Przetargi.pl
„Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2021 roku.”

Miasto i Gmina Chodecz ogłasza przetarg

  • Adres: 87-860 Chodecz, ul. Kaliska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 848 070 , fax. 542 848 070
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Chodecz
    ul. Kaliska 2
    87-860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 848 070, fax. 542 848 070
    REGON: 91086683800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2021 roku.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2021 roku.” Zbiórka i wywóz odpadów powinny odbywać się zgodnie z wytycznymi aktualnego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz przepisami prawa polskiego. 3. Odbiór odpadów Na terenie działek letniskowych w gminie Chodecz obowiązuje system pojemnikowy do gromadzenia odpadów komunalnych stanowiących pozostałości z segregacji (resztki) oraz pojemnikowo – workowy do gromadzenia odpadów zbieranych selektywnie. 3.1. Odpady komunalne stanowiące pozostałości z segregacji (resztki) Do zbierania odpadów komunalnych stanowiących pozostałości z segregacji (resztki) z terenów domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe na terenie Gminy Chodecz przeznaczone są ogólnodostępne pojemniki o min. pojemności 1100 l. Pojemniki będą dostępne w punktach zbiorczych odbioru odpadów komunalnych, wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów komunalnych stanowiących pozostałości z segregacji (resztki) w ciągu czasu trwania umowy: dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, wrzesień, październik, listopad, grudzień 2021 r. oraz dwa razy w tygodniu (w poniedziałek i piątek) w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień 2021 r. Jeśli w dniu odbioru odpadów przypada święto wolne od pracy, to Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w następny dzień roboczy po dniu, w którym przypada to święto. Wykonawca na czas realizacji przedmiotu umowy: 1) wyposaża każdy z 15 ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych, w co najmniej 3 pojemniki o min. pojemności 1100 l przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnychstanowiących pozostałości z segregacji (resztki); 2) umożliwia odpłatnie właścicielom nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wyposażenie w pojemniki (worki) do gromadzenia odpadów komunalnych stanowiących pozostałości z segregacji (resztki) bez udziału Zamawiającego, jeżeli zgłoszą taką potrzebę. Ilość wytworzonych na terenie Gminy Chodecz odpadów komunalnych stanowiących pozostałości z segregacji (resztki) nie jest zależna od Zamawiającego. 3.2. Odpady zbierane selektywnie Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie pojemnikowym. Wprowadza się następujące rodzaje pojemników: - pojemnik do gromadzenia odpadów z papieru; - pojemnik do gromadzenia odpadów z szkła; - pojemnik do gromadzenia odpadów z metali i tworzyw sztucznych; - pojemnik do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. Wykonawca na czas realizacji przedmiotu umowy: 1) wyposaża każdy z 15 ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych, w co najmniej 1 pojemnik o min. pojemności 1100 l dla każdej z ww. frakcji odpadów. Każdy z pojemników musi być osobno oznaczony, do jakiego rodzaju odpadów komunalnych jest przeznaczony; 2) umożliwia odpłatnie właścicielom nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wyposażenie w pojemniki (worki) do gromadzenia odpadów zbieranych selektywnie bez udziału Zamawiającego, jeżeli zgłoszą taką potrzebę. Pojemniki będą dostępne w ogólnodostępnych punktach zbiorczych odbioru odpadów komunalnych, wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych. Częstotliwość odbioru odpadów zbieranych selektywnie (papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne) w ciągu czasu trwania umowy: raz w miesiącu (w pierwszy poniedziałek miesiąca) w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień 2021 r. oraz dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień 2021 r. Częstotliwość odbioru bioodpadów w ciągu czasu trwania umowy: raz w miesiącu (w pierwszy poniedziałek miesiąca w miesiącach: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień 2021 r. oraz dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień , wrzesień, październik 2021 r. Jeśli w dniu odbioru odpadów przypada święto wolne od pracy, to Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w następny dzień roboczy po dniu, w którym przypada to święto. 4. Wymagania techniczne 4.1. Pojazdy Wykonawca jest zobowiązany posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w minimalne wymagania. W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości powinny znajdować się co najmniej: 1) dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych; 2) dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych; 3) jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. 4.2 Szczegółowe wymagania dla pojazdów Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia wymagane jest spełnienie następujących warunków: Pojazdy powinny być trwale, czytelnie i w widocznym miejscu oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację podmiotu odbierającego odpady (nazwa firmy, adres, telefon kontaktowy). Na terenie bazy magazynowo – transportowej powinny znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania, które powinny być utrzymane we właściciwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy powinny być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów w trakcie magazynowania, przeładunku i transportu. Konstrukcja pojazdów powinna zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem transportowanych odpadów oraz zminimalizować wpływ czynników atmosferycznych na odpady zgodnie z europejskim standardem emisji spalin. Pojazdy powinny być wyposażone w system: - monitorowania opierającego się na systemie pozycjonowania satelitarnego, który umożliwi trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów; - czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. Zainstalowane systemy powinny umożliwić weryfikację zebranych danych. Pojazdy powinny być wyposażone w narzędzia lub urządzenia zapewniające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników z odpadami. Pojazdy powinny być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością dającą gwarancję utrzymania ich prawidłowego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz w miesiącu, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie powinno odbywać się na koniec każdego dnia roboczego wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej. 4.3 Baza magazynowo – transportowa Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo transportowej. Wymagania dla bazy magazynowo – transportowej: Baza magazynowo - transportowa powinna być usytuowana na terenie Gminy Chodecz lub w odległości nie większej niż 20 km od granicy Gminy Chodecz i na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy magazynowo transportowej powinien być zabezpieczony przed wstępem osób nieupoważnianych. Baza magazynowo-transportowa powinna być wyposażona: - w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów; - miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych - legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów; - pomieszczenia socjalne dla pracowników dostosowane do ilości pracowników. Baza magazynowo-transportowa powinna być wyposażona w punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz w miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów, chyba że czynności te są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne. Teren bazy magazynowo-transportowej powinien być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie 5.1 Odbieranie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zlokalizowanych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych Gminy Chodecz, będzie odbywało się z 15 ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych, wyznaczonych przez Zamawiającego. 5.2. Ilość odpadów komunalnych zebranych w 2020 roku z terenów domków letniskowych i nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe Gminy Chodecz, wyniosła ok. 600 ton. 6. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 6.1 Po podpisaniu umowy niezwłocznie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresowy 15 ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych objętych umową odbioru odpadów. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram (w formie papierowej i elektronicznej) na wszystkie miesiące trwania umowy. Harmonogram winien być uzgodniony z Zamawiającym przed rozpoczęciem usługi. Pierwszy harmonogram na miesiąc styczeń 2021 r. Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji w dniu podpisania umowy. 6.2 Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu sprawozdań zgodnie z obowiązkami i wymogami wynikającymi z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. 2019 poz. 2010 ze zm.). Ponadto, Wykonawca ma obowiązek przekazywania miesięcznych raportów zawierających informacje o: - nazwie i adresie instalacji, do której zostały przekazane odebrane odpady komunalne, - kodach odebranych odpadów, - masie odebranych odpadów, - sposobach zagospodarowania w/w odpadów. Raport miesięczny będzie m. in. podstawą do wystawienia faktury za wykonanie usługi. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów miesięcznych, kwitów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Chodecz. 6.3 Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni, w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz.1439.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016r., poz. 2167), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz.U. z 2017 r., poz. 2412). 6.4Liczba ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 6.5 Wykonawca jest zobowiązany do zebrania odpadów leżących obok pojemników, jeśli będzie to wynikiem jego działania. 6.6 Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 6.7 Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu przez Zamawiającego przez okres wykonywania zamówienia. 6.8 Wykonawca jest zobowiązany do odebrania każdej ilości odpadów, stanowiących przedmiot zamówienia. 6.9 Wykonawca ma obowiązek przekazania: 1) zebranych odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpady zielone, odpadów komunalnych stanowiących pozostałości z segregacji (resztki) - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa do instalacji komunalnych. 2) selektywnie zbierane odpadów komunalnych - na bieżąco do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska do najbliżej położonego miejsca, w którym mogą być przetwarzane (art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach). 6.10 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2009 r. Nr 104 poz. 868). 6.11 Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania punktem selektywnej zbiórki odpadów (tzw. PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Chodecz w momencie podpisania umowy z Zamawiającym. PSZOK musi być tak dostosowany, aby umożliwić właścicielom działek letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, dostarczanie do niego następujących odpadów komunalnych: 1) przeterminowane leki i chemikalia, 2) zużyte baterie i akumulatory, 3) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 4) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 5) odpady budowlane i rozbiórkowe, 6) zużyte opony, 7) popiół, 8) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym, w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, 9) odpady tekstyliów i odzieży. 6.12 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów bazy transportowej. 6.13 Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 6.14 Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu pisemny wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców powyższy wykaz należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 6.15 W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 6.16 Wykonawca jest zobowiązany do informowania właścicieli nieruchomości o zasadach segregacji odpadów komunalnych oraz monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielach nieruchomości w zakresie selektywnego odbierania odpadów komunalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, 87-860 Chodecz ul. Kaliska 2, pok. nr 2 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A., Nr 69 1090 1519 0000 0001 4459 5642, z dopiskiem „wadium – przetarg śmieci działki”. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uz-nania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzyst-niejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpiec-zenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prow-adzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświ-adczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzony przez Burmistrza Chodcza w zakresie odbierania odpadów komunalnych (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 PZP, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 3) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach