Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania budynków NIZP-PZH przy ul. Chocimskiej 24

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-791 Warszawa, Chocimska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)8497612 , fax. +48 (22)5421268
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny
    Chocimska 24
    00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)8497612, fax. +48 (22)5421268
    REGON: 000288461
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzh.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania budynków NIZP-PZH przy ul. Chocimskiej 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania budynków (oznaczonych jako: budynek AB, budynek C i budynek D) Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny (NIZP-PZH), zawierającego pomieszczenia biurowe, laboratoryjne (w tym mycie szkła laboratoryjnego), sale konferencyjne, sanitariaty, hole i klatki schodowe. 1.1. Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 9873 m² w tym: 1) Budynek C i D – 6764 m²; 2) Budynek AB – 3109 m²; 3) Powierzchnia wszystkich toalet – 108,05 m²; 4) Powierzchnia wszystkich laboratoriów- 3234 m²; 5) Trzy windy osobowe; 6) Powierzchnia sal konferencyjnych – 500,00 m²; 7) 300 okien o ogólnej powierzchni ok. 1800 m². 1.2. Zamawiający informuje, że w NIZP-PZH zużywa się miesięcznie średnio: 1) ok. 1500 rolek papieru toaletowego; 2) ok. 100 litrów mydła w płynie; 3) ok. 50 dużych i 80 szt. mniejszych rolek ręczników papierowych; 4) ok. 80 szt. środków dezynfekujących i zapachowych; 5) ok. 10 000 szt. worków na śmieci. 1.3.Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie na czas wykonywania usługi: 1) Zamykane pomieszczenie magazynowe do przechowywania narzędzi i sprzętu; 2) Energię elektryczną i wodę niezbędną do wykonania prac określonych w umowie; 3) Wywóz śmieci i odpadów komunalnych po przeprowadzonej segregacji. 1.4. Zamawiający informuje, że usługa sprzątania w NIZP-PZH może odbywać się od godz. 16 do godz. 8 rano, z wyjątkiem pomieszczeń Biblioteki Naukowej, niektórych pokojów biurowych oraz pomieszczeń laboratoryjnych, w których sprzątanie powinno odbywać się w obecności pracownika pracowni/zakładu. Dokładny spis pomieszczeń, które muszą być sprzątane w obecności pracowników zostanie uzgodniony z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) ujęty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Koszty wszystkich środków czystościowych, dezynfekcyjnych oraz urządzeń niezbędnych do wykonania w/w czynności, worków na śmieci, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych ponosi Wykonawca. Koszy ww. środków powinien być uwzględniony w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w siwz. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) Gwarancjach bankowych d) Gwarancjach ubezpieczeniowych e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: 98 1020 1042 0000 8302 0200 8027, z dopiskiem „Wadium - A-AZ-22-940/18”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2 ppkt b)-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań; 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-5, należy złożyć wraz z ofertą. 7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w tych przepisach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do siwz). W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach