Przetargi.pl
Kompleksowa usługa wynajmu sztucznego lodowiska przenośnego z pełną infrastrukturą techniczną w Stalowej Woli

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa wynajmu sztucznego lodowiska przenośnego z pełną infrastrukturą techniczną w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wynajmem sztucznego lodowiska przenośnego o wymiarach 20x30 m wraz z pełną infrastrukturą techniczną na sezon zimowy 2020-2021 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawa oraz rozłożenie folii budowlanej o grubości min 0,5mm oraz styroduru min. EPS100 o grubości min. 5cm do zabezpieczenia podłoża pod lodowiskiem (podłoże z warstwy piasku) 3. Dostawa i wykonanie murków oporowych dla podbudowy lodowiska na miejsce wskazane przez Zamawiającego 4. Dostawa, rozłożenie i wyrównanie piasku kopanego w ilości ok. 240 m³. Dostarczony piasek winien posiadać jakość do zastosowania jako podłoże np. do siatkówki plażowej oraz posiadać certyfikat tzw. orzeczenie o jakości kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie, aby dostarczony piasek nie zawierał nieczystości w postaci szkła, kamieni, gruzu, nieczystości organicznych. 5. Dostawa niezbędnego okablowania, wtyczek, gniazd, rozgałęźników, rur osłonowych do zabezpieczenia kabla w miejscach ogólnodostępnych, progów zabezpieczających kable w miejscach przejazdu np. rolby, końcówek do zarabiania kabli w celu podłączenia do udostępnionej skrzynki elektrycznej. 6. W miarę kompletowania infrastruktury lodowiska podłączanie wszystkich urządzeń, kontenerów do zasilania oraz zabezpieczenie kabli przed ich uszkodzeniem i osobami postronnymi. Po zakończeniu rozkładania wszystkich elementów lodowiska i jego infrastruktury, sprawdzenie poprawności działania wszystkich jego elementów. 7. Zastrzega się, że oświetlenie lodowiska zamawiający wykona we własnym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia gniazd jednofazowych 230V umożliwiających podpięcie oświetlenia w ilości nie mniejszej niż 4 szt. przyłączy w czterech narożnikach lodowiska 8. Dostawa węża gaśniczego wraz z wyposażeniem o długości ~50m do zalania i uzupełniania lodu wodą z hydrantu pożarowego. 9. Dostawa, montaż wraz z pełnym okablowaniem i podłączeniem kompletnego modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska – płyta lodowiska: 20 m na 30 m musi spełniać warunki techniczne pozwalające na korzystanie z lodowiska przy temperaturze powietrza do + 10oC 10. dostawa i montaż band rekreacyjnych na konstrukcji stalowej z wypełnieniem z płyt PEHD, przymarzalnych o wysokości od 1,10 do 1,20 m otaczających taflę, z dwoma bramkami umożliwiającymi wejście oraz opuszczenie lodowiska przez osoby korzystające i obsługę oraz bramą i pochylnią umożliwiającymi wjazd maszyny do pielęgnacji lodu tzw. „rolby” na powierzchnię lodowiska. Szerokość bramy oraz pochylnia winny być wykonane w sposób i z materiałów umożliwiających bezproblemowy wjazd jak i opuszczenie płyty lodowiska przez rolbę. 11. Dostawa i montaż agregatu chłodniczego o wydajności chłodniczej umożliwiającej bezproblemowe korzystanie z lodowiska o wymiarach 20m x 30m przy temperaturze otoczenia do + 10oC włącznie. Agregat winien posiadać automatykę sterującą pozwalającą na całkowicie bezobsługową pracę w temperaturach otoczenia do + 10oC włącznie oraz zapis parametrów pracy urządzenia w celu odtworzenia warunków, w których mogła wystąpić usterka urządzenia. Agregat musi być w pełni sprawny, a jego okres użytkowania nie dłuższy niż 5 lat licząc od daty produkcji do terminu rozpoczęcia świadczenia usługi podanej w opisie zamówienia, ponadto agregat winien posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczenie znakiem zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881), głośność pracy agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku wg załącznika do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007r. (Dz. U. z 2007 nr 120 poz. 826) w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku. Agregat powinien być dedykowany typowo do lodowisk (nie klimatyzacyjny) i posiadać zabezpieczenie termiczne wymienników oraz rurociągów. 12. Dostawa i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu z pojemnikami do jego magazynowania. Wykonawca zapewni w okresie dzierżawy glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków 13. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce wykonania przyłącza energii elektrycznej (zakładana odległość od lodowiska ~50m) oraz miejsce poboru wody znajdujące się nie dalej niż 20 m od lodowiska. Koszty zużycia ww. mediów obciążają Zamawiającego. Koszty wykonania przyłącza energii elektrycznej oraz podłączenia wszystkich urządzeń i infrastruktury lodowiska Wykonawca powinien uwzględnić w swojej ofercie oraz zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 14. pierwszy montaż i rozruch instalacji oraz wytworzenie warstwy lodu o grubości 6-8 cm serwisowanie lodowiska w trakcie wynajmu. W ramach serwisu wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii i wykonywania czynności serwisowych niezwłocznie, nie później niż do 24 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Przy usuwaniu awarii powyżej 24 godzin, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy na miejsce posadowienia lodowiska oraz zapewnić jego uruchomienie. 15. przeszkolenie minimum 4 pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji lodowiska oraz doradztwo techniczne w zakresie funkcjonowania lodowiska w okresie jego dzierżawy. 16. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć lodowisko w instrukcję użytkowania i bezpiecznej eksploatacji. 17. Wynajem wraz z dostawą i pierwszym rozruchem samojezdnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodowiska (rolba) wraz z kompletem narzędzi niezbędnych do wykonania standardowych czynności eksploatacyjnych. Rolba powinna być gotowa do użytku i przystosowana do obsługi lodowiska o wymiarach 30x20m. Urządzenie nie może być starsze niż 5 lat licząc od daty produkcji do terminu rozpoczęcia świadczenia usługi. Ciężar urządzenia nie może powodować uszkodzenia nawierzchni lodowiska oraz jego warstwy wyrównującej, nie powinno być cięższe niż 2000kg. Urządzenie powinno być napędzane paliwem płynnym typu olej napędowy lub etylina. Wyklucza się urządzenie zasilane prądem elektrycznym. Powinno posiadać napęd na wszystkie koła. Opony powinny zapewniać bezproblemową jazdę po tafli lodu. W trakcie wykonywania czynności konserwacyjnych jak również dojazd na taflę i powrót na miejsce spoczynku urządzenia (opony kolcowane). Urządzenie powinno posiadać zbiornik na śnieg minimum 2 m3 opróżniany hydraulicznie oraz zbiornik na wodę minimum 500l. Rolba winna posiadać własne oświetlenie oraz instrukcje użytkowania. Szerokość robocza urządzenia minimum 1600mm. Urządzenie powinno posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz spełniać wymagane przepisami prawa normy w zakresie bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą, montażem i uruchomieniem maszyny oraz do przeszkolenia pracowników w zakresie użytkowania urządzenia. 18. Dostawa i ustawienie na placu kontenera standard z oknem otwieranym przesuwnym lub oknem otwieranym tradycyjnie (przeznaczony do wydawania łyżew)– 1szt.Kontener powinien być wyposażony w grzejnik elektryczny, instalację elektryczną, oświetlenie, minimum 3 gniazda do zasilania urządzeń elektrycznych z których jedno powinno być umiejscowione od strony wejścia, rolety zewnętrzne, okno przesuwne lub dwuskrzydłowe znajdujące się naprzeciwko drzwi wejściowych do kontenera, które muszą być zamykane na zamek. Wymiary kontenera: - minimum szer.2400mm dł. 6000mm. Wymiary większe należy skonsultować z Zamawiającym(w załączniku do niniejszego opisu znajdują się szczegóły dotyczące kontenerów). 19. Dostawa i ustawienie na placu kontenera standard z oknem kasowym przesuwnym (przeznaczony do sprzedaży biletów) – 1szt.Kontener powinien być wyposażony w grzejnik elektryczny, instalację elektryczną, oświetlenie, minimum 3 gniazda do zasilania urządzeń elektrycznych z których jedno powinno być umiejscowione od strony wejścia, rolety zewnętrzne, okno przesuwne lub dwuskrzydłowe znajdujące się naprzeciwko drzwi wejściowych do kontenera, które muszą być zamykane na zamek. Zakres wymiarów kontenera: - minium szer. 2400mm dł. 6000mm.Wymiary większe należy skonsultować z Zamawiającym (w załączniku do niniejszego opisu znajdują się szczegóły dotyczące kontenerów) 20. Dostawa i ustawienie na placu kontenera służącego jako garaż przeznaczony do przechowywania rolby – 1szt.Kontener magazyn posiadający ocieplane ściany oraz ogrzewanie elektryczne utrzymujące temp. minimum 10 stopni Celsjusza we wnętrzu. Magazyn musi posiadać bramę wjazdową dwu skrzydłową. Pozostałe parametry muszą umożliwiać sprawne garażowanie rolby w tym możliwość wjeżdżania i wyjeżdżania z kontenera (np. dodatkowe podjazdy). Kontener powinien być zamykany na klucz lub kłódkę(w załączniku do niniejszego opisu znajdują się szczegóły dotyczące kontenerów) 21. Dostawa i ustawienie barierek ochronnych Wymiary: długość: 2,10 m wysokość: 1,05 m (płotki lekkie zaporowe) 70szt. 22. Demontaż i wywóz kompletu elementów lodowiska wraz z całą infrastrukturą techniczną w terminie do 14 dni po zakończeniu umowy 23. Usunięcie, wywiezienie i utylizacja piasku oraz pozostałych materiałów niepodlegających ponownemu wykorzystaniu. Uprzątnięcie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu na którym stało lodowisko. 24. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnych rodzajowo z zamówieniem podstawowym. 25. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 26. Wybór najkorzystniejszej oferty nie będzie prowadzony w trybie aukcji elektronicznej. 27. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 28. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 29. Lokalizacja lodowiska: Plac przed Miejskim Domem Kultury w Stalowej Woli przy ul. 1-go Sierpnia , Plac Piłsudskiego w Stalowej Woli o nawierzchni z kostki brukowej, betonowej. 30. Dokładna lokalizacja tafli lodowiska winna być ustalona z Zamawiającym, podobnie jak usytuowanie pozostałych elementów lodowiska. 31. Warstwę wyrównującą stanowić będzie podłoże piaszczyste dostarczone przez Wykonawcę 32. Zamawiający wskaże wykonawcy punkt poboru wody koniecznej do wykonania płyty lodowiska i pokryje koszty związane ze zużyciem wody oraz koszty dostawy energii elektrycznej. 33. Zamawiający dostarczy i ułoży we własnym zakresie: chodniki gumowe, oświetlenie zewnętrzne oraz ławki dla klientów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42513200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach