Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania budynków biurowych położonych przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 30, 30a, 30b w Chojnicach, koszenie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów przyległych do budynku

Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, Marszałka Józefa Piłsudskiego 30a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523344450
  • Data zamieszczenia: 2023-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 30a
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523344450
    REGON: 221493922
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania budynków biurowych położonych przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 30, 30a, 30b w Chojnicach, koszenie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów przyległych do budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynków biurowych położonych przy ul.Marsz. J. Piłsudskiego 30, 30a, 30b w Chojnicach, koszenie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów przyległych dobudynku.2. Wykaz pomieszczeń, zakres i częstotliwość czynności wykonawcy stanowią integralną część opisu przedmiotuzamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się samodzielnie kontrolować jakość wykonywanych usług. Każdorazowe konsultacje zZamawiającym zostaną potwierdzone pisemnie.4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:1) rzetelnego, sumiennego i należyte wykonywania prac;2) zapewniania we własnym zakresie sprzętu, narzędzi i pozostałego wyposażenie niezbędnego do świadczenia usług; wszczególności mopów, końcówek do mopów, drążków teleskopowych, wiader, gąbek i szczotek do mycia urządzeńsanitarnych, ścierek z mikrofazy lub mikrofibry oddzielnie do czyszczenia mebli, okien, podłóg, urządzeń sanitarnych,urządzeń elektronicznych, drabiny, worków zbiorczych do śmieci, profesjonalnego sprzętu do czyszczenia wykładzin,odśnieżania, koszenia trawy, grabienia trawników;3) świadczenia usług przy użyciu czystego sprzętu;4) zapewniania we własnym zakresie środków czystości, środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonaniaprzedmiotu umowy muszą posiadać wymagane przepisami atesty uprawniające do stosowania w Polsce, muszą byćnależytej jakości i spełniać wymagania wynikające z przepisów dotyczących ochrony środowiska, a także być przeznaczonedo konkretnych czynności oraz do używania dla każdej z zastosowanych powierzchni;5) dostarczanie artykułów higienicznych, spełniających następujące parametry minimalne:a) papier toaletowy w rolce, dwuwarstwowy, wykonany z dwuwarstwowej celulozy, kolor biały;b) ręczniki papierowe składane typu Z-Z, kolor biały, struktura ręcznika zwarta po użyciu/wytarciu mokrych rąk;c) mydło odpowiednie do stosowania w automatycznym dozowniku mydła w pianie i mydła w żelu.6) zapewnienia i skierowania do wykonania przedmiotu umowy odpowiedniej ilości osób (personelu), która umożliwiwykonanie Umowy zgodnie z jej przedmiotemi treścią (zalecana min 3 osoby);7) wyposażenia pracowników sprzątających w estetyczną odzież roboczą oraz niezbędny sprzęt do sprzątania, odśnieżania,koszenia oraz środki czystości;8) przeszkolić w zakresie przepisów BHP i PPOŻ pracowników wykonujących przedmiot umowy;9) zapewnić wymaganych przepisami badań i ubezpieczenie we własnym zakresie pracowników wykonujących przedmiotumowy;10) niezwłoczne odsunąć od wykonywania czynności sprzątających, na żądanie Zamawiającego, osoby sprzątającej lubnadzorującej, co do której Zamawiający zgłosił uwagi w zakresie jakości wykonywanych przez nią czynności lub wprzypadku naruszenia przez taką osobę innych warunków umowy;11) segregować i składować odpady po wykonaniu usługi w specjalnych pojemników (kosze, kontenery) przeznaczonych naten cel, ustawionych przez Zamawiającego w miejscach dostępnych;12) niezwłoczne zgłaszać Zamawiającemu zauważone uszkodzenia sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, wyposażeniawęzłów sanitarnych itp. i inne usterki;5. Sprzątanie pomieszczeń w budynku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 30, 30a – odbywać się będzie w dni robocze odponiedziałku do piątku w godz. 14:00 – 21:00 (z możliwością zlecenia dodatkowych usług od poniedziałku do niedzieli).6. Sprzątanie pomieszczeń w budynku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 30b odbywać się będzie w dni robocze odponiedziałku do piątku w godz. 16:00 – 17:00 lub 18:00-19:00 (z możliwością zlecenia dodatkowych usług od poniedziałkudo niedzieli).7. Warunki utrzymania terenów zielonych:1) Bieżące utrzymanie czystości trawnika, grabienie, liści, koszenie trawy – 690 m².8. Warunki zimowego utrzymania parkingu:1) zwalczenie śliskości i odśnieżanie całej szerokości parkingu w celu prawidłowego funkcjonowania ruchu samochodowegow warunkach zimowych;2) odśnieżanie, należy przeprowadzać każdorazowo po opadach śniegu, od poniedziałku do piątku, w godzinach porannych4:00 – 7:00, tak aby do godz. 7:00 odśnieżony został cały teren;3) odśnieżanie należy przeprowadzać każdorazowo po opadach śniegu od sobotydo niedzieli w godzinach porannych 6:00 – 10:00, tak aby do godz. 10:00 odśnieżony został cały teren;4) podczas intensywnych opadów dziennych odśnieżanie należy przeprowadzić takżew godzinach popołudniowych 17:00 - 20:00;5) ponadto Wykonawca jest zobowiązany do pełnej i natychmiastowej gotowościw razie wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi, a także zapewnienia usunięcia skutków opadów w pełnym zakresie tzn.zapewnić przejezdność parkinguod poniedziałku do piątku;6) wykonawca winien dysponować sprzętem odpowiednim do odśnieżania, parking wyłożonego kostką brukową;7) zamawiający zapewni materiał do posypywania nawierzchni a także wskaże miejsce jego magazynowania;8) wywóz śniegu odbywać się będzie tylko i wyłącznie na wezwanie Zleceniodawcy;9) wymagane jest wskazanie do kontaktów w zakresie odśnieżania osoby dyspozycyjnej oraz wyposażonej w telefonkomórkowy10) w przypadku awarii sprzętu Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy sprzętem zastępczym.9. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:1) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczaswykonywania przedmiotu zamówienia.2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające znieprawidłowej realizacji zamówienia3) Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach