Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB „CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE” SP. Z O. O. WRAZ Z TRANSPORTEM

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 240 231 , fax. 172 252 302
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 240 231, fax. 172 252 302
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB „CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE” SP. Z O. O. WRAZ Z TRANSPORTEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB „CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE” SP. Z O. O. WRAZ Z TRANSPORTEM PAKIET I – KOMPLEKSOWE USŁUGI PRANIA Dokładny opis przedmiotu zamówienia na poszczególne pozycje w pakiecie nr I zawarty został w Załączniku nr 2, w formularzu asortymentowo-cenowym. Średnie miesięczne ilości bielizny do prania wynoszą około 10 000 kg Zamawiający informuje, że w Załączniku nr 2.1 zawarty jest wykaz placówek „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. Są to „punkty odbioru” brudnej bielizny medycznej do prania oraz przyjmowania czystej bielizny medycznej z prania. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych w obrębie pakietu nr I. W pakiecie nr I, czyli w formularzu asortymentowo-cenowym muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w pakiecie nr I w załączniku nr 2 spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej. A.PODSTAWOWE WYMAGANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1)Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi. 2)Bielizna medyczna obejmuje: bieliznę ogólnoszpitalną, bieliznę zakaźną (z oddziału zakaźnego), bieliznę skażoną, odzież roboczą, odzież prywatną (odzież osób bezdomnych), ubrania pensjonariuszy (odzież z Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Łańcucie oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Handzlówce), pościel, fartuchy, piżamy, koce, poduszki, materace, mopy. 3)Pod pojęciem kompleksowych świadczeń usług pralniczych rozumie się: pranie, dezynfekcję, suszenie, maglowanie, prasowanie, składanie w kostkę czystej bielizny medycznej, a także segregowanie i pakowanie zgodnie z asortymentem i oznaczeniami na materiale oddanym do pralni, reperacja z przyszywaniem guzików do bielizny medycznej wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywozem asortymentu czystego po praniu na koszt WYKONAWC, oraz dezynfekcję w komorze dezynfekcyjnej, materacy. 4)Postępowanie z bielizną medyczną: czysta bielizna medyczna powinna być zapakowana w zależności od przyjętego postępowania np. zapakowana w folię lub worek zewnętrzny bakterioszczelny wielokrotnego użytku lub w inny sposób zabezpieczona przed zanieczyszczeniami na całej drodze z pralni WYKONAWCY do ZAMAWIAJĄCEGO, jak również przy załadunku i transporcie z „punktów odbioru”. 5)Usługa powinna być: wykonywana zgodnie z technologią prania i barierą higieniczną przystosowaną do prania bielizny medycznej. Pralnia powinna spełniać wymogi sanitarno-higieniczne i posiadać komorę dezynfekcyjną lub możliwość korzystania z komory dezynfekcyjnej. 6)Do obowiązków Wykonawcy należy: a)Przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny medycznej do poszczególnych „punktów odbioru” znajdujących się przy ul. Paderewskiego 5 w Łańcucie oraz ZOL Handzlówka. b)Przeprowadzanie dezynfekcji. c)Transport w zakresie odbioru bielizny medycznej brudnej i dostawy czystej do „punktów odbioru” znajdujących się przy ul. Paderewskiego 5 w Łańcucie i Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Handzlówce, 37-123 Handzlówka 262 (odległość około 13 km od „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o.). 7)Na podstawie ustawy z dnia 21.11.1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1459) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27.06.2012 r. w sprawie warunków i sposobu przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa, oraz wytycznych Starosty Powiatu Łańcuckiego dotyczących zasad przygotowania sektora ochrony zdrowia do działań w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych, stanów nadzwyczajnych, zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny – Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość świadczenia usług przedmiotu umowy na warunkach w niej określonych w razie wystąpienia sytuacji kryzysowych, zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny. C.POZOSTAŁE WYMAGANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych. 2.Oferty należy składać do jednej części. 3.Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi prania związane z przedmiotem zamówienia zgodnie z opisem SIWZ oraz z formularzem asortymentowo – cenowym. 4.Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców, modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Podane przez Zamawiającego ilości są szacunkowymi usługami prania na okres 12 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, w pakiecie, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości usług prania w każdej pozycji w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 6.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo – prawnych. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 9.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 12.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 13.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a Ustawy – Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą brały czynny udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia, jeśli wykonanie to polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z p. zm.). 2.Zamawiający wymaga minimalnego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę minimum 2 osoby wykonujące czynności związane z realizacją niniejszej umowy to jest (kierowców samochodów odbierających brudną bieliznę i przywóz czystej bielizny medycznej oraz pracowników zajmujących się praniem brudnej bielizny medycznej, dezynfekcję, suszenie, maglowanie, prasowanie, składanie w kostkę czystej bielizny medycznej, a także segregowanie i pakowanie zgodnie z asortymentem i oznaczeniami na materiale oddanym w całym okresie realizacji umowy). Zgodnie z art. 22 ust §1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4.Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osoby poprzez przedstawienie Zamawiającemu oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonujące osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Ww. oświadczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia oraz w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego”. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty przetargowej ww. oświadczenia. 5.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Termin i realizacja zamówienia: 1.Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2.Termin realizacji usługi: 1)maksymalnie do 48 godzin od dnia odbioru, gdy bielizna odbierana jest w „punktach odbioru” zlokalizowanych w Łańcucie, z zastrzeżeniem pkt. 3), 2)maksymalnie do 72 godzin od dnia odbioru, gdy bielizna odbierana jest do prania w punkcie odbioru „ZOL Handzlówka”, z zastrzeżeniem pkt. 3), 3)pierwszy dzień roboczy kolejnego tygodnia w przypadku odbioru bielizny do prania w piątek. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.35 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Odbiór brudnej i przyjęcie czystej bielizny odbywać się będzie w „punktach odbioru” zlokalizowanych: 1)w Łańcucie: codziennie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 14.35; 2)w ZOL Handzlówka: w dniach roboczych poniedziałek, środa i piątek w godzinach od 7.30 do 14.35. Termin płatności: 1.WYKONAWCA złoży u ZAMAWIAJĄCEGO fakturę VAT wraz z zestawieniem wykonanych usług w okresie rozliczeniowym usług, w terminie do 5-go dnia następującego miesiąca po miesiącu, w którym usługa była świadczona. 2.Strony ustalają jednomiesięczny okres rozliczeniowy. 3.Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy nr …………………w terminie do 30 dni za wykonane usługi prania i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu wraz z zestawieniem miesięcznym wykonanych usług. 4.Za datę zapłaty faktury VAT rozumie się datę obciążenia rachunku Zamawiającego w obsługującym go banku. 5.Strony uzgadniają, iż w przypadku nieterminowych płatności ze Strony Zamawiającego, Wykonawcy przysługuje prawo naliczania odsetek ustawowych za opóźnienie w transakcjach handlowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b. Ustawy dotyczące: 1)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;3)Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, czy zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający w tym przypadku wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XII pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 3).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymaganie dokumenty i oświadczenia: A.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia: 1.Zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych do oferty każdy z Wykonawców zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3, w którym Wykonawca wstępnie potwierdzi, że: 1)nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1. pkt 12 – 22 Ustawy Pzp, 2)spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 – Ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o zamówienie. Złożone oświadczenie ma potwierdzić, spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy zmieścili informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. A. ppkt. 1. Specyfikacji, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 – 6 Ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Specyfikacji, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej itp.) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy. 2.Wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust.3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a Ustawy Pzp to jest (zatrudnienie na umowę o pracę): Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V SIWZ przed podpisaniem umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia na wezwanie Zamawiającego. 3.Każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z sesji otwarcia ofert) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1. pkt 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4. Grupa kapitałowa – pod pojęciem grupy kapitałowej rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. B.Wykaz innych wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą, brak których spowoduje odrzucenie oferty: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy – Załączniki Nr 2 do oferty. 3.Oświadczenie przedmiotowe Wykonawcy w formie oryginału – Załącznik nr 5 do oferty. Przed i po podpisaniu umowy na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odpowiednie dokumenty. Wzór oświadczenia zawarty jest w niniejszej Specyfikacji. 4.Pełnomocnictwa do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone – Załącznik Nr 6 do oferty. (jeżeli dotyczy) 5.Wykazu części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom – – Załącznik Nr 7 do oferty (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” powinno być w formie pisemnej. Wszystkie dokumenty winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”. Składając dokumenty w formie kserokopii należy wpisać słowa np.: „poświadczam za zgodność z oryginałem” lub „za zgodność z oryginałem” – „data” i podpisać. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach