Przetargi.pl
Kompleksowa usługa ubezpieczenia szpitala

Szpital Powiatowy w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Topolowa 16
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6247777, 6247034 , fax. 032 6239428, 6247032
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Chrzanowie
    ul. Topolowa 16 16
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6247777, 6247034, fax. 032 6239428, 6247032
    REGON: 00031010800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szpital Powiatowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa ubezpieczenia szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa ubezpieczenia szpitala od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadanego mienia: - Odpowiedzialność cywilna z tytułu prowadzenia działalności medycznej i posiadania mienia - dobrowolne, zakres pełny z rozszerzeniami. - Odpowiedzialność cywilna świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej - obowiązkowe, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28.12.2007r. w roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej. (Dz. U. Nr 3, poz. 10). - Kradzieży z włamaniem i rabunku oraz uszkodzenia mienia (wandalizmu). - Od pożaru i innych zdarzeń losowych oraz dewastacji - Wymagane warunki ubezpieczenia określono w załączniku nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń stanowiących ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w Prawie Zamówień Publicznych według druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz - wymagane warunki ubezpieczenia na druku stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) powinno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. VI 1,2,4 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników 1, 2,4 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 2. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów i oświadczeń muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy) i opatrzone pieczęcią imienną identyfikującą tą osobę/y. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2006r Nr 87, poz.605 z póź.zm.) tzn. zamiast dokumentów określonych w pkt.VIIII 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasadę dot. aktualności dokumentu 3 stosuje się odpowiednio. 4. Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowania art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub przez wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach