SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg
- Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 901 206 , fax. 323 901 353
- Data zamieszczenia:
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
ul. Śniadeckiego 1
42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 323 901 206, fax. 323 901 353
REGON: 29170100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ PAWILONU „S” W SP ZOZ „REPTY” GÓRNOŚLĄSKIM CENTRUM REHABILITACJI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń Pawilonu „S” w SP ZOZ „REPTY” Górnośląskim Centrum Rehabilitacji im Gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach z zachowaniem norm sanitarno – higieniczno – epidemiologicznych, dotyczących placówek opieki zdrowotnej. 2. Charakterystyka nowo wybudowanego budynku (pawilonu S): powierzchnia użytkowa netto 6.314,79 m2, przeznaczony na oddziały rehabilitacji kardiologicznej, posiada m.in.: 170 łóżek szpitalnych, sale gimnastyczne dla pacjentów, szatnie dla personelu medycznego na ok. 100 osób, sale konferencyjne oraz niezbędne zaplecze do wykonywania procedur medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, o liczbie kondygnacji nadziemnych: 5 oraz poziom -1, który jest częściowo nieużytkowy. 3. Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych czynności, wykaz pomieszczeń Pawilonu „S” oraz wymogi sanitarno – epidemiologiczne oraz organizacyjne wraz z minimalnym serwisem obsługi opisano w załącznikach od 1 do 4. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu w celu zapoznania się z miejscem realizacji usługi, warunkami realizacji zamówienia i zakresem objętym przedmiotem zamówienia. Osobami odpowiedzialnymi za organizację i przebieg wizji lokalnej są Pielęgniarki Epidemiologiczne Zamawiającego, tel. 32-3901338 w godz. 7.00 – 14.35. 5. Przez okres trwania umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy odpłatnie, na podstawie odrębnej umowy najmu (załącznik nr 15), pomieszczenia użytkowe o łącznej powierzchni 37,72 m2 . Plan sytuacyjny w załączeniu. 6. Wszystkie dokumenty załączone do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest czytać oraz uwzględnić łącznie i uzupełniająco. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty (załącznik nr I.) do SIWZ, 2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr II.; 3. oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr III.; 4. zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr IV. ( jeżeli dotyczy); 5. pełnomocnictwo (ciąg pełnomocnictw), jeżeli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy); 6. odpis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający, że osoba lub osoby, które podpisały ofertę lub udzieliły pełnomocnictwa były uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie podpisania oferty lub umocowania pełnomocnika (jeżeli dotyczy). 7. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (załącznik nr V.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną