Przetargi.pl
„Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru przyrodniczego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu „ Ochrona i efektywne wykorzystanie potencjału rzeki Iławki. Zagospodarowanie terenów wokół rz. Iławki – etap III”

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 52437000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru przyrodniczego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu „ Ochrona i efektywne wykorzystanie potencjału rzeki Iławki. Zagospodarowanie terenów wokół rz. Iławki – etap III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: wykonanie kompleksowej usługi nadzoru przyrodniczego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach Projektu "Ochrona i efektywne wykorzystanie potencjału rzeki Iławki. Zagospodarowanie terenów wokół rz. Iławki - etap III", w szczególności polegającej na dopilnowaniu i wyegzekwowaniu prawidłowej realizacji obostrzeń i warunków określonych w decyzji RDOŚ nr WOPN.6401.63.2019.MJ.2 z dnia 11.05.2019r. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również sporządzenie niezbędnych sprawozdań wykonywanych z zakresu wykonanych czynności w terminach do 31.03.2020 (częściowe za poprzedni rok) oraz w terminie do 31.03.2021 (sprawozdanie końcowe) 3. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części: I. część 1: Nadzór Przyrodniczy w zakresie entomologii II. część 2: Nadzór Przyrodniczy w zakresie ornitologii III. część 3: Nadzór Przyrodniczy w zakresie chiropterologii IV. część 4: Nadzór Przyrodniczy w zakresie herpetologii 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1-4 w szczególności obowiązki Wykonawcy, zawarty jest we wzorze umowy oraz załączniku nr 1 do umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWIZ. 5. Kody CPV Kody CPV: 90700000-4 Usługi środowiska naturalnego, 90714500-0 Usługi kontroli jakości środowiska, 90721700-4 Usługi ochrony gatunków zagrożonych, 90721000-7 Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska, 90713000-8 Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska; 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90700000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C i/lub 1D SIWZ) każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) niniejszego paragrafu. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 niniejszego paragrafu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach