Przetargi.pl
Kompleksowe dostarczenie materiału roślinnego oraz nawozów niezbędnych do realizacji projektu pod nazwą „Międzyzdroje w Kwiatach”.

Zakład Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Nowomyśliwska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 328 08 73 , fax. 913 282 186
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ochrony Środowiska
    ul. Nowomyśliwska 86
    72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 328 08 73, fax. 913 282 186
    REGON: 81001759700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zos.miedzyzdroje.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe dostarczenie materiału roślinnego oraz nawozów niezbędnych do realizacji projektu pod nazwą „Międzyzdroje w Kwiatach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe dostarczenie materiału roślinnego oraz nawozów niezbędnych do realizacji projektu pod nazwą „Międzyzdroje w Kwiatach”. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem oraz zapewnić rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni właściwy sprzęt pozwalający na bezpieczny rozładunek dostarczonego towaru. Koszty transportu i ubezpieczenia towaru na czas transportu oraz koszty rozładunku pokrywa Wykonawca. Dostarczane rośliny muszą być w dobrej kondycji zdrowotnej, pozbawione chorób i szkodników. Wady niedopuszczalne roślin: • uszkodzenia mechaniczne roślin, • ślady żerowania szkodników, • oznaki chorobowe - zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni, • uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, • zwiędnięcia liści i kwiatów - uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni. Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane, z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje między pniem, koroną i bryłą korzeniową. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Rośliny w danym gatunku i odmianie muszą charakteryzować się wyrównanym wzrostem, rośliny w danej grupie barwnej muszą być jednorodne kolorystycznie. Rośliny powinny być dostarczone w doniczkach, zabezpieczone folią na wózkach pozostających w posiadaniu Zamawiającego do końca wysadzenia roślin, które posłużą do bezpiecznego transportu. Ziemia zostanie dostarczona w workach na paletach i zabezpieczona folią. Zamawiający wymaga najwyższego standardu roślinności z certyfikatami i gwarancjami wytrzymałości na temperatury, w przypadku: • roślin wieloletnich – krzewów, drzew gwarancje na wytrzymałość temperatury do –25 ºC (minus 25 ºC), • kwiatów – wolne od chorób, z etykietami foto. Uzasadnione reklamacje dotyczące złej jakości części lub całości dostarczonej partii materiału roślinnego winny być rozpatrzone w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia. Wymiana wadliwego materiału zostanie dokonana zgodnie z terminem podanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4.2. Planowane terminy dostaw wraz z ich zakresem, zostały ustalone w załączniku nr 2 do projektu umowy i określone następująco: I Dostawa – do 19.04.2021 r. II Dostawa – do 17.05.2021 r. III Dostawa – do 24.05.2021 r. IV Dostawa – do 31.05.2021 r. Zamawiający zastrzega, że terminy dostaw II, III;IV są jedynie terminami orientacyjnymi. Ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, przesunięcia w nasadzeniach roślin pomiędzy dostawami terminy podane powyżej mogą ulec skróceniu lub wydłużeniu. Zamawiający powiadomi Wykonawcę za pośrednictwem poczty email lub telefonicznie o planowanym terminie dostaw, jednak nie później niż 3 dni przed planowanym terminem dostawy. 4.3. Wykaz przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy, 4.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 4.5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 4.5.1. 03.12.11.00-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady 4.5.2. 03.44.10.00-3 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty 4.5.3. 03.45.13.00-9 krzewy 4.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, 4.7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, 4.8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na dostawie materiału roślinnego na potrzeby realizacji projektu zagospodarowania terenów zielonych pod nazwą „Międzyzdroje w Kwiatach” w wysokości nie przekraczającej 20% zamówienia podstawowego, 4.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. 4.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03121100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięce zł 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: PKO Bank Polski 85 1020 4795 0000 9802 0368 8553 na adres: Zakład Ochrony Środowiska, 72-500 Międzyzdroje, ul. Nowomyśliwska 86. 11.2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 11.3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 11.3.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 11.3.2. innej niż pieniądz – oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 11.4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Gmina Międzyzdroje – Zakład Ochrony Środowiska, ul. Nowomyśliwska 86, 72-500 Międzyzdroje. 11.5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 2 i 4 ustawy. 11.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 11.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 11.9. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Arkusz kalkulacyjny ( załącznik nr 1) Formularz ofertowy ( załącznik nr 2 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach