Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA USŁUGA TRANSPORTOWA, HOTELARSKA I GASTRONOMICZNA NA POTRZEBY PROJEKTU „PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH – NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI”

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-815 Warszawa, Dewajtis
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. - , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
    Dewajtis 5
    01-815 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. -, fax. -
    REGON: 195600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA USŁUGA TRANSPORTOWA, HOTELARSKA I GASTRONOMICZNA NA POTRZEBY PROJEKTU „PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH – NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi transportowe, hotelarskie i gastronomiczne na potrzeby projektu „Profesjonalizacja usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych – nowe standardy kształcenia i opieki” realizowanego w ramach II Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działanie 2.8 „Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (nr. projektu POWR. 02.08.00-00-0018/17-00). 2. Celem Projektu realizowanego wspólnie przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Stowarzyszenie Niepełnosprawni dla Środowiska EKON jest profesjonalizacja opieki nad niesamodzielnymi seniorami poprzez wypracowanie jednolitej definicji niesamodzielności, stopni niesamodzielności oraz standardów usług asystenckich i opiekuńczych (AiO), w tym teleopieki, świadczonych w miejscu zamieszkania ww. osób. Wypracowane kryteria ocen stopnia niesamodzielności pozwolą jednoznacznie zaliczyć osobę do jednej z trzech kategorii osób niesamodzielnych. Celem Projektu jest także wypracowanie standardów kształcenia stanowiących podstawę szkolenia w zakresie świadczenia usług AiO, w tym teleopieki. 3. Rezultatem Projektu będzie opracowanie definicji osoby niesamodzielnej, kryteriów niesamodzielności, standardów usług AiO, standardów kształcenia, pilotażowe wdrożenie standardów w zakresie usług AiO i kształcenia opiekunów/opiekunek oraz projekt założeń do regulacji prawnych w ww. zakresie. 4. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na dwie części: 4.1. CZĘŚĆ I: „Kompleksowa obsługa zagranicznych wyjazdów studyjnych organizowanych w ramach projektu, w tym organizacji wizyt na miejscu, przejazdów, noclegów oraz wyżywienia uczestników”; 4.2. CZĘŚĆ II: „Kompleksowa usługa hotelarska, gastronomiczna oraz transportowa na potrzeby projektu w Polsce”, w tym: 4.2.1. kompleksowa obsługa szkoleń dla opiekunek/opiekunów z woj. śląskiego, podkarpackiego oraz wielkopolskiego, realizowanych w ramach projektu, w tym: A) zapewnienie noclegów dla 180 uczestników szkoleń (łącznie) realizowanych w Warszawie w okresie maj – październik 2018; B) zapewnienie wyżywienia uczestnikom tych szkoleń; C) zapewnienie transportu dla uczestników tych szkoleń (z miejsca zamieszkania do Warszawy i z powrotem, oraz podczas trwania szkoleń); 4.2.2. kompleksowa obsługa 2 spotkań konsultacyjnych z przedstawicielami 32 gmin biorących udział w projekcie oraz podmiotami świadczącymi usługi AiO w okresie maj – wrzesień 2018; 4.2.3. organizacja podróży specjalistów do gmin uczestniczących w projekcie w okresie wrzesień 2018 – kwiecień 2019; 4.2.4. kompleksowa obsługa żywieniowa, hotelarska oraz transportowa na potrzeby 2-dniowych szkoleń z zakresu nowych standardów usług AiO dla 64 przedstawicieli OPS z wszystkich gmin uczestniczących w projekcie w okresie styczeń – kwiecień 2019. 5. Zamawiający wymaga w CZĘŚCI II, aby świadczone usługi transportowe, hotelarskie i gastronomiczne na rzecz Projektu były realizowane zgodnie z regulaminem konkursu nr POWR.02.08.00-IP-03-00-002/16 „Profesjonalizacja opieki nad osobami starszymi o różnym stopniu niesamodzielności”, w tym aby stawki jednostkowe brutto świadczonych usług nie były wyższe niż wskazane w Załączniku nr 12 (Katalog cen rynkowych dla konkursu) do regulaminu konkursu. 6. Oferty Wykonawców w CZĘŚCI II, które będą zawierały stawki jednostkowe brutto wyższe niż wskazane w Załączniku nr 12 do regulaminu konkursu, zostaną przez Zamawiającego odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 7. Zamawiający w celu prawidłowego przygotowania ofert w CZĘŚCI II przedmiotowego postępowania, zamieszcza link do regulaminu konkursu (Niezbędne dokumenty), wśród których znajduje się Załącznik nr 12 Katalog cen rynkowych dla konkursu: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/nabory/28-rozwoj-uslug-spolecznych-swiadczonych-w-srodowisku-lokalnym-2/#Niezb%C4%99dne%20dokumenty 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (odpowiedni do każdej z CZĘŚCI). 9. Wykonawca może realizować jedną lub dwie CZĘŚCI zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: do CZĘŚCI I: 1.400,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta) do CZĘŚCI II: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpowiednio do każdej CZĘŚCI: 1. Pełnomocnictwa: 1.1. jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty; 1.2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego należy dołączyć do oferty. 2. Oświadczenie o grupie kapitałowej: 2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z informacją z otwarcia ofert na adres e-mail podany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach