Przetargi.pl
Kompleksowe opracowanie projektów budowlano - wykonawczych dla zadania pn. Skomunikowanie części usługowo- handlowo- mieszkaniowej Niska z droga krajową Nr 77 relacji Lipnik -Przemyśl, drogą powiatową - ulicą Osiedle, planowana obwodnicą Stalowa-Wola- Nisko

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8415643, 015 8415638 , fax. 015 8415630
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14 14
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8415643, 015 8415638, fax. 015 8415630
    REGON: 00054413100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe opracowanie projektów budowlano - wykonawczych dla zadania pn. Skomunikowanie części usługowo- handlowo- mieszkaniowej Niska z droga krajową Nr 77 relacji Lipnik -Przemyśl, drogą powiatową - ulicą Osiedle, planowana obwodnicą Stalowa-Wola- Nisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres szczegółowy zamówienia dokumentacji projektowej Uzyskanie map do celów projektowych, map ewidencji gruntów, wypisów z ewidencji gruntów. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Opracowanie koncepcji, projektów budowlanych i wykonawczych na budowę w/w układu drogowego w rejonie osiedla Moskale w Nisku obejmujących: budowę dróg i chodników, budowę kanalizacji deszczowej. Uzyskanie warunków odprowadzenia wód deszczowych do rzeki Barcówki, lub przyjęcie innego rozwiązania zgodnego z obowiązującymi przepisami. Inwestycję należy zaprojektować: 1)ul.Spacerowa - w granicach terenu określonego w koncepcji budowy dróg: 2)ul. Dębinki - w granicach terenu określonego w koncepcji budowy dróg, szerokość pasa drogowego ulicy Dębinki wynosi 9,0 m w związku z czym należy wykonać analizę obejmującą: a) wzajemne rozmieszczenie jej elementów oraz urządzeń infrastruktury technicznej, w charakterystycznych przekrojach poprzecznych, b) sposób etapowego i docelowego odwodnienia, c) sposób wysokościowego rozwiązania ulicy, d) wpływ istniejącego wartościowego zadrzewienia ( zadrzewienia brak), e)podstawowe uwarunkowania hydrogeologiczne i geotechniczne, a w szczególności występowania gruntów o małej nośności oraz terenów zalewowych, f) podstawowe uwarunkowania ochrony środowiska, a w szczególności sposoby ochrony przed nadmiernym hałasem, wibracjami i zanieczyszczeniami powietrza. 3) ul. Modrzewiowa - w granicach terenu, który zostanie określony przez Wykonawcę w koncepcji programowo- przestrzennej , 4) ul. Cicha - w granicach terenu, który zostanie określony przez Wykonawcę w koncepcji programowo- przestrzennej, 5) ul. tzw Jaworowa - w granicach terenu, który zostanie określony przez Wykonawcę w koncepcji programowo- przestrzennej- teren w całości stanowi własność Gminy Nisko. Opracowane koncepcje programowo- przestrzenne ulic Modrzewiowej, Cichej i tzw. Jaworowej należy przekazać Inwestorowi w celu zlecenia wykonania podziału terenu. Koszty podziału pokryje Inwestor. Uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej i decyzji o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja projektowa - opis przedmiotu zamówienia: a) opracowanie koncepcji programowo- przestrzennej ulic: Modrzewiowej, Cichej, i tzw. Jaworowej. b) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych, c) opracowanie projektów organizacji ruchu: docelowej i na czas budowy wraz z wymaganymi uzgodnieniami, d) opracowanie dokumentacji geologiczno -inżynierskiej, e) opracowanie operatu wodno prawnego, Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie. Wykonanie przedmiarów robót oddzielnie dla każdej branży zgodnie z obwiązującymi przepisami Wykonanie kosztorysów inwestorskich osobno dla poszczególnych branż. Wszystkie elementy kosztorysów powinny być oznaczone odpowiednimi kodami CPV. Projekty, pozwolenia, uzgodnienia, opinie i inna dokumentacja wymagana odrębnymi przepisami: a) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii , b) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wynikających z uzgodnień w instytucjach biorących udział w postępowaniu o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, c) w opracowaniu należy uwzględnić elementy zapewniające bezpieczeństwo ruchu drogowego pojazdów i pieszych, d) uzyskanie pozwolenia wodno- prawnego, e) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zgodnie z obowiązującymi przepisami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w SIWZ, a dla potwierdzenia spełnienia tych warunków przedstawią dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008r. Nr. 188, poz. 1155). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: 1) Oświadczenie z art. 22 i 24 Pzp.; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa odpowiednie dokumenty, wystawione zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 Nr 87, poz. 605). b. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3) W przypadku wykonawców występujących wspólnie każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.1) oraz.2), Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia tj. Wykazanie z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przez wykonawcę udokumentowanej realizacji minimum jednego zadania (prace zakończone i odebrane) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 tys.zł (brutto) dla każdego z zadań. Wartość, przedmiot, odbiorcy, należyte wykonanie i terminy realizacji wymienionych zadań winny być potwierdzone dokumentami (np.: protokoły odbioru, referencje itp.) Pod pojęciem: odpowiadających swoim rodzajem należy rozumieć-opracowanie projektowe obejmujące projekt budowlany i wykonawczy, zakończone i odebrane, dotyczących budowy ulicy lub drogi. 2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zrzeszonymi w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego, posiadającymi udokumentowane nie krótsze niż 5-cioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie opracowań projektowych oraz posiadających uprawnienia do projektowania bez ograniczeń na mocy ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami, w zakresie branż: - drogowej - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych - minimum 1 osoba, - instalacji w zakresie sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: - Wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; - Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru, referencje) ; - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - Dokumenty stwierdzające posiadanie przez ww. osoby wymaganych uprawnień. - Dokumenty potwierdzające przynależność ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. -złożenie wadium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1 O posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; .2 O posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 O znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 O nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Dokumenty: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2 Wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 3 Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie, zgodnie 4 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia 5 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,; 6 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia,; 7 Dokumenty potwierdzające przynależność osób posiadających uprawnienia do właściwej izby samorządu zawodowego, Ponadto do oferty należy dołączyć 1) Formularz ofertowy.. 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Potwierdzenie złożenia wadium 4) Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach