Przetargi.pl
Kompleksowa usługa w zakresie przeglądów, napraw bieżących, awarii oraz napraw okresowych i powypadkowych, diagnostyki, wymiany i wulkanizacji opon, pomocy drogowej holowania oraz innych napraw, wynikających ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych karetek ambulansów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, Ul. Wieniecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2017-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa w zakresie przeglądów, napraw bieżących, awarii oraz napraw okresowych i powypadkowych, diagnostyki, wymiany i wulkanizacji opon, pomocy drogowej holowania oraz innych napraw, wynikających ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych karetek ambulansów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie przeglądów, napraw bieżących, awarii oraz napraw okresowych i powypadkowych, diagnostyki, wymiany i wulkanizacji opon, pomocy drogowej holowania oraz innych napraw, wynikających ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych karetek ambulansów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, a w szczególności: 1. wykonywanie okresowych przeglądów technicznych z odnotowaniem wykonanego przeglądu w książce serwisowej pojazdu. 2. wykonywanie napraw wynikających z przeglądów, 3. wykonywanie napraw bieżących wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych itp., w tym napraw blacharskich i lakierniczych, wykonywanie napraw w zakresie i do wysokości przyznanego odszkodowania za szkodę na rzecz WSS z Towarzystwa Ubezpieczeniowego - PZU. UNIQA lub innych Towarzystw Ubezpieczeniowych. 4. świadczenie o każdej porze i czasie usługi holowania, bądź przewozu karetki na lawecie, 5. wykonywanie bieżących konserwacji, 6. diagnostykę, w tym serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia i wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i odwrotnie, przechowywanie na specjalnych stojakach – regałach, konserwację opon oraz utylizację zużytych opon, 7. demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, 8. montaż nowych części, akcesoriów użytych do naprawy, 9. zakup i dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych - opon, materiałów, olejów i płynów eksploatacyjnych, 10. serwis klimatyzacji oraz systemów ogrzewania ambulansu - Webasto, 11. serwis instalacji, urządzeń elektronicznych i elektrycznych, 12. mycie i kosmetykę pojazdów (naprawa i pranie tapicerki) oraz inne usługi niezbędne do zapewnienia właściwego wyglądu ambulansów, 13. usługi wynikające ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych takich jak np.: naklejanie oznakowania ambulansu w postaci pasów, emblematów specjalistycznych, logo Zamawiającego, napisów wykonanych z kolorowej folii samoprzylepnej. Wykaz pojazdów objętych usługą: Lp. Marka pojazdu Numer rejestracyjny Rok produkcji Przebieg w kilometrach - stan na dzień 31.12.2016 r. 1 Mercedes Sprinter 319 CDI CW 68909 2011 226856 2 Mercedes Sprinter 319 CDI CW 73255 2012 249938 3 Mercedes Vito 115 CDI CW 63180 2010 434794 4 Mercedes Sprinter 313 CDI CW 48352 2008 397582 5 Mercedes Sprinter 313 CDI CW 32403 2005 373331 6 Mercedes Sprinter 313 CDI CW 36002 2006 509417 7 Mercedes Vito 115 CDI CW 58266 2009 296468 8 Mercedes Sprinter 319 CDI CW 68910 2011 229266 9 Mercedes Sprinter 319 CDI CW 73256 2012 270706 10 Mercedes Sprinter 315 CDI CW 36004 2006 510307 11 Mercedes Sprinter 315 CDI CW 43148 2007 336025 12 Mercedes Vito 115 CDI CW 38787 2006 435906 13 Mercedes Sprinter 313 CDI CW 36001 2006 550539 14 Volkswagen Crafter 2EKE2 GD 106KN 2015 49660 15 Volkswagen Crafter 2EKE2 GD 107KN 2015 53837 16 Volkswagen Crafter 2EKE2 GD 108KN 2015 73180 17 Volkswagen Crafter 2EKE2 GD 059KN 2015 50171 * Zakres ewentualnych napraw, awarii, konserwacji, przeglądów itp. karetek–ambulansów marki Volkswagen Crafter 2 EKE2 GD 106 KN , GD 107 KN, GD 108 KN , GD 059 KN będzie dotyczył tylko i wyłącznie nie objętych gwarancją i rękojmią w ramach obowiązującej umowy leasingu. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować każdorazowe przyjęcie zleconego – zgłoszonego do naprawy samochodu i wykonywanie naprawy co najmniej od godz. 7:30 do 17:00 w dni robocze: od poniedziałku do piątku oraz od godz. 7:30 do 14:00 w soboty. Serwis naprawy karetek – ambulansów musi być zlokalizowany w odległości do 15 km od siedziby dawnej Stacji Pogotowia Ratunkowego 87-800 Włocławek, ulica Lunewil 15. 2. Przewidywana roczna liczba roboczogodzin – 400 Rbh na naprawy nie objęte naprawami ryczałtowymi. 3. Wykonawca musi zapewnić możliwość bezzwłocznego przyjęcia pojazdu i wykonania drobnych, awaryjnych napraw niezbędnych do eksploatacji pojazdu - w godzinach pracy zakładu Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się, po otrzymaniu ZGŁOSZENIA / ZLECENIA NAPRAWY SAMOCHODU według wzoru stanowiącego załącznik do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia od Zamawiającego i po potwierdzeniu przez Zamawiającego zakresu kosztu i terminu wykonania usługi, do bezzwłocznego przyjęcia pojazdu i przystąpienia do realizacji usługi, jak również do dołożenia wszelkich starań do zminimalizowania czasu naprawy. 5. Rozliczenie napraw wynikłych ze zdarzeń losowych objętych odrębną umową ubezpieczenia Zamawiającego, nastąpi na podstawie kosztorysu powypadkowego ubezpieczyciela. 6. W trakcie przeglądów okresowych i obsługi technicznej, oprócz czynności zawartych w instrukcji obsługi dla danej marki i typu karetki szpitalnej, wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić komputerowe badanie pojazdu na ścieżce diagnostycznej z jednoczesnym załączeniem wydruków. 7. W zakresie zleconej usługi naprawy pojazdu Wykonawca musi zapewnić również wykonanie napraw lub wymiany niezbędnych części oraz elementów nie będących bezpośrednio związanymi z przedmiotem zlecenia, a wynikającymi z ich uszkodzeń, specyfiki i technologii zleconej naprawy oraz ze specjalistycznej budowy ambulansów Zamawiającego, jak również wykonanie niezbędnych regulacji oraz diagnostyki w trakcie i po wykonanej naprawie. Zapewnienie usługi pomocy drogowej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę ( holowanie lub przewóz na lawecie) . 8. Każdorazowo zlecona naprawa ma polegać na przywróceniu przedmiotu zamówienia do pełnej sprawności technicznej, poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów, 9. Każdorazowo zlecona naprawa samochodu ma polegać również na zastosowaniu przez Wykonawcę odpowiednich i najlepszych jakościowo materiałów oraz części zamiennych, zapewniających właściwą jakość, wytrzymałość i estetykę realizacji prac naprawczych i ewentualnych wykończeniowych. 10. Zaopatrzenie w materiały i części zamienne oraz opony do wykonania naprawy lub wymiany ma zapewnić Wykonawca w uzgodnieniu z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego, zwłaszcza w przypadku stosowania materiałów i części nieoryginalnych lub zamienników. W przypadku części zamiennych lub elementów wyposażenia specjalistycznego ambulansu Zamawiający może uczestniczyć w zaopatrzeniu w takie części. Zamawiający zastrzega możliwość wykonania usługi z części (materiałów) przez niego powierzonych. 11. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania naprawionego samochodu czystego i uporządkowanego oraz odpowiednio zakonserwowanego. 12. Od momentu przejęcia przez przedstawiciela Wykonawcy, do odbioru po naprawie przez przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazaną karetkę oraz jego wyposażenie. Wykonawca będzie informował zamawiającego o postępie i zakresie – rozmiarze prac naprawczych w formie pisemnej ,faksem lub mailem. Zamawiający i Wykonawca sporządzać będą protokołu z postępu i przebiegu prac naprawczych, zakresu prac itp .Na powyższą okoliczność sporządzana może być dokumentacja fotograficzna. 13. Liczba karetek podlegających obsłudze w ramach niniejszego zamówienia może ulec zmianie tj. zmniejszeniu w okresie trwania umowy. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia. Pojazdy wymienione w pkt. 3.1 mogą ulegać wymianie na inne, z tym zastrzeżeniem, iż nie ulegnie zwiększeniu maksymalna ilość pojazdów podana w tym pkt. 14. