Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Skarbowego w Krakowie os. Bohaterów Września 80 oraz na terenie przynależnym do tych budynków

Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta ogłasza przetarg

  • Adres: 31-621 Kraków, Os. Bohaterów Września 80
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6817000 , fax. 012 6479222
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta
    Os. Bohaterów Września 80 80
    31-621 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6817000, fax. 012 6479222
    REGON: 35000038000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usnowahuta.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Skarbowego w Krakowie os. Bohaterów Września 80 oraz na terenie przynależnym do tych budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych w budynkach Urzędu Skarbowego Kraków-Nowa Huta w Krakowie oś. Bohaterów Września 80, oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie przynależnym do tych budynków, przy użyciu własnych środków technicznych, chemicznych oraz własnych pracowników. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać: a) Wykonywanie usługi własnym sprzętem technicznym (odkurzacz z filtrem wodnym, mopy, wózki, itp.), b) Wykonywanie usługi zakupionymi na własny koszt środkami czyszczącymi, konserwującymi, zapachowymi (posiadającymi odpowiednie atesty higieniczne dopuszczające je do stosowania na rynku polskim, o wysokiej jakości i nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy i wystrój pomieszczeń) Wykonawca wyposaża w worki na śmieci, worki na surowce wtórne (papier, plastik) mydło w płynie do dozowników (typu MERIDA), papier toaletowy , ręczniki papierowe oraz zobowiązuje się dostarczać i uzupełniać wkłady zapachowe i baterie zasilające. c) utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Urzędu i w innych pomieszczeniach użytkowych oraz ciągach komunikacyjnych, d) mycie powierzchni oszklonych oraz drzwi, e) mycie odkurzanie, szorowanie i nabłyszczanie posadzek z płytek podłogowych PCV, ceramicznych, lastryka, itp., f) opróżnianie pojemników (koszy) na śmieci, wymiana worków plastikowych w koszach na śmieci, uzupełnianie i wymiana woreczków higienicznych w pojemnikach, wynoszenie śmieci do kontenera/ów na odpady komunalne, g) opróżnianie pojemników (koszy) na surowce wtórne (papier, plastik), pojemników niszczarek i wynoszenie do kontenera na surowce wtórne oraz wymiana worków plastikowych w stojakach na surowce wtórne, h) codziennie do godz. 6:30, zamiatanie terenu wokół budynków oraz usuwanie śmieci, i) usuwanie i likwidacja oblodzeń dróg, parkingu i chodników, oraz posypywanie dróg, parkingu i chodników piaskiem oraz środkami chemicznymi, j) codziennie, do godz. 6:30, odśnieżanie parkingu, ciągów pieszych, dróg dojazdowych, w zależności od warunków atmosferycznych. W razie potrzeby również w ciągu dnia pracy urzędu, k) utrzymywanie w czystości wejść do obiektu oraz powierzchni ciągów komunikacyjnych oraz sali obsługi podatnika , w godzinach pracy urzędu, l) sprzątanie pomieszczeń biurowych i użytkowych w budynkach Urzędu po godz. 15:15, m) sprzątanie pomieszczeń kodowanych, pod specjalnym nadzorem w budynkach A, B i archiwach zakładowych, w tym również magazynów archiwalnych do godziny 15:00 w obecności pracownika Zamawiającego. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań. Szczegółowy zakres poszczególnych zadań i częstotliwość usług porządkowych określa załącznik nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747500001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usnowahuta.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach