Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie Aquaparku w Wągrowcu

AQUAPARK WĄGROWIEC Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 685 555 , fax. 672 685 199
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AQUAPARK WĄGROWIEC Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 672 685 555, fax. 672 685 199
    REGON: 30100380100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.aquapark.wagrowiec.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie Aquaparku w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe sprzątanie Aquaparku w Wągrowcu” z gwarancją ze strony Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia własnymi środkami czystości odpowiednimi do sprzątania różnych powierzchni oraz własnym sprzętem”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części II SIWZ. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Zakres czynności i prac porządkowych w Aquaparku:  sprzątanie gruntowne hal basenowych, holu głównego, korytarzy, szatni odzieży wierzchniej, klatek schodowych, toalet, sanitariatów, szatni, sauny, trybun, niecek basenowych, sali konferencyjnej, galerii, wnętrza rury zjazdowej, pielęgnacja zieleni, mycie dekoracji, powierzchni przeszklonych w godzinach 22.00 – 6.00 oraz 6.30 – 22.00  sprzątanie powierzchni biurowych, socjalnych, oraz pomieszczeń gospodarczych – w godzinach funkcjonowania biura Spółki Aquapark  utrzymanie czystości terenu zewnętrznego, z odśnieżaniem, pielęgnacją zieleni, grabieniem i usunięciem liści.  zamówienie obejmuje również: zaopatrzenie w materiały do funkcjonujących urządzeń dozujących w siedzibie Zamawiającego tj.: mydła w płynie, żelu pod prysznic, ręczników papierowych, papieru toaletowego.  W ramach realizacji przedmiotu umowy Zmawiający wymaga aby na poszczególnych zmianach usługi świadczone były przez co najmniej 3 pracowników w godzinach 06:00 – 14:, 3 pracowników w godzinach 14:00 – 22:00 oraz 4 pracowników w godzinach 22:00-6:00.  zamówienie nie obejmuje powierzchni użytkowych objętych umową najmu tj, siłowni, pomieszczeń: kosmetyki, sklepu, Sali Fitness, restauracji, masażu, fryzjera za wyjątkiem powierzchni drzwi zewnętrznych i okien. Szczegółowy zakres czynności i prac porządkowych stanowi Część II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą: a) Formularz oferty, b) Wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do oferty) c) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO (załącznik nr 6 do oferty) d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 5 do oferty) – jeśli dotyczy e) Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. 2) Każdy z wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) (Załącznik nr 4 do ofert). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach