Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu, położonego przy ul. Sikorskiego 19/23 oraz utrzymania terenu zewnętrznego wokół budynku przy ul. Sikorskiego 19/23

Sąd Rejonowy w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564505903 , fax. 564624534
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Grudziądzu
    gen. Sikorskiego 19/23
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564505903, fax. 564624534
    REGON: 00032153700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka sądownictwa powszechnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu, położonego przy ul. Sikorskiego 19/23 oraz utrzymania terenu zewnętrznego wokół budynku przy ul. Sikorskiego 19/23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu, położonego przy ul. Sikorskiego 19/23 oraz utrzymania terenu zewnętrznego wokół budynku przy ul. Sikorskiego 19/23.3. Przedmiot zamówienia, w szczególności obejmuje świadczenie usług porządkowych dla Sądu Rejonowego w Grudziądzu, w tym: 1) usługę sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości pomieszczeń budynku – powierzchnia pomieszczeń: 3.361,24 m2, przy użyciu sprzętu, narzędzi, materiałów oraz środków czystości i higieny, które zapewni Wykonawca, 2) usługę stałego utrzymania w czystości terenów wokół budynku tj. chodników i parkingu sądowego oraz odśnieżania chodników i parkingu sądowego – powierzchnia 2.087 m2 przy użyciu sprzętu i narzędzi, które zapewni Wykonawca, 3) usługę mycia okien w budynku - powierzchnia okien: ok. 456,30m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres częstotliwości prac objętych zamówieniem określa Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ – w oryginale); 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ – w oryginale). Informacje zawarte w ww. oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach