Urząd Gminy w Babicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-551 Babice, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 134 002 , fax. 326 134 013
- Data zamieszczenia: 2020-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Babicach
ul. Krakowska 56
32-551 Babice, woj. małopolskie
tel. 326 134 002, fax. 326 134 013
REGON: 53496000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg gminnych w latach 2021-2022. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg gminnych w latach 2021-2022. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg (ZUD): 1)W razie potrzeby odśnieżania dróg, nie objętych w/w wykazem, dopuszcza się możliwość ich utrzymania interwencyjnego, w oparciu o telefoniczne zgłoszenie, co zostanie potwierdzone w książce meldunków. 2)Przez zimowe utrzymanie dróg rozumie się ich odśnieżanie i nie dopuszczenie do gołoledzi, poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi (piasek i sól). Prace powinny być dostosowane do istniejących warunków pogodowych. 3)Wykonawca prowadzić będzie całodobowo "książkę dyżurów", w której na bieżąco będzie wpisywał istniejące warunki pogodowe, oraz rodzaj wykonanej usługi. 4)Obowiązkiem Wykonawcy jest codzienne zgłaszanie do Zamawiającego szczegółowego zakresu wykonanych usług z dnia poprzedniego- „raportu” (do godz. 9.00) na adres e-mail: razniewska@babice.pl 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości i jakości wykonanych usług. Zamawiający zakwestionować może przesłany raport w ciągu 8 godzin po jego złożeniu. Letnie utrzymanie dróg (LUD) w zakres, którego wchodzi: 1)mechaniczne ścinanie poboczy grub. 10 cm/1 m2 2)wykaszanie poboczy przy drogach gminnych na szerokość 1-1,5 mb 3)wykaszanie chwastów kosiarką na wysięgniku z wygrabieniem i wywozem 4)przycinanie gałęzi drzew i krzewów w celu zachowania skrajni pionowej wynoszącej 4,5 mb oraz skrajni poziomej ( jezdnia + obustronne pobocza) 5)czyszczenie dna i skarp rowów (wykaszanie dna i skarp) 6)zdjęcie darniny z asfaltu 7)czyszczenie odwodnień liniowych 8)interwencyjne sprzątanie i usuwanie skutków nawałnic w pasie drogowym tj. liści (po zgłoszeniu zamawiającego) – usługa realizowana w terminie 12 godzin od przekazania zgłoszenia. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w następujących załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) załącznik Nr 1 do SIWZ - wykaz i zakres dróg gminnych 2) załącznik Nr 2 do SIWZ – standardy zimowego utrzymania 3) załącznik Nr 3 do SIWZ – istotne postanowienia umowy 4. Wykonawca ma obowiązek: 4.1.Wykonawca przed rozpoczęciem akcji zimowego utrzymania dróg przedłoży Zamawiającemu umowę na korzystanie z Aplikacji umożliwiającej lokalizację jednostek sprzętowych wyposażonych w urządzenia GPS, uczestniczących w zimowym utrzymaniu dróg gminnych. 4.2.Wykonawca na dzień podpisania umowy wyposaży każdą jednostkę sprzętową używaną do akcji zimowej w sprawne urządzenie GPS służące do określenia drogą internetową lokalizacji sprzętu na drogach. 4.3.Urządzenie GPS zostanie zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie. 4.4. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu korzystanie z Aplikacji za pośrednictwem sieci Internetowej, umożliwiającej : - kontrolę na bieżąco lokalizacji sprzętu z zainstalowanymi urządzeniami GPS, - automatyczne zapisywanie w pamięci danych o czasie i trasie przejazdu wszystkich jednostek sprzętowych wykonujących zadanie zimowego utrzymania dróg gminnych. 4.5. Za sprawność zainstalowanych w jednostkach sprzętowych urządzeń GPS, przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy, odpowiada Wykonawca. 4.6. Wykonawca każdą awarię urządzenia GPS zgłasza natychmiast Zamawiającemu i zobowiązuje się bez zbędnej zwłoki do przywrócenia sprawności tego urządzenia. 4.7. Każda jednostka sprzętowa z zainstalowanym urządzeniem GPS musi uzyskać akceptację pracownika Urzędu Gminy Babice. 4.8. W przypadku nie dopełnienia przez Wykonawcę w/w wymogów, Zamawiający ma prawo nie dopuścić Wykonawcy do świadczenia usług oraz naliczyć kary umowne określone w umowie. 4.9. W przypadku usług związanych z zimowym utrzymaniem Wykonawca musi być w gotowości do wykonania tych usług corocznie w okresie od dnia 20 października 2021 i 2022 r. 4.10. Zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 4.11. Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego związanego z realizacją robót i utrzymaniem ruchu o ile jest wymagane . 4.12. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie realizacji umowy wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. 4.13. Wykonawca realizuje usługi dotyczącego letniego utrzymania dróg na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego w zakresie określonym w umowie, w terminie ustalonym z Zamawiającym maksymalnie 7 dni roboczych od daty pisemnego lub e-mailowego zgłoszenia. 4.14. Podane w formularzu oferty szacunkowe ilości poszczególnych usług mogą ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6780 zł (sześć tysięcy siedemset osiemdziesiąt złotych ). 2.Wadium może być wniesione w: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 53 8444 0008 0010 0100 2017 0022 z dopiskiem: wadium na zadanie pn.: Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg gminnych w latach 2021-2022 oraz wskazać w ofercie numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. Uwaga: wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). 5.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Babice, Urząd Gminy w Babicach ul. Krakowska 56, 32-551 BABICE. Należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty - formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ) - każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1)oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3)pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich); 4)pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z tych wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała w okresie od 1 listopada 2022r. do 15 kwietnia 2023r
Dodano: 2024-03-19 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Jaszczurowa - Jamnik
Dodano: 2024-02-21 - Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia – Rejon 10
Dodano: 2024-02-19 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W POSZCZEGÓLNYCH SOŁECTWACH GMINY SKRZYSZÓW W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2024-02-05 - Usługi związane zimowym utrzymaniem skoczni i tras biegowych
Dodano: 2024-01-21 - Usługi związane zimowym utrzymaniem skoczni i tras biegowych należących do Zamawiającego
Dodano: 2024-01-21 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2023/2024 R.
Dodano: 2024-01-02 - Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg miejskich wraz z chodnikami na terenie Miasta Mszana Dolna w sezonie zimowym 2023/2024.
Dodano: 2023-12-28 - Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-12-08 - Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023/2024 (zadania: 5, 6, 7, 8 i 10)
Dodano: 2023-12-08