Przetargi.pl
Kompleksowa usługa prania i dezynfekcji pościeli, bielizny i odzieży

Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-615 Grojec, Aleja Ogrodowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8428136 , fax. 33 8428903
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu
    Aleja Ogrodowa 1 1
    32-615 Grojec, woj. małopolskie
    tel. 33 8428136, fax. 33 8428903
    REGON: 00029830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzol.cba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa prania i dezynfekcji pościeli, bielizny i odzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia : kompleksowa usługa prania i dezynfekcji pościeli, bielizny i odzieży w ilości 30 000 kg rocznie Wymagania dotyczące świadczonej usługi : Rodzaje bielizny : bielizna zabrudzona jest używaną bielizną, ale nie zanieczyszczoną i nie zakażoną , która wymaga prania i dezynfekcji termicznej, bielizna skażona jest używaną bielizną zanieczyszczoną wydalinami , wydzielinami, krwią lub płynami ustrojowymi, wymaga prania dezynfekcji chemicznej i termicznej, bielizna zakaźna jest to bielizna od chorych rozpoznanym lub podejrzanym zakażeniem drobnoustrojami wymaga procesu prania połączonego z dezynfekcją chemiczną i termiczną, bielizna termowrażliwa to bielizna ulegająca uszkodzeniu w normalnych procesach prania i dezynfekcji termicznej ( odzież ochronna personelu, firany, poduszki, koce, materace, obrusy, sukna itp. ), wymaga zastosowania od wykonawcy odpowiednich technologii. Zakres obowiązków Wykonawcy: pranie , dezynfekcja bielizny i pościeli, prasowanie, maglowanie i składanie bielizny z zachowaniem wymogów sanitarnych, zapewnienie wszystkich środków i innych artykułów (np. folie, worki do pakowania asortymentu) niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi oraz dokumentacji zdawczo-odbiorczej brudnego i czystego asortymentu, wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia odpowiedniej ilości worków w dwóch kolorach, celem dokonania segregacji na pranie brudne i skażone /zakaźne. Dopuszcza się zamiast worków foliowych worki wielokrotnego użytku z tkaniny barierowej, produkt ten musi spełniać wszelkie normy i w pełni zabezpieczać transportowany asortyment , odbieranie od Zamawiającego brudnego asortymentu z magazynu i dostarczanie czystego asortymentu do magazynu Zamawiającego, własnymi siłami i własnym środkiem transportu, wydawanie i odbiór asortymentu odbywać się będzie w loco PZOL w Grojcu zgodnie z harmonogramem określonym w pkt III. na podstawie wagi asortymentu, pranie lub poddanie dezynfekcji chemiczno-termicznej w procesie prania każdego rodzaju asortymentu, zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wykonywanie drobnych napraw: przyszywanie guzików, naprawa zamków, zszywanie itp., transport asortymentu w workach oddzielnie dla czystego jak i brudnego asortymentu, worki powinny umożliwiać bezpieczne zamknięcie prania w środku, dostarczania raz na kwartał Zamawiającemu kopii badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji, wykonywanie usługi we własnym zakresie bez możliwości zlecenia wykonania usługi prania, dezynfekcji i maglowania podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania usługi w krótkim i oznaczonym czasie przez podwykonawcę w sytuacjach trudnych do przewidzenia lub zdarzeniach niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających wypełnienie zobowiązań wynikających z zawartej umowy, a sytuacja ta nie jest wynikiem zaniedbania którejkolwiek ze stron (ze strony wykonawców, pracowników i osób współpracujących) oraz nie są one do przezwyciężenia mimo dołożenia wszelkich starań ze strony Wykonawcy, zapewnienie na czas trwania umowy zapasu czystego asortymentu i dostarczenia go do magazynu w razie zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego takiej konieczności, wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość środków chemicznych, bezpieczny transport i za opakowanie asortymentu odbieranego i dostarczonego do wyznaczonego miejsca. ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: -uzupełnienia braków asortymentu w takiej samej ilości, jakości i rozmiarach w przypadku jego zniszczenia z winy Wykonawcy lub utraty asortymentu będącego własnością Zamawiającego w terminie 14 dni od daty stwierdzenia okoliczności pod rygorem potrącenia jego wartości z wynagrodzenia, -w razie stwierdzenia przez kierownika Administracyjno-Gospodarczego lub na wniosek odpowiedzialnych pracowników, nieprawidłowości w świadczeniu usługi w szczególności w razie uzasadnionego stwierdzenia, że dostarczony asortyment nie spełnia wymagań czystości, wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia uchybień na swój koszt. Waga reklamowanego asortymentu zostanie odliczona na dokumencie WZ od wagi wypranego asortymentu w dniu reklamacji, Ilość prania: Roczna ilość prania określona na podstawie danych statystycznych wynosi 30 000 kg. Częstotliwość usługi: Wydawanie i odbiór prania odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w dniach -poniedziałek -czwartek w godzinach od 9:00 do 11:00. Używany skrót WZ oznacza dokument zdawczo-odbiorczy brudnego i czystego asortymentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 złotych Słownie dziesięć tysięcy złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, Pieniądzu, Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Gwarancjach bankowych, Gwarancjach ubezpieczeniowych, Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007r Nr 42, poz.275. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski 75 1050 1445 1000 0090 3022 6790 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy go ,oryginał, złożyć w dziale księgowości Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu Al.Ogrodowa 1 , 32-615 Grojec. Potwierdzenie wpłacenia lub wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie uwierzytelnionej kserokopii w osobnej kopercie z napisem .Potwierdzenie wpłaty wadium. wraz z ofertą w księgowości Zamawiającego w Grojcu, Al.Ogrodowa 1. Wadium zostanie zwrócone zgodnie art.46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzol.cba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach