Przetargi.pl
Kompleksowa usługa serwisowa pogwarancyjna urządzeń medycznych.

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-755 Warszawa, Krasińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 852 689, 261 852 309, , fax. 261 852 715
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    Krasińskiego 54/56
    01-755 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 852 689, 261 852 309, , fax. 261 852 715
    REGON: 1013218800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa serwisowa pogwarancyjna urządzeń medycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa serwisowa pogwarancyjna urządzeń medycznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został przez Zamawiającego na 29 odrębnych części: Część nr 1 – Serwis aparatury medycznej A Część nr 2 – Serwis aparatury medycznej B Część nr 3 – Serwis aparatury medycznej C Część nr 4 – Serwis aparatury medycznej D Część nr 5 – Serwis aparatury medycznej E Część nr 6 – Serwis aparatury medycznej F Część nr 7 – Serwis aparatury medycznej G Część nr 8 – Serwis aparatury medycznej H Część nr 9 – Serwis aparatury medycznej I Część nr 10 – Serwis aparatury medycznej J Część nr 11 – Serwis aparatury medycznej K Część nr 12 – Serwis aparatury medycznej L Część nr 13 – Serwis aparatury medycznej M Część nr 14 – Serwis aparatury medycznej N Część nr 15 – Serwis aparatury medycznej O Część nr 16 – Serwis aparatury medycznej P Część nr 17 – Serwis aparatury medycznej R Część nr 18 – Serwis aparatury medycznej S Część nr 19 – Serwis aparatury medycznej T Część nr 20 – Serwis aparatury medycznej U Część nr 21 – Serwis aparatury medycznej W Część nr 22 – Serwis aparatury medycznej X Część nr 23 – Serwis aparatury medycznej Y Część nr 24 – Serwis aparatury medycznej Z Część nr 25 – Serwis aparatury medycznej AA Część nr 26 – Serwis aparatury medycznej AB Część nr 27 – Serwis aparatury medycznej AC Część nr 28 – Serwis aparatury medycznej AD Część nr 29 – Serwis aparatury medycznej AE 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, jednak złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty). 2. Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, jednak złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza cenowego). 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 1 pkt 1.1. i ust. 3 pkt 3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 uPzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 1 pkt 1.1. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 3 pkt 3.1. 9. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 9.1. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX ust. 1 pkt 1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2. jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b uPzp polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdz. IX ust. 1 pkt 1.2. SIWZ. Zamawiający żąda przedstawienia ww. dokumentów także dotyczących podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 11. Oświadczenia wskazane w Rozdz. IX ust. 1 pkt 1.1, ust. 3 pkt 3.1 SIWZ należy złożyć wraz z ofertą. Dokument określony w Rozdz. IX ust. 2 składany jest przez Wykonawców w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione w Rozdz. IX ust. 1, oraz ust. 3 (jeśli dotyczy) SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten zobowiązany będzie je złożyć w terminie 5 dni od otrzymania wezwania. 12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX ust. 1 pkt 1.2. SIWZ w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 13. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) – dalej jako “Rozporządzenie”). 14. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a uPzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 15. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa ust. 14 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 16. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 Rozporządzenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 17. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 1 pkt 1.1. i ust. 3 pkt 3.1. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 18. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 19. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 20. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX ust. 1 pkt 1.2. i ust. 3 pkt 3.1. składa każdy z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach