Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księginice
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48691944010, +48798691212
- Data zamieszczenia: 2019-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
Księginice 14
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. +48691944010, +48798691212
REGON: 36641581000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU I SERWISOWANIA ODZIEŻY ROBOCZEJ DLA PRACOWNIKÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O. O. W KSIĘGINICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa wynajmu i serwisowania odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o. o. w Księginicach. W celu prawidłowej wyceny, Zamawiający przyjął maksymalną liczbę pracowników w liczbie 70 osób. Obecnie, Zamawiający zatrudnia 65 pracowników uprawnionych do korzystania z odzieży roboczej. Rozliczanie zamówienia będzie się odbywało za faktycznie używaną odzież roboczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ). Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę – tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składane zgodnie z art.24 ust. 11 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wybranych elementów munduru wyjściowego leśnika w wersji galowej oraz dla asysty honorowej - wersja testowa
Dodano: 2023-06-21 - SZP/242-009/2023_Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2023-03-21 - Dostawy odzieży roboczej i ochronnej
Dodano: 2022-10-14 - Dostawy artykułów bhp.
Dodano: 2020-10-08 - Sukcesywne dostawy odzieży dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowegow Legnicy
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa środków do Clean room/ obuwia ochronnego
Dodano: 2020-08-28 - Sukcesywne dostawy odzieży dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Dodano: 2020-08-11 - Dostawa odzieży roboczej, odzieży ochronnej oraz sprzętu ochrony osobistej i obuwia roboczego z podziałem na trzy zadania. ZADANIE 1 Dostawa odzieży roboczej i ochronnej damskiej ZADANIE 2 Dostawa odzieży roboczej, ochronnej obuwia oraz sprzętu ochrony osobistej dla konserwatora. ZADANIE 3 Dostawa obuwia roboczego i ochronnego damskiego Znak postępowania: ZP- 68/WZŻ/2020.
Dodano: 2020-07-08 - Dostawa odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-45/WZŻ/2020
Dodano: 2020-06-17