Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji

Sąd Okręgowy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Waryńskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 631 300 , fax. 875 631 303
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Suwałkach
    ul. Waryńskiego 45
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 631 300, fax. 875 631 303
    REGON: 57068300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Okręgowy w Suwałkach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczący kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji, obejmuje: część użytkowaną przez Sąd Okręgowy w Suwałkach (część obiektu i posesję), część użytkowaną przez Sąd Rejonowy w Suwałkach (pozostałą część obiektu). 1) zakres zamówienia dotyczący części użytkowanej przez Sąd Okręgowy w Suwałkach obejmuje: a) sprzątanie pomieszczeń użytkowych, o powierzchni 3.081,44 m² (pomieszczenia biurowe, 10 sal rozpraw, 17 sanitariatów, klatki schodowe, korytarze, wiatrołapy i inne) które odbywać się będzie codziennie po godzinach pracy sądu tj. w godz. 15.30 – 21.00, b) sprzątanie pomieszczeń użytkowych (o tzw. ograniczonym dostępie), w godzinach pracy sądu, o powierzchni 678,08 m2, z tego:  281,16 m2 - sprzątanie dwa razy w tygodniu (pomieszczenie kasy, biblioteka, dwie sale konferencyjne, dwa pomieszczenia biurowe na III piętrze, pomieszczenie Punktu Informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego oraz trzy pokoje gościnne z łazienkami i jedną kuchnią),  92,13 m2 – sprzątanie raz w tygodniu (dwie serwerownie oraz w piwnicy pomieszczenia rzemieślników, dwa sanitariaty),  304,79 m2 – sprzątanie według potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu (piwnica: pozostałe pomieszczenia archiwum, pomieszczenie dowodów rzeczowych, pomieszczenia magazynowe, monitoringu, korytarze, pomieszczenia aresztowe z sanitariatem), które odbywać się będzie w czasie godzin urzędowania sądu. c) serwis dzienny w okresie od 1 listopada do 31 marca, obejmujący utrzymanie w czystości, w czasie urzędowania sądu, schodów wejściowych do budynku, klatek schodowych, holi, korytarzy, windy. d) sprzątanie posesji, o powierzchni 3.789,40 m2, obejmuje:  utrzymanie porządku na posesji: sprzątanie schodów, czyszczenie balustrad i poręczy, czyszczenie platformy pionowej (wewnątrz i zewnątrz),  pielęgnacja zieleni (koszenie trawników, nawożenie, podlewanie, odchwaszczanie, sadzenie kwiatów w 10 gazonach, przycinanie krzewów i drzew – cięcie konserwacyjno-pielęgnacyjne),  w okresie zimowym odśnieżanie z usuwaniem śniegu, i posypywanie piaskiem schodów, wejściowych do budynku, posypywanie piaskiem i solą chodników, parkingów, oraz podjazdów dla niepełnosprawnych. Zakres i częstotliwość wykonywania prac zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) zakres zamówienia dotyczący części użytkowanej przez Sąd Rejonowy w Suwałkach obejmuje: a) sprzątanie pomieszczeń użytkowych, o powierzchni 1.279,56 m² (pomieszczenia biurowe, 3 sale rozpraw, 6 sanitariatów, klatki schodowe, korytarze, wiatrołap i inne) które odbywać się będzie codziennie po godzinach pracy sądu tj. w godz. 15.30 – 21.00, b) sprzątanie pomieszczeń użytkowych (o tzw. ograniczonym dostępie), w godzinach pracy sądu, o powierzchni 677,32 m2, z tego: - 13,64 m2 - sprzątanie dwa razy w tygodniu (pomieszczenie kasy), - 252,87 m2 – sprzątanie raz w tygodniu (pomieszczenia serwerowni oraz w piwnicy pomieszczenia archiwum Wydziału Ksiąg Wieczystych), - 410,81 m2 – sprzątanie według potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu (piwnica: pozostałe pomieszczenia archiwum, pomieszczenie dowodów rzeczowych, pomieszczenia magazynowe, korytarze), które odbywać się będzie w czasie godzin urzędowania sądu. Zakres i częstotliwość wykonywania prac zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy według wzoru– Załącznik nr 3, 2) formularz cenowy według wzoru – Załącznik nr 4, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach