SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg
- Adres: 42604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 901 206 , fax. 323 901 353
- Data zamieszczenia: 2017-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
ul. Śniadeckiego 1
42604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 323 901 206, fax. 323 901 353
REGON: 29170100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ SP ZOZ „REPTY” GÓRNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń SP ZOZ „REPTY” Górnośląskiego Centrum Rehabilitacji im gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach z zachowaniem norm sanitarno – higieniczno – epidemiologicznych, dotyczących placówek opieki zdrowotnej. 2. Usługa dotyczy następujących działów: - Oddziały szpitalne stacjonarne -560 łóżek, - Dzienny Ośrodek Rehabilitacji Kardiologicznej, - Dział Fizjoterapii, - Dział Diagnostyki Nieinwazyjnej, - Specjalistyczna Poradnia Rehabilitacyjna, - Dział Administracyjno – Techniczny. 3. Łączna powierzchnia obiektu wynosi 23.168 m². Metraż powierzchni w poszczególnych pawilonach, których dotyczy usługa: - pawilon A – 148m² - pawilon B – 3468m² - pawilon C – 3438m² - pawilon D – 2865m² - pawilon E – 2234m² - pawilon F – 2912m² - pawilon G – 2004m² - pawilon H – 580m² - pawilon J – 1476m² - pawilon K – 570m² - pawilon LO – 824m² - pawilon MN – 829m² - pawilon PR – 1820m² 4. Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych czynności, wykaz pomieszczeń oraz wymogi sanitarno – epidemiologiczne oraz organizacyjne wraz z minimalnym serwisem obsługi opisano w załącznikach od 1 do 4 do SIWZ. 5. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp. W tym celu Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób, które będą realizować fizycznie na potrzeby zamówienia następujące czynności na stanowisku: a) koordynatora nadzoru nad sposobem realizacji usługi, b) brygadzisty, c) osoby sprzątającej/ porządkowej, a których wykonanie polegać będzie na wykonaniu pracy w sposób określony treścią art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Szczegółowe wymagania określa Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia na tere nie szpitala prowadzone będą prace remontowe związane z termomodernizacją obiektu w związku z czym w trakcie realizacji usługi mogą wystąpić czasowe trudności organizacyjne i komunikacyjne. 7. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu w celu zapoznania się z miejscem realizacji usługi, warunkami realizacji zamówienia i zakresem objętym przedmiotem zamówienia. Osobami odpowiedzialnymi za organizację i przebieg wizji lokalnej są Pielęgniarki Epidemiologiczne Zamawiającego, tel. 32-3901338 w godz. 7.00 – 14.35. 8. Przez okres trwania umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy odpłatnie, na podstawie odrębnej umowy najmu (załącznik nr 19 do SIWZ), pomieszczenia użytkowe o powierzchni: - 13,16 m² - 1 pom. z przeznaczeniem na magazyn sprzętu i środków, - 17,24 m² - 1 pom. z przeznaczeniem na pomieszczenie socjalne dla pracowników, - 48,60 m2 – 2 pom. (2 x 24,3m) z przeznaczeniem na szatnie dla pracowników, - 27,05 m2 – 1 pom. z przeznaczeniem na biuro koordynatora. 9. Wszystkie dokumenty załączone do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest czytać oraz uwzględnić łącznie i uzupełniająco. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej oraz wykonywanie prac gospodarczo-konserwatorskich.
Dodano: 2024-07-16 - Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
Dodano: 2024-07-09 - Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny
Dodano: 2024-07-04 - Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów zarządzanych oraz należących do Raciborskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Dodano: 2024-06-24 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-06-06 - „USŁUGI SPRZĄTANIA CZĘŚCI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ OBIEKTÓW PROKURATURY OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH”
Dodano: 2024-05-29 - Wykonanie prac w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywne wykonanie usług w zakresie opróżniania wolnostanów lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Dodano: 2024-03-22 - Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w wybranych pomieszczeniach Uzdrowiska Goczałkowice – Zdrój Sp. z o.o. w Goczałkowicach – Zdroju
Dodano: 2024-03-21