Przetargi.pl
Kompleksowa usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz dezynfekcji materacy.

Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Wierzejewskiego 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 711 90 37, 711 90 48 , fax. 22 711 90 37
  • Data zamieszczenia: 2015-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o.
    ul. Wierzejewskiego 12 12
    05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 22 711 90 37, 711 90 48, fax. 22 711 90 37
    REGON: 14201312000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stocer.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz dezynfekcji materacy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz dezynfekcji materacy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Załącznik nr I B do SIWZ Dotyczy postępowania o zamówienie publiczne prowadzone w trybie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o sygnaturze: PN 56-2015. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa: -odbiór transportem Wykonawcy brudnej bielizny, odzieży i materacy z punków bielizny brudnej zlokalizowanych na terenie ośrodków w Konstancinie-Jeziornie ul. Wierzejewskiego 12 i ul. Długa 40-42. -pranie, dezynfekcja, suszenie, prasowanie, maglowanie oraz naprawa cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików, wszywanie suwaków itp. wyrobów włókienniczych, -dezynfekcja chemiczno-termiczna w procesie prania lub sama dezynfekcja materacy wraz z pokrowcami, poduszek, koców. -pakowanie i dostarczenie transportem Wykonawcy do punktów odbioru bielizny i odzieży zlokalizowanych na terenie ośrodków w Konstancinie-Jeziornie ul. Wierzejewskiego 12 i ul. Długa 40-42. 1.Do wyrobów włókienniczych Zamawiający zalicza w szczególności: -bieliznę szpitalną w tym: koce, firanki, zasłony, ręczniki, ścierki, obrusy, obszycia parawanów, pościel poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady. pokrowce, koszule nocne, pidżamy, szlafroki, poduszki, podwieszki rehabilitacyjne, -odzież ochronną: fartuchy, sukienki, bluzy, spódnice, spodnie oraz ubrania robocze. 2.Średnio miesięcznie Zamawiający przewiduje ok. 6700 kg prania pościeli i odzieży oraz dezynfekcji ok. 40 materacy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prania w ilościach odbiegających od w-w. do 20% w rozliczeniu miesięcznym. 3.Dostawa bielizny, odzieży i materacy odbywać się będzie trzy razy w tygodniu, w poniedziałki, środy i piątki do godz.9.00. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wykonania usługi w inne dni tygodnia niż powyżej ustalono. 4.Odbiór bielizny, odzieży i materacy odbywać się będzie trzy razy w tygodniu, w poniedziałki, środy i piątki do godz.13.00. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wykonania usługi w inne dni tygodnia niż powyżej ustalono. 5.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych gwarantujących właściwą jakość prania, nie powodujących odbarwień i przyśpieszonego zużycia bielizny i odzieży ochronnej oraz nie powodujących alergii u użytkownika. 6.Pranie i dezynfekcja bielizny, odzieży, materacy musi być prowadzone zgodnie z wymogami obowiązującymi dla zakładów ochrony zdrowia. Temperatura procesu powinna być dostosowana do danego asortymentu. 7.Zamawiający wymaga oddzielnego prania bielizny i odzieży pochodzącej z bloku operacyjnego. 8.Bielizna i odzież pochodząca z bloku operacyjnego będzie dostarczana bezpośrednio do centralnej sterylizatorni. 9.Czysta pościel, odzież i materace muszą być pakowane w następujący sposób: -pościel zafoliowana szczelnie - zgrzane brzegi po 5 szt. w paczce, oddzielnie asortymentami i przewożona w kontenerach, -odzież personelu medycznego pojedynczo w worki foliowe i dostarczane w stanie powieszonym, -bielizna z bloku operacyjnego: prześcieradła po 10 szt., spodnie, bluzy, serwety poszewki po 20 szt. poszwy po 5 szt., pozostały asortyment max. po 10 szt. w paczce, oddzielnie asortymentami i przewożona w kontenerach, -inny asortyment zafoliowany zgrzane brzegi maksymalnie po 5 sztuk, koce, poduszki pojedyńczo, -materace pojedyńczo, szczelnie w worki foliowe, worki przezroczyste. 10.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował pralnią posiadającą barierę higieniczną, co potwierdzi stosownym dokumentem wystawionym przez odpowiedni dla wykonawcy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. 11.Zamawiający wymaga, aby pranie bielizny i odzieży operacyjnej barierowej odbywało się w tunelu pralniczym zakończonym wirówką. 12.Zamawiający wymaga, aby pranie bielizny płaskiej ogólno-szpitalnej odbywało się w tunelu pralniczym zakończonym prasą. 13.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonywał odbioru i dowozu środkami transportu oddzielnymi dla brudnej i czystej bielizny i odzieży lub jednym środkiem transportu spełniającym warunek izolacji bielizny i odzieży brudnej i czystej, co potwierdzi stosownym dokumentem wystawionym przez odpowiedni dla wykonawcy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo lustracji pralni Wykonawcy przed rozstrzygnięciem przetargu. 15.Zamawiający będzie dokonywał bieżącej kontroli jakości wykonania usługi. W razie stwierdzenia niewłaściwej jakości usługi Wykonawca zobowiązany będzie do jej powtórnego wykonania na własny koszt. 16.Bielizna i odzież zdyskwalifikowana z dalszego użytkowania powinna być uprana i dostarczona do Zamawiającego w oddzielnym, oznakowanym opakowaniu do kasacji 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do badań bakteriologicznych bielizny wykonywanych przez Wykonawcę. 18.Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia ewidencji zleconej do prania bielizny i odzieży w rozliczeniu sztukowym i wagowym. Rozliczenie sztukowe i wagowe dokonywane będzie w punktach odbioru i wydawania bielizny i odzieży. 19.Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłości świadczenia usługi w formie oświadczenia załączonego do oferty. 20.Wykonawca ponosi finansową odpowiedzialność za zagubione lub zniszczone sztuki poszczególnego asortymentu. Rozliczenie braków będzie odbywało się na koniec każdego miesiąca. Wykonawca zobowiązany jest do odkupienia nowej lub zwrotu pieniędzy. 21.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia mechaniczne bielizny i innego asortymentu powstałe w związku z wykonywaniem usługi. W sytuacjach spornych powstałych w trakcie wykonywania usługi ustalenia dotyczące stopnia zniszczenia bielizny i innego asortymentu podejmować będzie komisja złożona z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 22.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu bielizny nie będącej jego własnością, a Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany na bieliznę Zamawiającego lub zakupu nowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1.Kwota wadium wynosi: 4 800,00 PLN, Słownie: cztery tysiące osiemset zł 2. Wadium należy wnieść do dnia 4.XII. 2015 r. do godz. 10:00 przelewem bankowym na konto: Bank BPH 67-10600076-0000331000187984 z dopiskiem; Wadium- Znak sprawy PN- 56/2015 oraz podanie numeru NIP Firmy Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego za potwierdzeniem odbioru (może być dołączone do oferty pod warunkiem, że nie jest z nią trwale złączone). Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto bankowe Zamawiającego z konta bankowego Wykonawcy), poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).Zarówno gwarancje jak i poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP okoliczności w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. Wykonawca którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w ustawie lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wyznaczonego do składania ofert. Wadium nie podlega zwrotowi w stosunku do Wykonawcy: A/ którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a który: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, B/ jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stocer.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach