Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3294200 , fax. 068 3244213
- Data zamieszczenia: 2011-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
ul. Kupiecka 65 65
65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3294200, fax. 068 3244213
REGON: 00001775600141 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w ZUS Oddział w Zielonej Górze i podległych jednostkach terenowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, pokoi socjalnych, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń zbiorów akt, gabinetów lekarskich, pomieszczeń magazynowych i gospodarczych, wind osobowych oraz dwukrotne mycie okien (kwiecień, październik). CPV 90910000-9 usługi sprzątania, CPV 90911300-9 usługi czyszczenia okien Łączna powierzchnia netto wynosi 13.901,33 m?, w tym: - Oddział ZUS w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65 - 4.657,61 m? - Oddział ZUS w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15 - 2.718,48 m? - Inspektorat ZUS Świebodzin ul. Sikorskiego 42 - 935,45 m? - Inspektorat ZUS Krosno Odrzańskie - ul. Obrońców Stalingradu 1 - 1.286,10 m? - Biuro Terenowe ZUS Gubin ul. Słowackiego 2 - 176,00 m? - Inspektorat ZUS Żary ul. Lotników 1A - 1.873,15 m? - Inspektorat ZUS Nowa Sól ul. Kościuszki 29 - 2.138,40 m? - Biuro Terenowe ZUS Wschowa ul. Pocztowa 1 - 116,14 m? 2. Warunki realizacji zamówienia: a) Wykonawca musi dysponować przynajmniej 28 osobami sprzątającymi w tym minimum 16 osobami mającymi roczne doświadczenie w sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz co najmniej jedną osobą sprawującą nadzór na sprzątającymi, b) Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ciągu kolejnych 12 miesięcy w ramach jednej umowy, co najmniej 2 usługi świadczenia sprzątania obiektów biurowych o powierzchni obiektu objętego usługą minimum 4.500 m? o wartości min. 100.000,00 zł z podatkiem VAT (każda usługa oddzielnie), c) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich koniecznych środków (zgodnie z wykazem)myjących, czyszczących, pielęgnujących, konserwujących i innych używanych do utrzymania czystości. Zamawiający wymaga by wszystkie środki posiadały dokumenty dopuszczające do stosowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie i gwarantujące zachowanie właściwej higieny sanitarnej np. certyfikat bezpieczeństwa, karta charakterystyki lub atest, d) Wykonawca musi dysponować minimum 28 przemysłowymi odkurzaczami oraz 28 wózkami do przemieszczania sprzętu i materiałów czystościowych, e) przed podpisaniem umowy Wykonawca, przedłoży Zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały usługę w każdym z obiektów Zamawiającego. Osoby z poza listy nie będą miały prawa wejścia do obiektów Zamawiającego. Przypadki zastępstwa osób z listy muszą być uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej, f) Wykonawca dostarczy do dnia 15 lutego 2012 roku zaświadczenia o niekaralności osób wykonujących usługę u Zamawiającego, Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy z sumą ubezpieczenia, co najmniej 100.000,00 zł, przez okres obowiązywania umowy, g) W budynkach Oddziału ZUS przy ul. Kupieckiej 65 i ul. Wyspiańskiego 15B ma być zatrudniona sprzątaczka dyżurna w godzinach: - budynek Oddziału ZUS przy ul. Kupieckiej 65, od godz. 6?? - do godz.14??. - budynek Oddziału ZUS przy ul. Wyspiańskiego 15B od godz. 8?? - do godz.16 ??. Sprzątaczka dyżurna wykłada i uzupełnia na bieżąco w sanitariatach środki powierzone przez Zamawiającego: papier toaletowy, ręcznik papierowy, mydło, zapach do WC. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotowego zamówienia w części lub całości przy udziale podwykonawców ze względu na charakter zamówienia ( dopuszczenie do informacji niejawnych dotyczących systemów zabezpieczeń Zakładu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9.317,00 zł ( słownie dziewięć tysięcy trzysta siedemnaście złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/files/117845/yWTLQS3qCml.pdf
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług transportowo - porządkowych związanych z wykonaniem eksmisji lub przeprowadzką do lokalu zamiennego
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług porządkowo-czystościowych na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie usług transportowo - porządkowych związanych z wykonaniem eksmisji lub przeprowadzką do lokalu zamiennego
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie usług transportowo - porządkowych związanych z wykonaniem eksmisji lub przeprowadzką do lokalu zamiennego
Dodano: 2016-06-07 - Świadczenie usług porządkowo-czystościowych na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-05-23 - Usługi sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i ul. Lotników w Żarach
Dodano: 2016-05-18 - Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. J. Pankiewicza 5-7 oraz budynku siedziby Wydziału Dróg Powiatowych w Baczynie przy ul. Myśliborskiej 2
Dodano: 2016-05-05 - Usługa kompleksowego sprzątania budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-04-15 - Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. J. Pankiewicza 5-7 oraz budynku siedziby Wydziału Dróg Powiatowych w Baczynie przy ul. Myśliborskiej 2
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. zwalnianych w wyniku eksmisji i zgonu mieszkańca
Dodano: 2016-04-08