Przetargi.pl
Kompleksowe oczyszczenie rowu M-G (rowu południowego) od wylotu kolektora wód opadowych przy ul. Orzeszkowej i Sienkiewicza w Grójcu do ujścia rowu do stawu w Krobowie

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47/12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6643091 , fax. 048 6642103
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47/12 47/12
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6643091, fax. 048 6642103
    REGON: 00052479500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe oczyszczenie rowu M-G (rowu południowego) od wylotu kolektora wód opadowych przy ul. Orzeszkowej i Sienkiewicza w Grójcu do ujścia rowu do stawu w Krobowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja przedsięwzięcia obejmuje: - mechaniczne wykonanie zagłębień terenowych poszerzających koryto rowu. Należy przekopać poszerzenia koryta rowu w trzech miejscach: a) przed przepustem pod ulicą Zbyszewską, a precyzyjniej przed zastawką k przepompowni ścieków, na długości 167m, szerokości dna koryta 6.0m, szerokości w koronie 9.0m, głębokości śr. 1.0m; ze skarpami 1:1.5; ze złożeniem wybranej ziemi wzdłuż wyrobiska w odległości min. 3.0m od jego górnej krawędzi lub na pryzmę. Pojemność retencyjna rowu, przy wysokości zgromadzonej wody deszczowej 60cm (tj. równej średnicy przepustów), wyniesie 96×(9.0+10.8)×0.5×167 = 990m? b) za wylotem kanału z ulicy M. Konopnickiej, na długości 16m półkoliste poszerzenie o promieniu 5.0m, głębokości 0.9m; ze skarpami 1:1.5; ze złożeniem wybranej ziemi za wyrobiskiem z pozostawieniem dostępu do sadzawki szerokości 3.0m Pojemność retencyjna sadzawki wyniesie: 0.6×(3.14×10×10)×0.25×1.5 = 70m? c) za wylotem kanału z ulicy Sienkiewicza na długości 35m szerokości dna koryta 7.6m, szerokości w koronie 10.0m; ze skarpami 1:1.5; ze złożeniem urobku j.w. Pojemność retencyjna sadzawki wyniesie: 0.6×(7.6+9.4)×0.5×35 = 180m? Łączna pojemność retencyjna przy napełnieniu 60cm tych specjalnie wykonanych dołów wyniesie 1240m? Natomiast przy napełnieniu całkowitym 0.8×(9.0+11.4)×0.5×167 = 1360 m? 0.8×(3.14×10×10)×0.25×1.5 = 94 m? 0.8×(7.6+10.0)×0.5×35 = 246 m? razem 1700 m? Przy krawędziach wyrobisk, w odległościach co ~20m należy umieścić tabliczki informacyjne na stalowych słupkach zastabilizowanych w betonie, o treści Wejście wzbronione - wycinka drzew pojedynczych na odcinku między ulicą Zbyszewską, a wysokością ulicy Wybickiego - w ilości 5 szt. - wykarczowanie zagajnika i zakrzaczenia na terenie w rejonie przepompowni w ulicy Zbyszewskiej, o powierzchni 260m? - odgrodzenia i ponowne zagrodzenia dwuprzęsłowe międzywłasnościowe (w poprzek rowu) w ilości 7 kpl - wykoszenie chwastów i samosiewów; wyniesienie ich i wywiezienie (po przesuszeniu) taczkami lub wozem jednokonnym, ułożeniem w stosy - na całej długości rowu otwartego - oczyszczenie terenu ze śmieci i wywiezienie ich na wysypisko miejskie - na całej długości rowu - odkopanie zasypanych wylotów w ilości 3 - oczyszczenie dna rowu z namułów ręczne 50% i mechaniczne 50%, wyrównanie dna i skarp ze złożeniem na zwałkę wydobytych osadów na długościach nie przewidywanych na specjalne poszerzenie - odkrywka 2.0×2.0m na przepuście na wysokości posesji przy ulicy Łąkowej 1a, celem umożliwienia przeczyszczenia - przeczyszczenie ręczne i mechaniczne sprzętem WUKO-SC istniejących przepustów z wywozem osadów na wysypisko - ułożenie rur przepustowych o średnicy 1.0m długości 6.0m żelbetowych (z odzysku) lub z PP dwuściennej na wysokości ulicy Bocianiej Zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją (Wytyczne robót renowacyjnych) i przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia., wykażą, że zrealizowali w ostatnich 5 latach roboty o podobnym charakterze, zakresie i wartości nie mniejszej jak przedmiot zamówienia i potwierdzą to referencjami od zamawiających, udzielą min. 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (na załączonym druku) 2) uproszczony kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót), z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne na okres związania ofertą zaświadczenie o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa); 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 7) Wykaz zrealizowanych przez oferenta jako wykonawcy robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie(potwierdzonych referencjami inwestorów lub użytkowników). 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy PZP (oświadczenie w załączeniu); 11) harmonogram rzeczowo - finansowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.grojecmiasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną