Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania budynków biurowych położonych przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 30, 30a, 30b w Chojnicach, koszenie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów przyległych do budynku

Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, Marszałka Józefa Piłsudskiego 30a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523344450
  • Data zamieszczenia: 2023-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe w Chojnicach
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 30a
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523344450
    REGON: 221493922
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewchojnice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania budynków biurowych położonych przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 30, 30a, 30b w Chojnicach, koszenie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów przyległych do budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynków biurowych położonych przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 30, 30a, 30b w Chojnicach, koszenie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów przyległych do budynku.2. Wykaz pomieszczeń, zakres i częstotliwość czynności wykonawcy stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia.3. Wykonawca zobowiązuje się samodzielnie kontrolować jakość wykonywanych usług. Każdorazowe konsultacje z Zamawiającym zostaną potwierdzone pisemnie.4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:1) rzetelnego, sumiennego i należyte wykonywania prac; 2) zapewniania we własnym zakresie sprzętu, narzędzi i pozostałego wyposażenie niezbędnego do świadczenia usług; w szczególności mopów, końcówek do mopów, drążków teleskopowych, wiader, gąbek i szczotek do mycia urządzeń sanitarnych, ścierek z mikrofazy lub mikrofibry oddzielnie do czyszczenia mebli, okien, podłóg, urządzeń sanitarnych, urządzeń elektronicznych, drabiny, worków zbiorczych do śmieci, profesjonalnego sprzętu do czyszczenia wykładzin, odśnieżania, koszenia trawy, grabienia trawników;3) świadczenia usług przy użyciu czystego sprzętu; 4) zapewniania we własnym zakresie środków czystości, środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy muszą posiadać wymagane przepisami atesty uprawniające do stosowania w Polsce, muszą być należytej jakości i spełniać wymagania wynikające z przepisów dotyczących ochrony środowiska, a także być przeznaczone do konkretnych czynności oraz do używania dla każdej z zastosowanych powierzchni; 5) dostarczanie artykułów higienicznych, spełniających następujące parametry minimalne: a) papier toaletowy w rolce, dwuwarstwowy, wykonany z dwuwarstwowej celulozy, kolor biały;b) ręczniki papierowe składane typu Z-Z, kolor biały, struktura ręcznika zwarta po użyciu/wytarciu mokrych rąk;c) mydło odpowiednie do stosowania w automatycznym dozowniku mydła w pianie i mydła w żelu. 6) zapewnienia i skierowania do wykonania przedmiotu umowy odpowiedniej ilości osób (personelu), która umożliwi wykonanie Umowy zgodnie z jej przedmiotem i treścią (zalecana min 3 osoby); 7) wyposażenia pracowników sprzątających w estetyczną odzież roboczą oraz niezbędny sprzęt do sprzątania, odśnieżania, koszenia oraz środki czystości;8) przeszkolić w zakresie przepisów BHP i PPOŻ pracowników wykonujących przedmiot umowy;9) zapewnić wymaganych przepisami badań i ubezpieczenie we własnym zakresie pracowników wykonujących przedmiot umowy;10) niezwłoczne odsunąć od wykonywania czynności sprzątających, na żądanie Zamawiającego, osoby sprzątającej lub nadzorującej, co do której Zamawiający zgłosił uwagi w zakresie jakości wykonywanych przez nią czynności lub w przypadku naruszenia przez taką osobę innych warunków umowy;11) segregować i składować odpady po wykonaniu usługi w specjalnych pojemników (kosze, kontenery) przeznaczonych na ten cel, ustawionych przez Zamawiającego w miejscach dostępnych;12) niezwłoczne zgłaszać Zamawiającemu zauważone uszkodzenia sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, wyposażenia węzłów sanitarnych itp. i inne usterki;5. Sprzątanie pomieszczeń w budynku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 30, 30a – odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 14:00 – 21:00 (z możliwością zlecenia dodatkowych usług od poniedziałku do niedzieli).6. Sprzątanie pomieszczeń w budynku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 30b odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 16:00 – 17:00 lub 18:00-19:00 (z możliwością zlecenia dodatkowych usług od poniedziałku do niedzieli). 7. Warunki utrzymania terenów zielonych:1) Bieżące utrzymanie czystości trawnika, grabienie, liści, koszenie trawy – 690 m².8. Warunki zimowego utrzymania parkingu:1) zwalczenie śliskości i odśnieżanie całej szerokości parkingu w celu prawidłowego funkcjonowania ruchu samochodowego w warunkach zimowych;2) odśnieżanie, należy przeprowadzać każdorazowo po opadach śniegu, od poniedziałku do piątku, w godzinach porannych 4:00 – 7:00, tak aby do godz. 7:00 odśnieżony został cały teren;3) odśnieżanie należy przeprowadzać każdorazowo po opadach śniegu od soboty do niedzieli w godzinach porannych 6:00 – 10:00, tak aby do godz. 10:00 odśnieżony został cały teren;4) podczas intensywnych opadów dziennych odśnieżanie należy przeprowadzić także w godzinach popołudniowych 17:00 - 20:00;5) ponadto Wykonawca jest zobowiązany do pełnej i natychmiastowej gotowości w razie wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi, a także zapewnienia usunięcia skutków opadów w pełnym zakresie tzn. zapewnić przejezdność parkingu od poniedziałku do piątku;6) wykonawca winien dysponować sprzętem odpowiednim do odśnieżania, parking wyłożonego kostką brukową;7) zamawiający zapewni materiał do posypywania nawierzchni a także wskaże miejsce jego magazynowania;8) wywóz śniegu odbywać się będzie tylko i wyłącznie na wezwanie Zleceniodawcy;9) wymagane jest wskazanie do kontaktów w zakresie odśnieżania osoby dyspozycyjnej oraz wyposażonej w telefon komórkowy10) w przypadku awarii sprzętu Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy sprzętem zastępczym.9. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:1) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia3) Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:10.1.4.1 Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określa następujące wymagania:10.1.4.1.1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi wykonywane przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych (nieprzerwanie) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.- co najmniej jedna usługa polegająca na sprzątaniu w budynkach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2 000 m2- co najmniej jedna usługa polegająca na odśnieżaniu parkingów o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 600 m2.10.1.4.2 Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach