Przetargi.pl
„KOMPLEKSOWE REMONTY CHODNIKÓW ORAZ KOMPLEKSOWE RENOWACJE POBOCZY I ROWÓW W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GENERALNĄ DYREKCJĘ DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W GDAŃSKU” - z podziałem na 5 części zamówienia

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-354 Gdańsk, ul. Subisława
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 112 400 , fax. 585 112 405
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
    ul. Subisława 5
    80-354 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 585 112 400, fax. 585 112 405
    REGON: 17511575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „KOMPLEKSOWE REMONTY CHODNIKÓW ORAZ KOMPLEKSOWE RENOWACJE POBOCZY I ROWÓW W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GENERALNĄ DYREKCJĘ DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W GDAŃSKU” - z podziałem na 5 części zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowych remontów chodników, kompleksowych remontów poboczy i kompleksowych remontów rowów, w ciągu dróg krajowych administrowanych przez właściwy Rejon GDDKiA Oddział w Gdańsku, w zakresie szczegółowo określonym w Kosztorysie/ach ofertowym/ych. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: a) CZĘŚĆ Nr 1 - „KOMPLEKSOWE REMONTY CHODNIKÓW ORAZ KOMPLEKSOWE RENOWACJE POBOCZY I ROWÓW W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W CZŁUCHOWIE”, b) CZĘŚĆ Nr 2 - „KOMPLEKSOWE REMONTY CHODNIKÓW ORAZ KOMPLEKSOWE RENOWACJE POBOCZY I ROWÓW W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W GDAŃSKU”, c) CZĘŚĆ Nr 3 - „KOMPLEKSOWE REMONTY CHODNIKÓW ORAZ KOMPLEKSOWE RENOWACJE POBOCZY I ROWÓW W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W KOŚCIERZYNIE”, d) CZĘŚĆ Nr 4 - „KOMPLEKSOWE REMONTY CHODNIKÓW ORAZ KOMPLEKSOWE RENOWACJE POBOCZY I ROWÓW W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W SŁUPSKU”, e) CZĘŚĆ Nr 5 - „KOMPLEKSOWE REMONTY CHODNIKÓW ORAZ KOMPLEKSOWE RENOWACJE POBOCZY I ROWÓW W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W TCZEWIE”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych Części zamówienia: - Część nr 1 - 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100); - Część nr 2 - 30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100); - Część nr 3 - 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100); - Część nr 4 - 30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100); - Część nr 5 - 60 000,00 PLN (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, to wysokość wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium tych części, na które Wykonawca składa ofertę. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad w zakresie działalności Oddziału GDDKiA w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk”. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nr 86 1130 1121 0006 5577 7390 0001 (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania O.Gd.Z-15.2412.24.2019), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW. 3) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 10.6. IDW; 4) Zobowiązania, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach