Przetargi.pl
Kompleksowa usługa prania dla Szpitala Dziecięcego Polanki

Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 80-308 Gdańsk, ul. Polanki 119
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Polanki 119 119
    80-308 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 552 50 81, fax. 58 552 47 41
    REGON: 00029420800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpolanki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.- 100% udziału jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa prania dla Szpitala Dziecięcego Polanki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa usługa prania dla Szpitala Dziecięcego Polanki o wartości poniżej kwot publikowanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę następujących usług: a) prania bielizny szpitalnej obejmującego dezynfekcję, suszenie, prasowanie, maglowanie, b) dezynfekcja materacy, poduszek, wałków rehabilitacyjnych i przewijaków w komorze dezynfekcyjnej, c) pranie z dezynfekcją prasowanie bluz ,fartuchów lekarskich, spodni, spódnic; pranie z dezynfekcją poduszek, osłon na materace, koców zgodnie z instrukcją producenta, d) konfekcjonowanie asortymentowe po procesie prania i dezynfekcji - pakowanie w worki foliowe, e) wykonanie drobnych napraw typu zszywanie, przyszywanie guzików, troczków, naprawa napów, f) odbiór brudnej i dowóz czystej bielizny wraz z rozładunkiem i załadunkiem odbywać się będzie transportem wykonawcy według następującego harmonogramu: - odbiór brudnej bielizny trzy razy w tygodniu: poniedziałek, środę i piątek między godziną12:00 a 14:00 - dowóz czystej bielizny odbywać się będzie trzy razy w tygodniu poniedziałek środę i piątek w godzinach między 6:00 a 9:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpolanki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach