Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg
- Adres: 87800 Włocławek, Ul. Wieniecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
- Data zamieszczenia: 2018-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
Ul. Wieniecka 49
87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
REGON: 34141172700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa w zakresie przeglądów, napraw bieżących, awarii oraz napraw okresowych i powypadkowych, diagnostyki, wymiany i wulkanizacji opon, pomocy drogowej holowania oraz innych napraw, wynikających ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych karetek ambulansów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie przeglądów, napraw bieżących, awarii oraz napraw okresowych i powypadkowych, diagnostyki, wymiany i wulkanizacji opon, pomocy drogowej holowania oraz innych napraw, wynikających ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych karetek ambulansów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w szczególności: zakres czynności, sposób i częstotliwość ich wykonywania, zasady świadczenia usługi oraz pozostałe obowiązki Wykonawcy określa załącznik nr 9 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Formularz– cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający”) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostepniającego (oryginał w formie pisemnej), które będzie określało: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. ***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów eksploatacyjnych i napraw pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Dodano: 2023-11-13 - Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
Dodano: 2023-05-02 - Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na części
Dodano: 2021-03-16 - USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW AWARYJNYCH, OBSŁUG OKRESOWYCH I KONSERWACJI POJAZDÓW: SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, CIĘŻAROWO-OSOBOWYCH, CIĘŻAROWYCH I PRZYCZEP ORAZ AUTOBUSÓW
Dodano: 2021-02-15 - Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na części.
Dodano: 2020-12-30 - USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW AWARYJNYCH, OBSŁUG OKRESOWYCH I KONSERWACJI POJAZDÓW: SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, CIĘŻAROWO-OSOBOWYCH, CIĘŻAROWYCH I PRZYCZEP ORAZ AUTOBUSÓW
Dodano: 2020-12-11 - Wymiana opon/kół w pojazdach służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. kujawsko – pomorskiego.
Dodano: 2020-10-09 - Naprawa samochodów służbowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. zo.o.
Dodano: 2020-10-09 - Naprawa pojazdu sanitarnego 4-noszowego IVECO
Dodano: 2020-10-02 - KOMPLEKSOWA USŁUGA W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, NAPRAW BIEŻACYCH ORAZ OKRESOWYCH, NAPRAW ZWIĄZANYCH Z EWENTUALNYMI SZKODAMI KOMUNIKACYJNYMI, AWARII, DIAGNOSTYKI, WYMIANY I WULKANIZACJI OPON, POMOCY DROGOWEJ – HOLOWANIA ORAZ INNYCH WYNIKAJĄCYCH ZE SPECJALISTYCZNEJ BUDOWY WSZYSTKICH SAMOCHODÓW BĘDĄCYCH W POSIADANIU SZPITALA, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI POJAZDÓW MARKI MERCEDES BENZ, VW CRAFTER, FORD TOURNEO ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W TABORZE WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁ. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY- POSTĘPOWANIE II. ZNAK POSTĘPOWANIA: DZP/135/2020
Dodano: 2020-09-25