Miasto i Gmina Chodecz ogłasza przetarg
- Adres: 87860 Chodecz, ul. Kaliska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 848 070 , fax. 542 848 070
- Data zamieszczenia: 2018-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Chodecz
ul. Kaliska 2
87860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 848 070, fax. 542 848 070
REGON: 91086683800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2018 roku.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe odbieranie odpadów komunalnych z domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Chodecz w 2018 roku.” Na terenie domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe obowiązuje będzie system mieszany, tzn. workowo – pojemnikowy odbiór odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą przez właścicieli w dowolnych pojemnikach (w tym workach). Wyposażenie w pojemniki (worki) służące do zbierania odpadów komunalnych należy do Właścicieli nieruchomości. Do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenów domków letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe na terenie Gminy Chodecz przeznaczone są ogólnodostępne pojemniki o min. pojemności 1100 l. Pojemniki będą dostępne w ogólnodostępnych punktach zbiorczych odbioru odpadów komunalnych, wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych. Wykonawca na czas realizacji przedmiotu umowy: 1) wyposaża każdy z 15 ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych, w co najmniej 4 pojemniki o min. pojemności 1100 l przeznaczone do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych; 2) umożliwia właścicielom nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe wyposażenie w pojemniki (worki) do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych. Ilość wytworzonych na terenie Gminy Chodecz zmieszanych odpadów komunalnych nie jest zależna od Zamawiającego. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów: 46 razy w ciągu czasu trwania umowy, dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: luty, marzec, kwiecień, wrzesień, październik, listopad, grudzień 2018 r. oraz dwa razy w tygodniu (w poniedziałek i piątek) w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień 2018 r. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie pojemnikowym. Wprowadza się następujące rodzaje pojemników: - pojemnik do gromadzenia odpadów ze papieru; - pojemnik do gromadzenia odpadów z szkła; - pojemnik do gromadzenia odpadów z metali; - pojemnik do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych; - pojemnik do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. Do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów, Wykonawca na czas realizacji przedmiotu umowy, wyposaża każdy z 15 ogólnodostępnych punktów zbiorczych odbioru odpadów komunalnych wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych, w co najmniej 1 pojemnik o min. pojemności 1100 l dla każdej z ww. frakcji odpadów. Pojemniki będą dostępne w ogólnodostępnych punktach zbiorczych odbioru odpadów komunalnych, wyznaczonych na terenach rekreacyjno-wypoczynkowych. Częstotliwość odbioru odpadów zbieranych selektywnie suchych: 14 razy w ciągu czasu trwania umowy, tj. raz w miesiącu (w pierwszy poniedziałek miesiąca) w miesiącach: luty, marzec, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień 2018 r. oraz dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień 2018 r. Częstotliwość odbioru zbieranych selektywnie odpadów biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów: 18 razy w ciągu czasu trwania umowy, tj. raz w miesiącu (w pierwszy poniedziałek miesiąca w miesiącach: luty, marzec, listopad, grudzień 2018 oraz dwa razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień , wrzesień, październik 2018 r. Zamawiający zobowiązany jest do dysponowania punktem selektywnej zbiórki odpadów (tzw. PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Chodecz w momencie podpisania umowy z Zamawiającym. PSZOK musi być tak dostosowany, aby umożliwić właścicielom działek letniskowych oraz innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, dostarczanie do niego następujących odpadów komunalnych: 1) metale, 2) opakowania wielomateriałowe, 3) przeterminowane leki i chemikalia, 4) zużyte baterie i akumulatory, 5) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 6) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 7) odpady budowlane i rozbiórkowe, 8) zużyte opony, 9) popiół. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzony przez Burmistrza Chodcza w zakresie odbierania odpadów komunalnych (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 PZP, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja odpadów pochodzących z rozbiórek na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Toruń przy ul. Batorego w Toruniu, w ilości orientacyjnej - 852 m3.
Dodano: 2024-05-20 - Usuwanie odpadów komunalnych znajdujących się w miejscach do tego nieprzeznaczonych, na terenach stanowiących własność Gminy Bydgoszcz
Dodano: 2024-05-07 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji)
Dodano: 2024-03-01 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji)
Dodano: 2024-02-10 - Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 1.01.2024 r do 31.12.2024
Dodano: 2024-01-23 - Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych (papieru i szkła) z posesji zamieszkałych na terenie Gminy Łubianka w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-19 - Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego Nr 1 i Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
Dodano: 2024-01-02 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH O KODZIE 20 03 01 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ DO 60 MG/MIESIĄC
Dodano: 2023-12-21 - Świadczenie usług kom. w zakr. odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów kom. z nieruchom. niezamieszkałych oraz najem kontenera i poj. z terenów OSiR w Inowrocławiu,część I
Dodano: 2023-12-20 - Odbiór odpadów budowlano-remontowych (wolna ręka – zamówienie podobne)
Dodano: 2023-12-20