Przetargi.pl
Kompleksowa usługę administrowania szpitalnymi systemami informatycznymi wraz ze sporządzaniem raportów i analiz

Śląskie Centrum Chorób Serca ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 733 668 , fax. 32 2717654, 3733668
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Chorób Serca
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 9
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 323 733 668, fax. 32 2717654, 3733668
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sccs.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługę administrowania szpitalnymi systemami informatycznymi wraz ze sporządzaniem raportów i analiz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje usługę administrowania oraz nadzór nad zintegrowanym Systemem Szpitalnym AMMS i Infomedica firmy ASSECO, oraz administrowanie Systemem Informacji Medycznej (SIM). Zadaniem Zleceniobiorcy będzie szeroko rozumiany rozwój infrastruktury informatycznej w Śląskim Centrum Chorób Serca, podejmowanie czynności przyczyniających się do sprawnego funkcjonowania zainstalowanych w Szpitalu Systemów Informatycznych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie są wymagane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych przedmiotowi zamówienia przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i materiały: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1, 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 ( Pakiet). 3) Wypełniony i podpisany załącznik nr 7 ( Wykaz zadań ). 4) Oświadczenia wymagane zapisami specyfikacji . 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do prezentacji usługi obsługi i administrowania systemami informatycznymi szpitala polegającej na przedstawieniu zadania przekrojowego z w/w systemów a mianowicie: a) w zakresie znajomości SIM (oraz korzystając w koniecznym zakresie z połączenia SIM-AMSS) schemat blokowy pokazujący ciąg rozumowania podczas dochodzenia do rozwiązania poniżej wymienionego raportu, b) uruchomić program-raport na rzeczywistych danych napisany w SQL, lub proceduralnym PL/SQL raportujący pacjentów zarejestrowanych w Systemie SIM, u których w dowolnym, 3 miesięcznym okresie czasowym przeprowadzono jednocześnie operację Zastawki Aortalnej + CABG. Dla każdego z tych pacjentów należy raportować następujące dane: - imię - nazwisko - datę urodzenia - pesel - numer Historii Choroby - numer (numery) operacji - datę (daty) operacji - tekst opisu Epikryzy Wypisowej - grupę krwi oraz Rh - rodzaje, ilości oraz numery donacji użytych preparatów (w przypadku przetaczania krwi). c) w zakresie znajomości AMMS – schemat blokowy raportu, oraz sam raport napisany w języku SQL, lub proceduralnym PL/SQL pokazujący bilans kosztów pobytu leczonego pacjenta (stosowane w leczeniu procedury, użyte leki i sprzęt, krew, procedury serologiczne) zarejestrowanego w Systemie AMMS, powyżej 18 roku życia, rozliczanego kodem produktu 5.54.01.0000044 w dowolnym, 6 miesięcznym przedziale czasowym. Wykonanie zadań w/w prezentacji potwierdzi posiadanie przez Wykonawcę wiedzy o systemach informatycznych szpitala i zarazem spełnienie wymagań Zamawiającego . Niewykonanie zadań w części lub całości spowoduje odrzucenie oferty . Prezentacja odbędzie się w terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia . Z prezentacji sporządzony zostanie protokół .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach