Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie Kartuskiej Pływalni Nëczk

Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Mściwoja II
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 810 454 , fax. 586 810 209
  • Data zamieszczenia: 2020-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Mściwoja II 4
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 586 810 454, fax. 586 810 209
    REGON: 19125419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwik.kartuzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowe Przedsiębiorstwo Wodociągowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie Kartuskiej Pływalni Nëczk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe sprzątanie Pływalni Neczk w Kartuzach. Wykaz prac sanitarno-higienicznych do wykonania w celu utrzymania czystości obiektu pływalni w Kartuzach: I. Prace porządkowe wykonywane w godzinach 7.30 - 22.30 1. Bieżące utrzymanie czystości: - ciągów komunikacyjnych (mopowanie) - przebieralni (mopowanie) - pomieszczeń natrysków (spłukiwanie czystą wodą oraz ściąganie wody ściągaczką) - toalet ogólnodostępnych i dla niepełnosprawnych - poczekalni (mopowanie) - szatni ogólnej (mopowanie) - widowni (mopowanie) - murku pomiędzy niecką a widownią (ścieranie i dezynfekcja) - pomieszczeń administracyjnych - mycie okien, parapetów, luster - utrzymanie w czystości brodzików - bieżące utrzymanie czystości saun, jacuzzi, siłowni. II. Prace porządkowe wykonywane po zamknięciu basenu. 1. Czyszczenie murków (nawrotów) padem ręcznym (po zastosowaniu środka spłukanie wodą) 2. Demontaż i czyszczenie kratek ( białe) z kanałów przelewowych obustronnie szczotką ręczną codziennie (po zastosowaniu środka spłukanie woda) jeden raz w tygodniu czyszczenie parownikiem (montaż po wykonaniu czyszczenia) 3. Czyszczenie padem ręcznym kanałów przelewowych (po zastosowaniu środka spłukanie woda) i wytarcie do sucha 4. Czyszczenie murku oddzielającego widownię (po zastosowaniu środka spłukanie woda) i wytarcie do sucha 5. Czyszczenie posadzki przy niecce basenowej: - spłukanie wodą - użycie maszyny czyszczącej ze środkiem czyszczącym - ponowne spłukanie wodą 6. Demontaż i czyszczenie kratek z rynien ściekowych szczotką ręczną oraz czyszczenie rynien (montaż po wykonaniu czyszczenia) 7. Codzienne, kompleksowe utrzymanie czystości wykładziny niecki basenowej (ręczne lub mechaniczne), powierzchni podłogi i ścian na hali basenowej z przelewami i armaturą, pomieszczeń przybasenowych (wraz z dezynfekcją). 8. Czyszczenie wszystkich elementów ze stali nierdzewnej, elementy wycierać do sucha 9. Pokrycie posadzki basenu, murku oddzielającego widownię, kratek środkiem dezynfekującym (po zastosowaniu środka spłukanie wodą), wytarcie do sucha 10. Czyszczenie ścian w natryskach padem ręcznym (po zastosowaniu środka spłukanie woda) i wytarcie do sucha 11. Czyszczenie w natryskach elementów ze stali nierdzewnej (przy użyciu odpowiednich środków, spłukać i wytrzeć do sucha) 12. Czyszczenie maszyną czyszczącą posadzek w natryskach, spłukanie wodą, usunięcie zastoin 13. Czyszczenie i dezynfekcja szafek w szatniach ( wewnątrz i na zewnątrz) 14. Czyszczenie maszyną czyszczącą posadzek w szatniach ( mycie i wytarcie do sucha) 15. Demontaż i czyszczenie kratek ściekowych oraz rynien ściekowych w szatniach, dezynfekcja, spłukanie wodą i montaż 16. Czyszczenie padem ręcznym płytek ceramicznych w pomieszczeniach „saun”, wytrzeć do sucha. 17. Czyszczenie ławek drewnianych w saunie (po zastosowaniu środka spłukanie wodą i wytrzeć do sucha) 18. Czyszczenie ławek z tworzywa sztucznego w saunie (po zastosowaniu środka spłukanie woda) 19. Czyszczenie płytek ceramicznych w pomieszczeniach WC padem ręcznym (po zastosowaniu środka spłukanie wodą i wytrzeć do sucha) 20. Czyszczenie posadzek w pomieszczeniach WC maszyną czyszczącą (po zastosowaniu środka spłukanie woda i wytrzeć do sucha) 21. Czyszczenie i dezynfekcja muszli ustępowych, umywalek, jacuzzi w pomieszczeniu sauny 22 Odkurzanie, ścieranie kurzu w siłowni 23. Czyszczenie posadzki: - poczekalnia - recepcja - widownia - kasy - wiatrołap maszyną czyszcząco-zbierającą, doczyszczanie myjką wysokociśnieniową 24. Wszelkie miejsca trudno dostępne dla maszyny czyszcząco-zbierającej: doczyszczanie myjką wysokociśnieniową, padem ręcznym oraz mopem płaskim 25. Płytki ceramiczne na ścianach, posadzki, pomieszczenia WC oraz sanitariaty uprzednio wyczyszczone i spłukane dezynfekować, po czym wytrzeć do sucha Raz w tygodniu (sobota) lustro wody będzie opuszczane i czyszczone: - linię wodną dookoła niecki specjalistycznym środkiem chemicznym. Wykonawca zrealizuje usługę przy użyciu własnych środków i sprzętu (wliczone w koszt usługi kompleksowej). Wszystkie stosowane środki muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty PZH. Mycie, dezynfekcja, czyszczenie pomieszczeń i powierzchni będzie wykonywane przy użyciu specjalistycznych środków chemicznych, dostosowanych do rodzaju pomieszczenia, powierzchni i urządzeń, zgodnie z cechami środków czyszczących: a) Preparat antypoślizgowy, zapachowy do zmywania i pielęgnacji powierzchni podłóg wodoodpornych – pH 7-9 b) Preparat doczyszczający do zmywania uporczywych zabrudzeń – pH 10-13 lub równoważny c) Preparat do toalet usuwający osady kamienne, mydlane – zapachowy, pH 0,5-3 d) Preparat do zmywania powierzchni wodoodpornych (biurka, stoły, ściany, drzwi itp.) pH 6-10; e) Preparat do mycia szkła – bezsmugowy, pH 7-10 f) Preparat myjąco – dezynfekujący, bezzapachowy, mogący mieć kontakt z wodą basenową, działający efektywnie przeciwko bakteriom, drożdżom, grzybom, wirusom – pH 10-13 Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zalecenia obsługi Pływalni dotyczące utrzymania czystości na całym obiekcie, na bieżąco. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę; Łączna powierzchnia użytkowa to ok. 1596 m2. Dokładne pomiary powierzchni do czyszczenia można dokonać we własnym zakresie po wcześniejszym umówieniu z kierownikiem pływalni. Zamówienie będzie realizowane w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy przez 7 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.30 do 22.30.oraz doczyszczanie nocne, z wyłączeniem następujących dni: Nowego Roku, pierwszego dnia Wielkanocy, Wszystkich Świętych, Wigilii, 25 grudnia i 31 grudnia oraz z wyjątkiem lipca (przerwa technologiczna). W miesiącu sierpniu zamówienie będzie realizowane w godzinach 13.30-21.30 oraz doczyszczanie nocne. Sposób rozliczenia za czas zmniejszonego zapotrzebowania na usługi został określony we wzorze umowy. Łączna maksymalna liczba dni świadczenia usługi, którą należy przyjąć do kalkulacji ceny oferty wynosi 330. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności sprzątania w obiekcie Kartuskiej Pływalni Neczk przez cały okres obowiązywania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy z postępowania w przypadku, gdy: 1) oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, 2) wadium zostało wniesione w innej formie lub w mniejszej wysokości niż określił Zamawiający w pkt 2. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 13 1160 2202 0000 0003 8564 5992 Na przelewie należy umieścić adnotację: „Wadium, Znak sprawy: ZP.3.1.2020”. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić potrzebny czas, który upływa od momentu wydania polecenia przelewu do momentu uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) niepieniężnej – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa art. 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa Ofertę w formie określonej przez Załącznik Nr 1 do SIWZ. Do oferty każdy wykonawca obowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ, z następującym zastrzeżeniem: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, 2) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 3) dokumentu (np. pełnomocnictwa) – jeżeli oferta, w tym wszystkie oświadczenia i dokumenty – zostaną podpisane przez osobę/osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach