Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie i bieżące utrzymywanie czystości budynków MCSiR w Nowym Targu

Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, Pl. Evry
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 533 01 63
  • Data zamieszczenia: 2017-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu
    Pl. Evry 4
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 18 533 01 63
    REGON: 12300051300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie i bieżące utrzymywanie czystości budynków MCSiR w Nowym Targu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu, tj. Pływalni Miejskiej przy ul. Plac Evry 4 w Nowym Targu oraz Miejskiej Hali Lodowej przy ul. Parkowa 14 w Nowym Targu w okresie od 1 lutego 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu budynku pływalni miejskiej położonej przy Placu Evry 4 w Nowym Targu w okresie od 1 lutego 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. (tj. 334 dni, wartość szacunkowa), w zakresie polegającym na codziennym sprzątaniu zasadniczym oraz bieżącym utrzymaniu czystości w podziałem na: a) serwis dzienny – obejmuje czynności związane z bieżącym utrzymaniem porządku i czystości codziennie w godzinach otwarcia obiektu, tj. 7:00-22:00 oraz uzupełnianie, wg potrzeb, artykułów higienicznych (mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy itp.) dostarczonych przez zamawiającego. Wykonawca zapewnia na własny koszt i ryzyko minimum 2 osoby personelu sprzątającego realizujących przedmiot zamówienia w czasie serwisu dziennego, o którym mowa w zdaniu poprzednim. b) serwis nocny – obejmuje czynności związane ze sprzątaniem zasadniczym, dezynfekcją oraz przywróceniem stanu sanitarnego i higienicznego codziennie w godzinach zamknięcia obiektu, tj. 22:00-2:00. Wykonawca zapewnia na własny koszt i ryzyko minimum 4 osoby personelu sprzątającego realizujących przedmiot zamówienia w czasie serwisu nocnego, o którym mowa w zdaniu poprzednim, przy czym osoby te muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę, potwierdzonej na piśmie. 2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu budynku Miejskiej Hali Lodowej przy ul. Parkowej 14 w Nowym Targu w okresie od 1 lutego 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. (tj. 334 dni, wartość szacunkowa). w zakresie polegającym: a) na codziennym sprzątaniu zasadniczym oraz bieżącym utrzymaniu czystości codziennie w godzinach otwarcia obiektu tj. 7:00-19:00. Wykonawca zapewnia na własny koszt i ryzyko minimum 1 osobę personelu sprzątającego realizujących przedmiot zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, przy czym osoby te muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę, potwierdzonej na piśmie, b) na sprzątaniu hali lodowej (osłony z pleksiglasu, boksy zawodnicze i sędziowskie) wraz z trybunami (krzesełka i miejsca stojące) po meczach hokejowych. Wykonawca zapewnia na własny koszt i ryzyko minimum 2 osoby personelu sprzątającego realizujących przedmiot zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim przez 2 godzin po 30 meczy hokejowych. 3) Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji procedurę realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Zleceniobiorca zapewnia na własny koszt w czasie realizacji przedmiotu zamówienia wszelkie urządzenia i sprzęt sprzątający, w tym urządzenie szorująco – zbierające, szorowarka rotacyjna, myjka wysokociśnieniowa, odkurzacz do sprzątania na mokro i sucho, mopy do mycia, ściągaczki gumowe, miotły, gąbki, ściereczki, wiaderka, itp. 5) Zleceniobiorca oświadcza, że rodzaj, jakość i wydajność używanego sprzętu gwarantuje bezpieczną, prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Awarie, naprawy sprzętu nie mogą mieć wpływu na jakość świadczonej usługi. 6) Zleceniobiorca zapewnia na własny koszt w czasie realizacji przedmiotu zamówienia profesjonalne środki czystości przeznaczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej typu basenowego, posiadających atest PZH i sklasyfikowanych wg polskich norm. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dla wykorzystywanych środków czystości aktualne karty charakterystyki środka chemicznego i instrukcji stosowania. Nie jest dopuszczalne zmienianie właściwości stosowanych środków np. przez ich rozcieńczanie - chyba, że jest to zgodne z instrukcją użytkowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo w uzasadnionych przypadkach do wystąpienia do wykonawcy o zmianę rodzaju używanych środków czystości. 7) Zleceniobiorca wyznaczy kierownika/brygadzistę lub inną osobę wyznaczoną do kontaktu z Zamawiającym. 8) Zleceniobiorca wyposaża na własny koszt w czasie realizacji przedmiotu zamówienia pracowników w czyste jednolite ubrania robocze z napisem „SERWIS SPRZĄTAJĄCY” w widocznym miejscu po akceptacji przez Zamawiającego. 9) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w sposób bezpieczny i nieuciążliwy dla osób korzystających z obiektów Zamawiającego. Personel wykonawcy zobowiązany jest do uprzejmego zachowania wobec ww. osób. 10) Zadania szczegółowej realizacji przedmiotu zamówienia określają wzory umów wraz z załącznikami, który stanowi załącznik nr 7 do siwz i załącznik nr 8 do siwz, które zostaną podpisane z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. 11) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowych części przedmiotu zamówienia, o której mowa w ust. 2 pkt. 1 ppkt a) i ppkt. b). 12) Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez wykonawcę. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie zaoferowanym przez wykonawcę od daty dostarczenia zamawiającemu prawidłowej faktury VAT. 13) Podstawą do sporządzenia faktury VAT przez Wykonawcę będzie iloczyn stawki za jeden dzień świadczenia usługi, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz ilość dni świadczonych usług w miesiącu. Stawki podane w formularzu ofertowym nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wadium 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A, konto nr 33 1240 5136 1111 0010 5658 4328 z dopiskiem na przelewie: „Wadium do przetargu na „Kompleksowe sprzątanie i bieżące utrzymywanie czystości budynków MCSiR w Nowym Targu””; 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej powinno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach