Miasto Łomża ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, Pl. Stary Rynek
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 156 711 , fax. 862 156 706
- Data zamieszczenia: 2019-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
Pl. Stary Rynek 14
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 862 156 711, fax. 862 156 706
REGON: 52513900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lomza.pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, ciągów komunikacyjnych (korytarze, hole, piwnice, schody zewnętrzne) w budynku Urzędu Miejskiego w Łomży, Stary Rynek 14 oraz pomieszczeń użytkowanych przez Urząd. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, ciągów komunikacyjnych (korytarze, hole, piwnice, schody zewnętrzne) w budynku Urzędu Miejskiego w Łomży, Pl. Stary Rynek 14 oraz pomieszczeń użytkowanych przez Urząd. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i w załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości 1 000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art.45 ust 6 uPzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego nr: 71 1560 0013 2294 6771 7000 0014 z dopiskiem: „Wadium - kompleksowe sprzątanie pomieszczeń WOU.271.1.2019” przed terminem określonym w punkcie 2 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek UM). 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć w oryginale do oferty (włożyć do koperty wewnętrznej, ale bez spinania dokumentu z ofertą lub włożyć do odrębnej koperty). Potwierdzenie przelewu wadium w pieniądzu prosimy wpiąć do oferty. 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.2 Wykonawca którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 9. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 10. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Utrzymanie czystości pomieszczeń, powierzchni utwardzonych, chodników, dróg i placów systemem zleconym w 2024 r. m. KOLNO”
Dodano: 2024-03-14 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
Dodano: 2024-02-23 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości obiektów Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży
Dodano: 2024-01-19 - Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz posesji wokół budynków na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2023-10-13 - Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach gminnych.
Dodano: 2023-09-12 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
Dodano: 2023-03-08 - Usuwanie napisów, rysunków typu graffiti, naklejek, plakatów, ogłoszeń i zabrudzeń z powierzchni urządzeń przystankowych oraz okresowe mycie wiat przystankowych
Dodano: 2021-02-09 - Sprzątanie powierzchni użytkowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku i w Filii PUP w Łapach
Dodano: 2021-02-05 - Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości Epi-Centrum Nauki
Dodano: 2021-02-03 - Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach gminnych na rok 2021r.
Dodano: 2020-12-15