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie usługi, natomiast gwarancja na wszystkie użyte do wykonania usługi części zamienne będzie zgodna z gwarancją udzieloną przez producenta części. 15. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługuje wobec Wykonawcy roszczenie z tytułu rękojmi. 16. W przypadku awarii karetki po wykonanej wcześniej usłudze przez Wykonawcę, Wykonawca na swój koszt odbierze karetkę z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie drogowym i wykona naprawę w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od momentu uznania reklamacji. Wykonawca w ciągu 1 dnia od odbioru karetki ( zgodnie ze zdaniem poprzedzającym ) zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie ( w formie pisemnej, faksem lub mailem ) czy uznaje reklamację i wykonuje naprawę na swój koszt czy nie uznaje reklamacji. W przypadku nie zasadnego nie uznania reklamacji przez Wykonawcę Zamawiający może zlecić naprawę pojazdu innemu podmiotowi i kosztem usługi obciążyć Wykonawcę. 17. Zamawiający ma prawo wyłączenia niektórych samochodów z napraw zlecanych Wykonawcy. 18. Wyłączenie niektórych napraw nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Zamawiającego, które może stanowić podstawę do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy. 19. Pomieszczenia naprawcze Wykonawcy muszą być wyposażone co najmniej w 2 stanowiska naprawcze i 1 stanowisko diagnostyczne zapewniające swobodny wjazd samochodu. 20. Pomieszczenia naprawcze powinny być zamykane, posiadać możliwość podgrzewania w niskich temperaturach oraz sprawną wentylację. Pomieszczenia naprawcze Wykonawcy muszą zapewniać swobodny wjazd samochodu o wymiarach skrajnych: długość 600 cm, szerokość z lusterkami 235 cm, wysokość sygnalizatorami – 285 cm. Pomieszczenie powinno posiadać kanał przeglądowy i podnośnik o udźwigu powyżej 3,5 tony umożliwiający wykonanie prac na podwoziu pojazdu. 21. Roboczogodzina (rbh) powinna obejmować wszystkie koszty wykonawcy, w tym m.in. koszty materiałów pomocniczych, sprzątanie, mycie, konserwację samochodu po naprawie, koszty związane z zakupem, transportowaniem i magazynowaniem części zamiennych oraz materiałów zużytych do naprawy ,zysk Wykonawcy i inne składniki. 22. Rozliczenie ryczałtowe przez Wykonawcę kosztów napraw bieżących wynikłych z użytkowania karetek – ambulansów, napraw i usterek zgłaszanych przez kierowców karetek – ambulansów, awarii, wszelkich uszkodzeń oraz okresowych przeglądów technicznych i diagnostyki, wymiany i wulkanizacji opon itp. będzie rozliczane przez Zamawiającego następujaco: a) Wykonawca w ciągu 2-ch dni od zgłoszenia samochodu do naprawy zobowiązuje się poinformować zamawiającego ( pisemnie, faksem lub mailem ) o zakresie, koszcie usługi i terminie wykonania usługi, przedstawiając wartość ryczałtowa naprawy zgodnie a wyceną złożona zamawiającemu w formie formularza ofertowo –cenowego. b) Zamawiający w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania informacji od Wykonawcy, potwierdzi zakres, koszt ryczałtowy i termin wykonania usługi naprawy lub zwróci się o zmianę całości lub części wyceny lub terminu wykonania usługi albo wycofa zgłoszenie jej wykonania. W przypadku wycofania zgłoszenia wykonania usługi, Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego odebrania samochodu ze stacji obsługi, a Wykonawca do jego wydania w stanie niezmienionym. c) W przypadku akceptacji przez Zamawiającego- kierownika Działu Transportu SPR wyceny ryczałtowej Wykonawca dokona naprawy w terminie uzgodnionym –zaproponowanym i przyjętym przez zamawiającego. Akceptację wykonania ryczałtowego dokonywał będzie Kierownik Działu Transportu Stacji Pogotowia Ratunkowego WSS we Włocławku. d) Jeżeli w trakcie naprawy pojawi się konieczność zmiany zakresu naprawy w stosunku do zakresu zleconego i uzgodnionego lub gdy w trakcie naprawy Wykonawca zdiagnozuje usterki, których usunięcie nie zostało zlecone przez Zamawiającego, a które mają wpływ na bezpieczeństwo prowadzenia pojazdu lub wpływ na jakość użytkowania karetki-ambulansu to Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o powyższym Zamawiającego i uzyskać od niego akceptację do kontynuowania naprawy w zmienionym zakresie. e) Po zakończeniu naprawy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys powykonawczy zawierający szczegółowy zakres naprawy oraz ryczałtowy koszt naprawy. f) Zamawiający uprawiony jest żądać od Wykonawcy wyjaśnień i dodatkowych dokumentów, a Wykonawca zobowiązany jest te żądania spełnić w terminie oznaczonym przez Zamawiającego. g) W przypadku nie dających się wspólnie uzgodnić zastrzeżeń co do zamontowanych części lub zużytych materiałów, strony powołają niezależnego eksperta – biegłego Rzeczoznawcę Techniki Motoryzacyjnej, celem wydania opinii co do zakwestionowanych przez Zamawiającego pozycji w kosztorysie powykonawczym, w przypadku sporu w zakresie wyboru biegłego decyzję podejmuje Zamawiający. h) W przypadku gdy biegły w swej opinii skoryguje kosztorys powykonawczy, koszty biegłego obciążają w całości Wykonawcę, w przeciwnym przypadku koszty biegłego ponosi Zamawiający. W przypadku uznania racji obu stron koszty ekspertyzy strony poniosą solidarnie i) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo po przyjęciu karetki-ambulansu do naprawy, do dokonania oględzin i sprawdzenia pojazdu pod kątem usterek, uszkodzeń, nie będących przedmiotem zlecenia naprawy a mających wpływ na bezpieczeństwo w ruchu drogowym w szczególności: - stanu zawieszenia, ogumienia, luzów układu kierowniczego, - wycieku płynów technologicznych, - stanu akumulatora. j) W przypadku ujawnienia usterek, o których mowa w lit. i, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Zamawiający po dokonaniu wizji lokalnej, sporządzeniu protokołu, dokumentacji fotograficznej, podejmie decyzję, co do zmiany zakresu naprawy danego zlecenia. 23. Rozliczenie kosztów napraw przez Wykonawcę w zakresie awarii, napraw nieprzewidzianych /których nie można przewidzieć – zaplanować/ napraw, zgłoszonych przez kierowców karetek – ambulansów, napraw, uszkodzeń i usterek, które wynikną z tytułu użytkowania karetki – ambulansu lub w trakcie przeglądu technicznego, bieżących okresowych oraz innych napraw wynikających ze specjalistycznej budowy karetek-ambulansów sanitarnych koniecznych do wykonania i mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowania karetki-ambulansu nie objętych wyceną ryczałtową przedstawioną-wyszczególnioną i określoną w formularzu ofertowo –cenowym przez Wykonawcę będą rozliczane według stawki roboczogodziny i marży na zakupione i wmontowane części zamienne następująco: a) Wykonawca w ciągu 2-ch dni od zgłoszenia samochodu do naprawy zobowiązuje się poinformować zamawiającego ( pisemnie, faksem lub mailem ) o zakresie, koszcie usługi i terminie wykonania usługi, przedstawiając wstępny kosztorys określający co najmniej: szacowaną ilości roboczogodzin na wykonanie poszczególnych czynności naprawczych, wraz z kosztem usługi, przewidywane części zamienne i materiały jakie będą zużyte podczas naprawy wraz z podaniem ich aktualnych cen, oraz planowanego terminu wykonania usługi, b). maksymalny koszt naprawy gdy jest technicznie i ekonomicznie uzasadniony nie może przekroczyć także kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemie typu ,,Autodata, Workshop, Audatex” lub w innym równoważnym systemie, umożliwiającym dokonanie wyceny naprawy samochodu, c). Wysokość marży - wielkość w %, którą Wykonawca dolicza do cen zakupu części zamiennych. Ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez producentów/ głównych importerów, d). Zamawiający – Kierownik Działu Transportu Stacji Pogotowia Ratunkowego w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania informacji od Wykonawcy, o której mowa w pkt. a, potwierdzi - akceptuje wycenę określającą zakres, koszt i termin wykonania usługi naprawy lub zwróci się o zmianę całości lub części wyceny lub terminu wykonania usługi albo wycofa zgłoszenie jej wykonania. W przypadku wycofania zgłoszenia wykonania usługi, Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego odebrania samochodu ze stacji obsługi, a Wykonawca do jego wydania w stanie niezmienionym. e). W przypadku akceptacji przez Zamawiającego wyceny ( pkt. d ) Wykonawca dokona naprawy w terminie uzgodnionym przy czym jeśli w trakcie naprawy pojawi się konieczność zmiany zakresu naprawy w stosunku do zakresu przewidzianego we wstępnym kosztorysie ( pkt. a ) lub gdy w trakcie naprawy Wykonawca zdiagnozuje usterki, uszkodzenia , których usunięcie nie zostało zlecone przez Zamawiającego, a które mają wpływ na bezpieczeństwo prowadzenia pojazdu i jakość użytkowania karetki-ambulansu to Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o powyższym Zamawiającego i uzyskać od niego akceptację do kontynuowania naprawy w zmienionym zakresie, f). po zakończeniu naprawy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie źródłowych faktur zakupu części i materiałów, które zostaną dołączone do wykazu, wykaz części i materiałów musi zawierać co najmniej: nazwę części lub materiałów, ilość, cenę z podatkiem VAT oraz wysokością marży podanej w formularzu ofertowym, Ponadto kosztorys powykonawczy winien zawierać co najmniej: - rozliczenie ilości roboczogodzin na wykonanie poszczególnych czynności naprawczych, pomnożonych przez stawkę za jedną roboczogodzinę, - wykaz zużytych-wmontowanych/zainstalowanych/ do naprawy części zamiennych i materiałów wraz z cenami i naliczona marżą do części zamiennych. g). Zamawiający uprawiony jest żądać od Wykonawcy wyjaśnień i dodatkowych dokumentów, a Wykonawca zobowiązany jest te żądania spełnić w terminie oznaczonym przez Zamawiającego, h). w przypadku nie dających się wspólnie uzgodnić zastrzeżeń co do ilości wykonanych roboczogodzin i zamontowanych części lub zużytych materiałów, strony powołają niezależnego eksperta – biegłego Rzeczoznawcę Techniki Motoryzacyjnej, celem wydania opinii co do zakwestionowanych przez Zamawiającego pozycji w kosztorysie powykonawczym, w przypadku sporu w zakresie wyboru biegłego decyzję podejmuje Zamawiający, i). w przypadku gdy biegły w swej opinii skoryguje kosztorys powykonawczy, koszty biegłego obciążają w całości Wykonawcę, w przeciwnym przypadku koszty biegłego ponosi Zamawiający. W przypadku uznania racji obu stron koszty ekspertyzy strony poniosą solidarnie. j). Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo po przyjęciu karetki-ambulansu do naprawy, do dokonania oględzin i sprawdzenia pojazdu pod kątem usterek, uszkodzeń, nie będących przedmiotem zlecenia naprawy a mających wpływ na bezpieczeństwo w ruchu drogowym w szczególności: - stanu zawieszenia, ogumienia, luzów układu kierowniczego, - wycieku płynów technologicznych, - stanu akumulatora. k). W przypadku ujawnienia usterek, o których mowa w punkcie 23) i lit.e), Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Kierownik Działu Transportu w imieniu Zamawiającego po dokonaniu wizji lokalnej, sporządzeniu protokołu, dokumentacji fotograficznej, podejmie decyzję, co do zmiany zakresu naprawy danego zlecenia.- rozszerzenia zakresu naprawy karetki-ambulansu. 24. Maksymalny koszt naprawy pojazdu, gdy jest technicznie i ekonomicznie uzasadniony nie może przekroczyć także kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemie typu ,,Autodata, Workshop, Audatex” lub w innym równoważnym systemie, umożliwiającym dokonanie wyceny naprawy samochodu, przedstawionej na żądanie Zamawiającego. 25. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich zleconych przez Zamawiającego prac nie przekraczając obowiązujących standardów zawartych w systemie typu ,,Autodata, Workshop, Audatex” lub w innym równoważnym systemie. Wysokość marży - wielkość %, którą Wykonawca dolicza do cen zakupu części zamiennych. Ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez producentów / głównych importerów. 26. Wykonawca zobowiązany jest do niewykonywania napraw innych niż zlecone. Wykonanie nieuzgodnionej naprawy nie będzie skutkowało, po stronie Zamawiającego, obowiązkiem zapłaty za wykonaną usługę. 27. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności objętych umową zgodnie z wymaganiami określonymi przez producentów pojazdów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy oraz obowiązującą technologią, a także należytą starannością wymaganą przy pracach tego rodzaju. 28. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów bez pisemnej zgody Zamawiającego. 29. Zaopatrzenie w materiały i części zamienne oraz opony do wykonania naprawy lub wymiany ma zapewnić Wykonawca w uzgodnieniu z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego, zwłaszcza w przypadku stosowania materiałów i części nieoryginalnych lub zamienników. Zamawiający może uczestniczyć w zaopatrzeniu w materiały i części zamienne, opony oraz elementy wyposażenia specjalistycznego ambulansu. 30. Wymontowane (zużyte i wyeksploatowane ) części zamienne, płyny, zużyte opony itp. będą utylizowane przez Wykonawcę na jego koszt. 31. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieskutecznego usunięcia usterki lub wadliwego wykonania naprawy, Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od powiadomienia zobowiązany jest do skutecznej naprawy w ramach otrzymanego wynagrodzenia, zachowując prawo do dochodzenia odszkodowania. 32. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądu okresowego w ciągu jednego dnia roboczego. 33. Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia powierzonego pojazdu od chwili przyjęcia samochodu do czasu odbioru pojazdu przez Zamawiającego poprzez podpisanie protokołu stanowiącego załącznik nr 3 cześć III do niniejszej umowy. 34. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania po naprawie pojazdu w stanie czystości i porządku oraz odpowiedniego zakonserwowania. 35. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę i uszkodzenia pojazdu powstałe w trakcie realizacji usługi. 36. Wykonanie naprawy zleconego pojazdu przy dostępności części zamiennych na rynku wewnętrznym - lokalnym powinno nastąpić w terminie 3 dni. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin naprawy może ulec zmianie. Wówczas Wykonawca winien każdorazowo uzgodnić szczegóły naprawy z Zamawiającym. Szczegółowe wymagania dotyczące świadczenia usług pomocy drogowej - holowania: 1. W przypadku awarii pojazdu w terenie Zamawiający – Kierownik Działu Transportu może zlecić Wykonawcy wykonanie usługi holowania pojazdu/przewozu na lawecie. Zlecenie dokonane będzie w formie pisemnej, faksowej lub mailowej z podaniem danych pojazdu, miejsca awarii oraz miejsca, do którego pojazd ma zostać odholowany/przewieziony. 2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi holowania/przewozu zgodnie ze zleceniem Zamawiającego najpóźniej w ciągu 0,5 godziny od momentu otrzymania zlecenia od Zamawiającego. W przypadki nie podjęcia w tym czasie holowania bądź przewozu na lawecie niesprawnej karetki przez Wykonawcę Zamawiający ma prawo zlecić usługę holowania/przewozu na lawecie, innej firmie na koszt Wykonawcy. 3. Za wykonane holowanie/przewóz pojazdu Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone jako iloczyn ceny jednostkowej za 1 km holowania/przewozu ( zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym ) oraz ilości faktycznie przejechanych kilometrów. Przez kilometr (km) holowania/przewozu należy rozumieć faktyczną ilość kilometrów przejechaną przez pojazd w trakcie holowania/przewozu karetki ( bez dojazdu pojazdu holującego - lawety) od miejsca załadunku karetki na hol do miejsca naprawy. W koszty holowania/przewozu wliczone są wszystkie czynności jakie ponosi Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Usługi w zakresie holowania/przewozu będą świadczone przez Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni robocze, świąteczne oraz wolne od pracy. Usługa holowania/przewozu będzie zgłaszana całodobowo pod nr tel.........
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach