Przetargi.pl
Kompleksowa usługa prania z dzierżawą bielizny szpitalnej i z wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, Aleje Grunwaldzkie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6644411 do 19 , fax. 846 642 521
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    Aleje Grunwaldzkie 1
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 84 6644411 do 19, fax. 846 642 521
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-tomaszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa prania z dzierżawą bielizny szpitalnej i z wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny szpitalnej oraz wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji RFID HF (lub równoważnego) elektronicznego systemu weryfikacji ilościowej i rodzajowej asortymentu. 2. Przewidywana ilość asortymentów do prania stanowiących przedmiot zamówienia w okresie 24 miesięcy wynosi 200.000 kg. 3. W ramach świadczonej usługi pralniczej Wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 miesiąca od początku obowiązywania umowy do: 1) świadczenia kompleksowej usługi pralniczej, obejmującej wdrożenie dla bielizny pościelowej, operacyjnej, noworodkowej i odzieży roboczej, usługę nadawania tkaninom właściwości przeciwdrobnoustrojowych celem ograniczenia możliwości wystąpienia zakażeń szpitalnych, 2) usługi prania: kocy, narzut, firan, poduszek, materacy itp. 3) bezpłatnego przekazania Zamawiającemu na czas trwania umowy 1/3 bielizny szpitalnej wyspecyfikowanej w Tabeli nr 1, oznaczonej znacznikami RFID HF i kodami kreskowymi; pozostała część bielizny przekazana zostanie w terminie uzgodnionym w chwili podpisania umowy. 4) wdrożenia systemu radiowej identyfikacji asortymentu przekazywanego do prania i zwracanej po praniu RFID HF; oznakowanie asortymentu identyfikowanego w systemie RFID HF powinno zawierać oprócz znacznika radiowego (czipa) oznakowanie kodem kreskowym zawierającym informacje odnośnie rodzaju asortymentu (z rozdzieleniem na asortyment Zamawiającego i Wykonawcy) i nazwę Zamawiającego a dla odzieży fasonowej dodatkowo nazwę komórki organizacyjnej szpitala, imię i nazwisko pracownika. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 złotych (dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj do dnia 19.08.2019r. do godz. 10:00. 3. Wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, może być wniesione w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109,poz. 1158, z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: Bank PEKAO S.A. I Oddział w Tomaszowie Lubelskim nr: 93 1240 2832 1111 0000 3300 7205 5. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu został złożony w sposób, który nie spowoduje ingerencji w integralność oferty w przypadku jego zwrotu Wykonawcy, natomiast kopia powinna być trwale załączona do oferty. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 musza zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany oferta. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkowa wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. 8. Zwrot wadium: 8.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. 8.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.1. jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zwraca wadium, zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy w sytuacjach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Załączniku nr 1 do SIZW – FORMULARZ OFERTOWY, sporządzony według załączonego wzoru. b) Stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIZW. c) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ - KLAUZULA INFORMACYJNA sporządzony według załączonego wzoru. d) Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEDIG (o ile dotyczy). e) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach