Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 59-101 Polkowice, K. B. Kominka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-76 746 08 00 , fax. 0-76 746 08 48
- Data zamieszczenia: 2020-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
K. B. Kominka 7
59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 0-76 746 08 00, fax. 0-76 746 08 48
REGON: 39076085200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Kompleksowa usługa wykonywania prac porządkowo-czystościowych na terenie obiektu oraz wykonywanie fizycznych usług ochroniarskich, usług monitorowania obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach przy ul. Kard. B. Kominka 7 i usług konwojów gotówki” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa usługa wykonywania prac porządkowo-czystościowych na terenie obiektu oraz wykonywanie fizycznych usług ochroniarskich, usług monitorowania obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach przy ul. Kard. B. Kominka 7 i usług konwojów gotówki”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje: 2.1. Część 1: Wykonywanie kompleksowego sprzątania, dezynfekcji wraz z dostawą środków i materiałów do wykonania usługi w obiekcie Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach przy ul. Kard. B. Kominka 7, zgodnie z Planem Higieny, stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ; 2.2. Część 2: Wykonywanie fizycznych usług ochroniarskich, usług monitorowania obiektu Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach przy ul. Kard. B. Kominka 7 i wykonywanie usług konwojów gotówki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli złoży: 1) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – dla części 1 i 2; 2) koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług związanych z ochroną obiektów, osób i mienia (Czas, na jaki udzielono koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia) – dla części 2. Celem wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie ww. dokumentów złożonych przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (pkt XIX ust. 2 ppkt 2.4 siwz), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2. Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa usługa sprzątania budynku „B” od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku „A” w soboty, niedziele i święta w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2021-02-01 - „Kompleksowa usługa sprzątania budynku „B” od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku „A” w soboty, niedziele i święta w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2020-12-07