Przetargi.pl
„Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.”

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości na terenie firmy MASTER – Odpady Energia przy ul. Lokalnej 11 w Tychach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rozpisaniem zakresu przedmiotowego i rzeczowego świadczonych usług sprzątania i utrzymania czystości na terenie firmy MASTER – Odpady i Energia przy ul. Lokalnej w Tychach znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. - Rozkład stref znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. II. Dodatkowe wymogi dotyczące realizacji usługi: 1. Zamawiający wymaga, by usługa świadczona była sumiennie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje Wykonawcę do podjęcia działań w zakresie gospodarowania posiadanym potencjałem kadrowym, mających na celu zminimalizowanie rotacji zatrudnionego personelu. 2. Wszystkie osoby zaangażowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej umowy muszą być zatrudnione na umowę o pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem zobowiązań publiczno-prawnych, wynikających z obowiązków pracodawcy oraz niezależnie od formy ich zatrudnienia powinny zostać przeszkolone w zakresie bhp, p-poż. oraz innych przepisów, zależnie od zakresu obowiązków i miejsca wykonywania usługi, oraz posiadać zaświadczenie lekarskie o dopuszczenia do wykonywanych prac w zakresie wykonania niniejszej umowy 3. Zamawiający wymaga, by osoby zaangażowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej umowy zostały zapoznane przez Wykonawcę z zakresem prac, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zapewnia na swój koszt niezbędny do sprzątania osprzęt techniczny (odkurzacze, szczotki, ścierki, mopy, wiadra, itp.) oraz jednolitą odzież ochronną dla osób wykonywających usługę. 5. Środki czyszczące, dezynfekujące oraz zapachowe (zawieszki do WC, odświeżacze powietrza), a także worki na śmieci oraz środki higieniczne (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) niezbędne do utrzymania czystości i higieny zapewnia Wykonawca, z zastrzeżeniem, że ilość i jakość stosowanych środków zapewni należyte wykonanie umowy. Środki te muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, dopuszczające ich stosowanie na terenie UE. Zamawiający ma prawo żądać zmiany zastosowanego środka czystości, w takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić alternatywny produkt bez prawa odszkodowania z tego tytułu. Parametry określające standardy jakościowe środków higienicznych określone zostały w wykazie środków higienicznych. 6. Sprzęt powinien posiadać wymagane prawem atesty. 7. Zamawiający ze swojej strony wyznaczy koordynatora/ koordynatorów prac, który/którzy nadzorować będzie/będą właściwe wykonanie usługi i przewiduje comiesięczną kontrolę jakości wykonywanych usług, potwierdzoną protokołem. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi przekazał koordynatorowi ze strony Zamawiającego listę osób, które będą realizowały usługę w poszczególnych obiektach objętych przedmiotem zamówienia. Lista ta powinna być aktualizowana w ciągu całego okresu trwania umowy. 9. Liczba osób świadcząca usługę sprzątania w każdej lokalizacji powinna być zgodna z wymogami Zamawiającego w tym zakresie, określonymi w opisie każdej nieruchomości. III. Termin realizacji: - od 01.12.2019 r. do 31.03.2021r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed terminem składnia ofert. a) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach. 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 bez potwierdzania tych okoliczności, 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Master Odpady i Energia Sp. z o.o.) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 6 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach