Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
- Data zamieszczenia: 2012-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
ul. Centralna 53 53
31-586 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
REGON: 35711616300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe rozpatrywanie roszczeń powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonywanie, na podstawie odrębnych zleceń, w terminie umownie określonym, obsługi roszczeń powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie; 2) dokonywanie oględzin powstałych uszkodzeń oraz oceny zakresu uszczerbku w majątku poszkodowanego zaistniałego z winy Zamawiającego z uwzględnieniem, w szczególności, normalnego związku przyczynowo - skutkowego pomiędzy zdarzeniem będącym przyczyną szkody, zawinionym działaniem i zaniechaniem Zamawiającego, a przedstawionym przez poszkodowanego zakresem uszczerbku; 3) zebranie dokumentacji umożliwiającej jednoznaczną identyfikację podmiotu uprawnionego do otrzymania świadczenia z tytułu odszkodowania, w tym oryginałów faktur za naprawę; 4) jednoznaczne określenie faktu powstania odpowiedzialności Zamawiającego za powstałe zdarzenie wraz z precyzyjnym określeniem kwoty odszkodowania i podstaw wyznaczenia zakresu powstałego uszczerbku; 5) sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonej obsługi roszczeń, zgodnie z wymogami określonymi umowie. 6) zajmowanie pisemnego stanowiska w odniesieniu do odwołań kierowanych przez wnoszących roszczenia, a także ustosunkowywanie się do pism wystosowanych przez podmioty sprawujące jakąkolwiek formę nadzoru lub kontroli nad Zamawiającym, poruszające problematykę działania Wykonawcy; 7) sporządzenie statystyk związanych z procesem likwidacji szkód, które przekazano Wykonawcy, pod kątem kwoty wyliczonego odszkodowania, miejsc powstania szkody, a także liczby szkód zgłaszanych przez poszczególne podmioty, które zostaną przekazane w formie pisemnej Zamawiającemu do dnia 28 lutego 2014 r.; 8) przeprowadzenie szkolenia dla co najmniej 5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi platformy informatycznej Wykonawcy, przeznaczonej do obsługi wnoszonych roszczeń oraz w zakresie narzędzi używanych przy realizacji zamówienia; 9) prowadzenie obsługi roszczeń za pomocą platformy informatycznej z zapewnieniem dostępu dla Zamawiającego w ramach realizacji umowy i na czas jej wykonania, umożliwiającą w czasie rzeczywistym on line: zgłaszanie wysuniętych roszczeń, dostęp do wszystkich informacji związanych z przebiegiem obsługi zgłoszonych roszczeń, dostęp do wszystkich dokumentów zgromadzonych w trakcie obsługi roszczeń wraz z możliwością wglądu w ich treść, weryfikację wszystkich podjętych zadań, a także międzyczasów pomiędzy wykonanymi zadaniami. b) Szczegółowe wymagania, zakres rzeczowy, zakres obowiązków i warunki realizacji określa załącznik nr 2 do nin. SIWZ - istotne postanowienia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 20.000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto depozytowe w Banku Pekao S.A. - nr rachunku: 32 1240 4722 1111 0000 4850 3855. 4) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie innej niż przelew należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe rozpatrywanie roszczeń powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie. Znak sprawy 6/XII/2014
Dodano: 2014-12-10 - Kompleksowe rozpatrywanie roszczeń powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie. Znak sprawy: 5/II/2014
Dodano: 2014-02-17 - Opracowanie i wdrożenie dokumentacji Szpitala w oparciu o normę PN-EN ISO 14001:2004 i przeprowadzenie procesu certyfikacji zakończonego wydaniem certyfikatu Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą PN-EN ISO 14001:2004 oraz opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (ISMS) w oparciu o normę PN-EN ISO/EIC 27001 i przeprowadzenie procesu certyfikacji zakończonego uzyskaniem certyfikatu dla Szpitala.
Dodano: 2014-02-15 - wyłonienie specjalisty ds. organizacji staży w projekcie Wiedza i praktyka - klucz do sukcesu w biznesie realizowanego w ramach PO KL, współfinansowanego z EFS -ZP/0227/2010.
Dodano: 2010-04-28 - Dostawa tablic rejestracyjnych. Or - 342 -01/10
Dodano: 2010-01-07 - Techniczna obsługa państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zgromadzonego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach
Dodano: 2009-10-21