Sąd Okręgowy w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Waryńskiego 45
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5631300 , fax. 087 5631303
- Data zamieszczenia: 2010-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Suwałkach
ul. Waryńskiego 45 45
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5631300, fax. 087 5631303
REGON: 00057068300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach i na posesji, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca dokonuje ww. czynności: 1) własnym sprzętem, narzędziami, środkami czystości dobrymi jakościowo, gwarantującymi wysoki poziom usługi, 2) zakupuje na własny koszt materiały niezbędne do wykonania zadania tj. nawóz do nawożenia trawy, roślin, kwiaty do sadzenia w 10 gazonach, trawę do dosiewania trawników, środki ochrony roślin, środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, itp. Środki czystości w sanitariatach ( papier toaletowy, mydło oraz ręczniki ) zabezpiecza Zamawiający. 3) pod własnym nadzorem oraz przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz załączy do oferty. 4) wszystkie czynności porządkowe wewnątrz budynku należy wykonywać poza godzinami pracy Sądu, z wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonane w godzinach urzędowania, pod nadzorem pracowników, 5) utrzymanie czystości i porządku na posesji i parkingach Sądu Okręgowego powinno odbywać się w godzinach, które pozwolą na sprawne funkcjonowanie sądu, 6) odśnieżanie ciągów komunikacyjnych wzdłuż posesji oraz posypywanie ich piaskiem i solą powinno odbywać się w zależności od opadów również w dni wolne od pracy, 7) Wykonawca będzie informował pracownika ochrony budynku lub pracownika Sekcji Gospodarczej, nadzorującego wykonywanie umowy o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowaniu budynku, 8) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, 9) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem ww. usługi. Ogólna powierzchnia do sprzątania: 1) sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, obejmuje: a) sprzątanie pomieszczeń użytkowych, o powierzchni 4.361 m? ( pomieszczenia biurowe, 29 sanitariatów, klatki schodowe, korytarze i inne ) które odbywać się będzie codziennie: - w poniedziałki po godzinie 1600 - w pozostałe dni po godzinie 1500 b) sprzątanie pomieszczeń użytkowych ( o tzw. ograniczonym dostępie) o powierzchni 1.355,40 m2, z tego: - 294,8 m2 - sprzątanie dwa razy w tygodniu (dwa pomieszczenia kasy, biblioteka, sala konferencyjna, dwa pomieszczenia biurowe na III piętrze, dwa pomieszczenia Punktu Informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego, trzy pokoje gościnne z łazienkami oaz jedną kuchnią, sanitariat w piwnicy ) , - 345 m2 - sprzątanie raz w tygodniu ( piwnica: pomieszczenia archiwum ksiąg wieczystych, dwie serwerownie ), - 715,6 m2 - sprzątanie według potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu ( piwnica: pozostałe pomieszczenia archiwum, dwa pomieszczenia dowodów rzeczowych, pomieszczenia rzemieślników, magazynowe, monitoringu, korytarze ), które odbywać się będzie w czasie godzin pracy sądu: - w poniedziałki w godzinach: 800-1600 - w środy w godzinach 700-1500 2) sprzątanie posesji, o powierzchni 3.789,40 m2, obejmuje: a) utrzymanie porządku na posesji, mycie schodów, b) pielęgnacja zieleni (koszenie trawników, nawożenie, podlewanie, odchwaszczanie, sadzenie kwiatów w 10 gazonach), c) w okresie zimowym odśnieżanie i sypanie piaskiem chodników, parkingów, schodów wejściowych do budynku oraz podjazdów dla niepełnosprawnych. Zakres i częstotliwość wykonywania prac zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający żąda, zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom z zastrzeżeniem wyłączenia możliwości powierzenia czynności sprzątania wewnątrz budynku. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZP 3820 - 26/16 NA ŚWIADCZENIE USŁUGi W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W ODDZIALE III PSYCHOGERIATRII
Dodano: 2016-07-04 - Usługa sprzątania siedziby Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku
Dodano: 2016-06-02 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości wraz ze stałą dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz inne usługi
Dodano: 2016-05-11 - Usługa w zakresie utrzymania czystości obiektów Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży
Dodano: 2016-05-06 - SZP 3820 - 16/16 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W KOMÓRKACH ORGANIZACYJNYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY
Dodano: 2016-04-13 - SZP 3820 - 13/16 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W KOMÓRKACH ORGANIZACYJNYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY.
Dodano: 2016-03-22 - ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKÓW IZBY CELNEJ W BIAŁYMSTOKU ORAZ PODLEGŁYCH URZĘDÓW.
Dodano: 2016-03-11 - SZP 3820 - 11/16 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W KOMÓRKACH ORGANIZACYJNYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY
Dodano: 2016-03-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH WOKÓŁ SIEDZIB 2 PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-03-02 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji
Dodano: 2016-02-11