Przetargi.pl
Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie Klimontowskiego Centrum Aktywności Rodzinnej

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 266 34 26 , fax. 32 266 63 41
  • Data zamieszczenia: 2016-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu
    ul. 3 Maja 41
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 266 34 26, fax. 32 266 63 41
    REGON: 33005100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie Klimontowskiego Centrum Aktywności Rodzinnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie Klimontowskiego Centrum Aktywności Rodzinnej. Usługa ratownictwa wodnego polega na prowadzeniu działań ratowniczych, w szczególności na organizowaniu i udzielaniu pomocy osobom, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze wodnym. Usługa będzie świadczona w miejscu wykorzystywanym do kąpieli zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Miejscem realizacji usługi ratownictwa wodnego jest Klimontowskie Centrum Aktywności Rodzinnej mieszczące się przy ulicy Hubala Dobrzańskiego 99 w Sosnowcu. Wymiary niecki basenowej : 24,93 m x 8,97 m, głębokość: 80-200 cm. Pływalnia czynna jest codziennie w godzinach od 6:00 do 23:00, za wyjątkiem dni wolnych od pracy określonych szczegółowo w zarządzeniu dyrektora MOSiR nr 123/2016 w sprawie ustalenia dostępności obiektów w dniach ustawowo wolnych od pracy i w okresie świąteczno-noworocznym. Link do zarządzenia: http://www.mosir.sosnowiec.pl/bip/imagesdb_zarzadzenie-nr-123-161216-0.pdf.Ze względów organizacyjnych, technicznych, ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerw technologicznych, zamawiający uprawniony jest do ograniczenia ilości usług świadczonych przez wykonawcę. W tym celu zamawiający legitymuje się prawem odwołania usług w godzinach i okresach przez siebie określonych. Szczegółowy zakres usługi obejmuje: 1) zapewnienie bezpieczeństwa osobom korzystającym z pływalni, organizowanie pomocy oraz ratowanie osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia, 2) zapewnienie właściwej obsady i koordynacji pracy ratowników, 3) zapewnienie warunków do organizowania pomocy oraz ratowania osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia oraz utworzenie stanowisk do obserwacji pływalni, 4) zapewnienie stałej kontroli pływalni przez uprawnionych ratowników, 5) wyposażenie chronionego obiektu w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenie sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne, 6) oczyszczanie powierzchni oraz dna basenu z wszelkich przedmiotów niebezpiecznych dla zdrowia lub życia, 7) kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osobom kąpiącym się, 8) reagowanie na wszelkie przypadki naruszenia regulaminów obowiązujących na terenie pływalni, 9) wpisywanie na tablicach informacji o temperaturze wody, temperaturze powietrza oraz innych danych, 10) bieżące prowadzenie dzienników pracy na pływalni, 11) wyposażenie wszystkich ratowników w stroje i gwizdki, 12) ścisła współpraca z kierownikiem pływalni oraz niezwłoczne informowanie go o każdym zdarzeniu wymagającym interwencji, 13) udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, podstawowe opatrywanie ran i urazów oraz wzywanie służb medycznych lub ratunkowych, 14)współpraca z odpowiednimi służbami medycznymi oraz porządkowymi, 15) realizowanie programu zadań wynikających z ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku, poz. 656 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75250000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach