Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2023 roku

Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Pocztowa 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614260441
  • Data zamieszczenia: 2022-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gniezno
    Pocztowa 11
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614260441
    REGON: 630749641
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://parkowanie.gniezno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie, Straży Miejskiej w Gnieźnie oraz pomieszczeń Biura Strefy Płatnego Parkowania i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie w budynku przy ul. Pocztowej 11 w Gnieźnie w 2023 roku.Zamówienie obejmuje:Zadanie nr 1 – Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie i Straży Miejskiej w Gnieźnie.Zadanie nr 2 – Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Biura Strefy Płatnego Parkowania w budynku przy ul. Pocztowej 11 w Gnieźnie.Zadanie nr 3 – Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie w budynku przy ul. Pocztowej 11 w Gnieźnie.Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy dotyczącego budynku przy ulicy Pocztowej odbywać się będzie na podstawie odrębnych faktur wystawianych na Urząd Miejski, Straż Miejską, Biuro Strefy Płatnego Parkowania i Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, zgodnie z kwotami określonymi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.W wyniku udzielenia zamówienia publicznego zostaną zawarte trzy umowy przez:1) Miasto Gniezno – Urząd Miejski zgodnie z załącznikiem nr 7a do SWZ 2) Biuro Strefy Płatnego Parkowania zgodnie z załącznikiem nr 7b do SWZ3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gnieźnie zgodnie z załącznikiem nr 7c do SWZ.Zamawiający zastrzega, że za terminowość i prawidłowe opłacanie faktur oraz realizację umowy odpowiedzialni są kierownicy jednostek organizacyjnych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadiumprzed upływem terminu składania ofert w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na konto Banku Spółdzielczego z siedzibą w Gnieźnie: 07 9065 0006 0000 0000 6956 0009 z adnotacją „Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2023 roku”;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2)-4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. sytuacji finansowej lub ekonomicznejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 250.000,00 zł;4. zdolności technicznej lub zawodowejWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,:a) co najmniej 3 usługi sprzątania w obiektach o łącznej powierzchni przekraczającej 1500 m2.b) co najmniej 1 usługę mycia okien o powierzchni min. 500m2. Usługa mycia okien może być częścią składową kompleksowej usługi sprzątania jednak w dokumencie potwierdzającym spełnianie przedmiotowego warunku winna być wyszczególniona.Uwaga! Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach