularz cenowy. Zamawiający informuje, że w Załączniku nr 2.1 zawarty jest Wykaz placówek Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. Są to punkty odbioru brudnej bielizny medycznej do prania oraz przyjmowania czystej bielizny medycznej z prania. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi. Bielizna medyczna obejmuje: bieliznę ogólnoszpitalną, bieliznę zakaźną (z oddziału zakaźnego), bieliznę skażoną, odzież roboczą, odzież prywatną (odzież osób bezdomnych), ubrania pensjonariuszy (odzież z Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Łańcucie oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Handzlówce), pościel, fartuchy, piżamy, koce, poduszki, materace, mopy. Pod pojęciem kompleksowych świadczeń usług pralniczych rozumie się: pranie, dezynfekcję, suszenie, maglowanie, prasowanie, składanie w kostkę czystej bielizny medycznej, a także segregowanie i pakowanie zgodnie z asortymentem i oznaczeniami na materiale oddanym do pralni oraz reperacja z przyszywaniem guzików do bielizny medycznej wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywozem asortymentu czystego po praniu na koszt WYKONAWCY. Postępowanie z bielizną medyczną: czysta bielizna medyczna powinna być zapakowana w zależności od przyjętego postępowania np. zapakowana w folię lub worek zewnętrzny bakterioszczelny wielokrotnego użytku lub w inny sposób zabezpieczona przed zanieczyszczeniami na całej drodze z pralni WYKONAWCY do ZAMAWIAJĄCEGO, jak również przy załadunku i transporcie z punktów odbioru. Usługa powinna być: wykonywana zgodnie z technologią prania i barierą higieniczną przystosowaną do prania bielizny medycznej. Pralnia powinna spełniać wymogi sanitarno-higieniczne. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny medycznej do poszczególnych punktów odbioru znajdujących się przy ul. Paderewskiego 5 w Łańcucie oraz ZOL Handzlówka. 2. Przeprowadzanie dezynfekcji. 3. Transport w zakresie odbioru bielizny medycznej brudnej i dostawy czystej do punktów odbioru znajdujących się przy ul. Paderewskiego 5 w Łańcucie i Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Handzlówce, 37-123 Handzlówka 262 (odległość około 13 km od Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o.). Termin i realizacja zamówienia: 1. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2. Termin realizacji usługi: 1) maksymalnie do 48 godzin od godziny odbioru, gdy bielizna odbierana jest w punktach odbioru zlokalizowanych w Łańcucie, z zastrzeżeniem pkt. 3), 2) maksymalnie do 72 godzin od godziny odbioru, gdy bielizna odbierana jest do prania w punkcie odbioru ZOL Handzlówka, z zastrzeżeniem pkt. 3), 3) pierwszy dzień roboczy kolejnego tygodnia w przypadku odbioru bielizny do prania w piątek. 3. Odbiór brudnej i przyjęcie czystej bielizny odbywać się będzie w punktach odbioru zlokalizowanych: 1) w Łańcucie: codziennie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 14.30; 2) w ZOL Handzlówka: w dniach roboczych poniedziałek, środa i piątek w godzinach od 7.30 do 14.30. Termin płatności: 1. WYKONAWCA złoży u ZAMAWIAJĄCEGO fakturę VAT wraz z zestawieniem wykonanych w okresie rozliczeniowym usług, w terminie do 5-go dnia następującego miesiąca po miesiącu, w którym usługa była świadczona. 2. Strony ustalają jednomiesięczny okres rozliczeniowy. 3. Termin płatności: płatność za wykonane usługi prania będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostarczeniu faktury VAT do ZAMAWIAJĄCEGO wraz z zestawieniem wykonanych usług. Wartość zamówienia poniżej 200 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium, /w formie określonej przepisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - art. 45/ Wadium w kwocie na: Pakiet I 7 000,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 16.02.2012r. do godz. 10.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Niezmienności Cen
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach