Przetargi.pl
Kompleksowe przygotowanie i uzbrojenie terenu Golubsko - Dobrzyńskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego

Gmina Miasto Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87400 Golub-Dobrzyń, Pl. Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 683-54-10 , fax. 0-56 683-54-15
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
    Pl. Tysiąclecia 25
    87400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 683-54-10, fax. 0-56 683-54-15
    REGON: 52346500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://golub-dobrzyn.miasto.nowoczesnagmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe przygotowanie i uzbrojenie terenu Golubsko - Dobrzyńskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie i uzbrojenie terenu Golubsko - Dobrzyńskiego Parku Przemysłowo – Technologicznego w ramach projektu pn. „Kompleksowe przygotowanie i uzbrojenie terenu Golubsko - Dobrzyńskiego Parku Przemysłowo – Technologicznego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 1 Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.4 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, Poddziałanie 1.4.3 Rozwój infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego, Schemat: Wsparcie powstawania i poszerzania terenów przeznaczonych pod działalność gospodarczą. 2. Przedsięwzięcie zlokalizowane będzie na następujących działkach w obrębie 8 Miasta Golubia – Dobrzynia, nr ewid.: 162/9, 162/6, 370/2, 252/2, 252/4, 369/2, 369/5, 369/8, 369/4, 369/6, 368/2, 373/1, 274/5, 274/4, 371/1, 366/2, 366/3, 211, 367/3, 367/1, 215/14, 213/2, 213/3, 214/2, 266/2, 347, 274/7, 260/1, 212/5, 162/10, 162/11, 162/12. Zakres przedsięwzięcia obejmuje: 2.1. przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 2127C (ul. Sokołowska); 2.2. budowę dróg (jezdni wraz z ciągami pieszorowerowymi) - na długości 879 m; 2.3. przebudowę istniejących urządzeń teletechnicznych; 2.4. przebudowę istniejących sieci energetycznych; 2.5. przebudowę istniejącej sieci ciepłowniczej; 2.6. budowę sieci oświetlenia drogowego obejmującą: 2.6.1. linie kablowe oświetlenia drogowego – 965m; 2.6.2. słupy oświetleniowe z oprawami 44szt.; 2.6.3. szafki oświetlenia ulicznego – 2 szt.; 2.7. budowę sieci kanalizacji deszczowej obejmującą: 2.7.1. kanały grawitacyjne: 2.7.1.1. Ø 1000 mm - 5m 2.7.1.2. Ø 800 mm - 65m 2.7.1.3. Ø 600 mm - 217,8m 2.7.1.4. Ø 500 mm - 24m 2.7.1.5. Ø 400 mm - 187m - Ø 300 mm - 323,5m 2.7.2. wpusty deszczowe – 34 szt. z przykanalikami o łącznej długości 182,5m; 2.7.3. wylot kanalizacyjny Ø 800 mm – 1 szt.; 2.7.4. wylot kanalizacyjny Ø 400 mm – 1 szt.; 2.7.5. podczyszczalnie ścieków deszczowych – 2 szt.; 2.8. budowę kanału technologicznego - rurociąg 4xRHDPEp 40/3,7mm - 617m; 2.9. budowę przepustu drogowego na Strudze Dobrzyńskiej – 1,68 x 2,23m, L=32m; 2.10. budowę sieci kanalizacji sanitarnej obejmującą: 2.10.1. kanały grawitacyjne Ø200mm – 466,5m; 2.10.2. rurociąg tłoczny Ø 80mm (PE90mm) – 369m; 2.10.3. przepompownia ścieków – 1 szt.; 2.11. budowę sieci wodociągowej obejmującą: 2.11.1. wodociąg Ø300mm – 251m; 2.11.2. wodociąg Ø100mm – 148m; 2.11.3. wodociąg Ø150mm – 10m; 2.11.4. hydranty nadziemne i odejścia 2.11.5. Ø100mm – 3 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową oraz decyzjami i zgłoszeniami (załącznik nr 1b), jak również w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia, którego zakres jest określony w wyciągu z projektu (załącznik nr 1a) oraz przedmiarach robót (załącznik nr 1c). 5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 6. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. 7. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 8. Przedmiary dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. 9. Wszystkie zastosowane elementy maja być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy : 10.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych, maszyn i urządzeń zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi. 10.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przez Zamawiającego Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia technicznego). 10.4. Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii karty przekazania odpadu potwierdzającej odbiór odpadów przez uprawnione podmioty lub osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne niebędące przedsiębiorcami. 10.5. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót wykonać inwentaryzację geodezyjną (powykonawczą). 10.6. Wywóz ziemi pochodzącej z wykopów nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10.7. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia oznakowania czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych, a także stałej organizacji ruchu w chwili zakończenia robót. 10.8. Wykonawca zobowiązuje się do: 10.8.1. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, skutecznie dokonanym zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie uzgodnionym w siwz, 10.8.2. stosowania się do pisemnych poleceń i wskazówek Zamawiającego, w tym Inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, 10.8.3. przedłożenia Zamawiającemu na jego pisemne żądanie zgłoszone w każdym czasie trwania Umowy, wszelkich dokumentów, materiałów i informacji potrzebnych mu do oceny prawidłowości wykonania Umowy, 10.8.4. uczestniczenia w spotkaniach roboczych w terminach ustalonych przez Zamawiającego, 10.8.5. w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 10.8.6. poniesienia kosztów wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 10.8.7. poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 10.8.8. poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 10.8.9. pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 10.8.10. pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10.8.11. pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 10.8.12. wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 10.8.13. zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających w przypadku, jeżeli one występują. 11. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a uPzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 12.1. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności, w trakcie realizacji zamówienia, takich jak: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, które są objęte przedsięwzięciem, operatorzy sprzętu, monterzy, kierowcy. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 12.2. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: 12.2.1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 4.7.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że określone czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Oświadczenie winno być przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 12.2.2. Na każdym etapie wykonywania umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja niniejszej umowy, 12.3. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: 12.3.1. z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.7.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 12.3.2. w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 uPzp, w wysokości 30 000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca winien wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim o/Zbójno nr 35 9551 0002 0100 2219 2000 0001, w tytule przelewu wpisując: WI.271.2.2018 – WADIUM. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w przypadku Wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z Wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu Wykonawców. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty. Ponadto w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w osobnej kopercie opisanej „ WI.271.2.2018 – wadium” i dołączonej do oferty. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy), 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach