Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Partyzantów 42
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3291700, 3291860 , fax. 068 3291713
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
ul. Partyzantów 42 42
65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3291700, 3291860, fax. 068 3291713
REGON: 00000044800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową w Zielonej Górze oraz podległych jej prokuratur okręgu zielonogórskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, holi i sanitariatów oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków zajmowanych przez: -Prokuraturę Okręgową w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, -Prokuraturę Rejonowa w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38, -Prokuraturę Rejonowa w Świebodzinie, ul. Poznańska 10, -Prokuraturę Rejonową w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, -Prokuraturę Rejonową w Żarach, ul. Górnośląska 17, Prokuraturę Rejonową w Żaganiu, ul. Dworcowa 57, Prokuraturę Rejonową we Wschowie, ul. Garbarska 11. Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi: PAKIET 1 - powierzchnia biurowa 6.614,04 m2 PAKIET 2 - powierzchnia zewnętrzna 5.051,00 m2 Zakres czynności: 1) Uzupełnienie na bieżąco w łazienkach papieru toaletowego, mydła w płynie, papierowych ręczników do wycierania rąk i worków do koszy; 2) Zapewnienie środków czystości, posiadających stosowne atesty, potrzebnych do mycia i dezynfekowania wszelkiego rodzaju powierzchni (m.in. lastryko, parkiet, terakota, PCV, panele podłogowe, kamień naturalny) i umożliwiających czyszczenie powierzchni biurowych, łazienek, luster, windy, balustrad, popielniczek; 3) Codzienne zmywanie posadzek twardych w całym obiekcie; 4) Konserwacja powierzchni posadzek twardych (dwa razy do roku); 5) Codzienne odkurzanie powierzchni dywanowych w całym obiekcie; 6) Codzienne mycie i dezynfekowanie toalet oraz pokoi socjalnych; 7) Codzienne usuwanie śmieci i wymiana plastikowych worków na śmieci; 8) Codzienne wymienianie worków w niszczarkach; 9) Dbanie na bieżąco o czystość powierzchni pionowych tj. okien, drzwi, ścianek szklanych oraz glazury ściennej; 10) Bieżące ścieranie kurzu z mebli oraz sprzętu biurowego, tj. kserokopiarek, faksów, telefonów oraz niszczarek; 11) Okresowa konserwacja mebli środkami konserwującymi (jeden raz na kwartał); 12) Mycie lamp sufitowych; 13) Mycie okien co najmniej 2 razy w roku. 14) Codzienne sprzątanie powierzchni zewnętrznych, tj. parkingów, ciągów pieszo-jezdnych, trawników. 15) Koszenie trawników co najmniej 1 raz w miesiącu oraz ich podlewanie w miarę potrzeb. 16) W okresie zimowym bieżące odśnieżanie parkingów, chodników, dróg dojazdowych i schodów zewnętrznych oraz ich posypywanie piaskiem, solą itp. w zależności od potrzeb. Uwaga: Zabezpieczenie piasku, soli i niezbędnego sprzętu należy do Wykonawcy. 17) Codzienne usuwanie śmieci z koszy na terenach zewnętrznych. Koszty wszystkich środków czystości i urządzeń niezbędnych do wykonania w/w czynności oraz worków na śmieci ponosi Wykonawca. Niniejszym zamówieniem nie jest objęty zakup mydła, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych. Należy to do obowiązku Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. 2) Wypełnione i podpisane Zestawienie Cenowe - Załącznik nr 2 i Załącznik 2a. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3. 4) Parafowany przez Wykonawcę Wzór Umowy z wykorzystaniem - Załącznika nr 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałami technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz osób do kontaktów z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 5. 2) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat trwania oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że usługi te zostały wykonane należycie Załącznik nr 4. UWAGA! wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech usług o zakresie, charakterze i wartości, porównywalnych z niniejszym zamówieniem - Załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.po.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług transportowo - porządkowych związanych z wykonaniem eksmisji lub przeprowadzką do lokalu zamiennego
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług porządkowo-czystościowych na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie usług transportowo - porządkowych związanych z wykonaniem eksmisji lub przeprowadzką do lokalu zamiennego
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie usług transportowo - porządkowych związanych z wykonaniem eksmisji lub przeprowadzką do lokalu zamiennego
Dodano: 2016-06-07 - Świadczenie usług porządkowo-czystościowych na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-05-23 - Usługi sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i ul. Lotników w Żarach
Dodano: 2016-05-18 - Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. J. Pankiewicza 5-7 oraz budynku siedziby Wydziału Dróg Powiatowych w Baczynie przy ul. Myśliborskiej 2
Dodano: 2016-05-05 - Usługa kompleksowego sprzątania budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-04-15 - Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. J. Pankiewicza 5-7 oraz budynku siedziby Wydziału Dróg Powiatowych w Baczynie przy ul. Myśliborskiej 2
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. zwalnianych w wyniku eksmisji i zgonu mieszkańca
Dodano: 2016-04-08