Przetargi.pl
Kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu wyjazdów na warsztaty edukacyjne dla uczestników kół językowych w ramach projektu pn. Akademia sukcesu

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu wyjazdów na warsztaty edukacyjne dla uczestników kół językowych w ramach projektu pn. Akademia sukcesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kody CPV: 63510000-7 Usługi biur podróży i podobne 63511000-4 Organizacja wycieczek 63500000-4 Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63512000-1 Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 63515000-2 Usługi podróżne 80580000-3 Oferowanie kursów językowych 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu wyjazdów na warsztaty edukacyjne do Londynu i Wiednia w ramach projektu pn. Akademia sukcesu (zwanego dalej projektem) na warunkach określonych w SIWZ, załącznikach do SIWZ, we wzorze umowy. Projekt realizowany i finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych I zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis w/w projektu zwanego dalej projektem, zawiera załącznik do SIWZ. Projekt da szansę uczestnikom/uczestniczkom koła Let`s go i Guten Tag wyjazdu do kraju, w którym posługuje się językiem, który ich fascynuje. Tygodniowy wyjazd da szansę na zapoznanie się z kulturą innego kraju a także możliwość konwersacji z lokalnymi mieszkańcami, co da duży efekt w kształceniu językowym młodzieży. 2. Zakres przedmiotu zamówienia - założenia programowo - organizacyjne wyjazdów na warsztaty edukacyjne: I - Warsztaty edukacyjne z języka angielskiego dla uczestników koła Let`s go w ramach projektu pn. Akademia sukcesu - WYJAZD DO LONDYNU (ANGLIA) a) Liczba uczestników: w wyjazdach będzie uczestniczyło 11 uczniów + 2 opiekunów + 1 kierownik +1 kierownik - pilot (kierownicy zapewnieni przez wykonawcę), łącznie 15 uczestników. Imienną listę uczestników wyjazdu sporządzi zamawiający i przekaże wykonawcy w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Uwaga! - native speaker nie jest uwzględniony w liczbie uczestników wyjazdu. b) Czas trwania wyjazdu: 7 dni, 6 nocy. c) Termin wyjazdu: - od 29 październik do 4 listopad 2012 r. [11 uczniów + 2 opiekunów + 1 kierownik + 1 kierownik - pilot (kierownicy zapewnieni przez wykonawcę), łącznie 15 uczestników]. Uwaga! - native speaker nie jest uwzględniony w liczbie uczestników wyjazdu. d) Program, plan wyjazdu: wyjazd będzie realizowany zgodnie z następującymi założeniami: Dzień 1 - transfer z Bierunia na lotnisko w Polsce Wsiadanie uczestników będzie się odbywało w dwóch punktach tj.: - Gimnazjum nr 2, ul. Licealna 17 - Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, ul. Warszawska 294; - przelot z Polski do Londynu (Anglia); - transfer z lotniska Londyn do miejsca zakwaterowania; - zakwaterowanie; - spacer po centrum z pilotem i czas wolny; - obiadokolacja w restauracji na mieście; - powrót do hotelu, nocleg. Dzień 2, 3, 4, 5, 6 - Śniadania w hotelu. - Obiadokolacje w angielskim pubie oraz w restauracjach w rejonie hotelu. - Warsztaty edukacyjne z języka angielskiego z native speaker - (5 dni x 3,5 godz.) połączone ze zwiedzaniem. Warsztaty przygotowane w formie interaktywnej prezentacji, zwiedzania oraz ćwiczeń. Prowadzone i koordynowane w języku angielskim przez native speakers w zakresie umiejętności uczniów biorących udział w warsztatach. Zajęcia odbywać się będą w terenie i połączone będą ze zwiedzaniem oraz w pomieszczeniach z ilością miejsc i wyposażeniem umożliwiającym przeprowadzenie zajęć dla wskazanej liczby osób oraz zapewnienie odpowiednich warunków i środowiska pracy niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. Ćwiczenia i program edukacyjny przygotowany pod kątem młodzieży uczącej się języka angielskiego, z uwzględnieniem rozumienia, konwersacji, analizy i wyciągania wniosków. Tematyka obejmująca przedmioty curriculum - historia, ekonomia, przyroda, geografia, technika, transport, sztuka, media oraz bieżące sprawy społeczne i codzienne życiowe sytuacje. Każdy z uczniów otrzyma Study pack - folder z informacjami, zadania i projekty do wykonania. Program warsztatów będzie obejmował m.in.: wizytę w Tower of London, rejs wycieczkowy statkiem po Tamizie (z Westminster Pier do Greenwich - możliwość podziwiania najważniejszych zabytków od strony rzeki) wraz z prezentacjami interaktywnymi. W ramach programu warsztatów będzie zorganizowana również wizyta w teatrze na West End na światowej klasy musical do wyboru. Program zwiedzania z przewodnikiem zakłada także m.in. Wizytę w British Museum, Natural History Museum, czas na zakupy, Madame Tussauds, London Eye, Greenwich - Obserwatorium Astronomiczne z południkiem zerowym, Muzeum Marynistyki, zmianę warty pod Buckingham Palace, spacer przez St. James Park, Whitehall, Downing Street - siedziba premiera, Gwardia konna przy Horse Guards Parade, Trafalgar Square ze słynną kolumną Nelsona, Wizytę w Galerii Narodowej - słynna kolekcja malarstwa (m.in. Rubens, Rembrandt, Van Gogh, Monet), Tower Bridge - słynny most zwodzony oraz spacer nad Tamizą do Doków Św. Katarzyny, czas na zakupy na Oxford Street lub na Hammersmith. Dzień 7 - śniadanie, wykwaterowanie z hotelu, możliwość złożenia bagaży w przechowalni w miejscu zakwaterowania; - spacer po centrum z pilotem i czas wolny; - obiad w restauracji na mieście; - transfer z miejsca zakwaterowania na lotnisko Londyn; - przelot z Londynu do Polski; - transfer z lotniska do Bierunia Wysiadanie uczestników będzie się odbywało w dwóch punktach tj.: - Gimnazjum nr 2, ul. Licealna 17 - Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, ul. Warszawska 294. e) Posiłki dla uczestników: - śniadania (co najmniej jeden posiłek na ciepło oraz zimna płyta) w formie stołu szwedzkiego w miejscu zakwaterowania [6 śniadań na osobę]; - obiad (posiłek 2-daniowy) [1 obiad na osobę]; - obiadokolacja (posiłek 2-3-daniowy) w restauracji [w tym 1x tradycyjny angielski pub + 1x chiński bufet + 1x pizza pasta bufet] [6 obiadokolacji na osobę]. Do wszystkich posiłków serwowane napoje ciepłe i zimne (tj. herbata i kawa z dodatkami: cukier, cytryna, mleko; woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe) w ilości 0,5 l na osobę w ramach jednego posiłku. f) Zakwaterowanie uczestników: uczestników wyjazdu należy zakwaterować w hotelu o standardzie 2,5 - 4 gwiazdkowym położonym w strefie 1-2 metra, skąd będzie dobra komunikacja, a dojazd do centrum (Londyn) nie będzie zajmował więcej niż 30 minut. Pokoje z własnym, pełnym węzłem sanitarnym - łazienkami, wieloosobowe (2-3-4-os) dla młodzieży, 1-os dla opiekunów, kierowników. g) Środek transportu: podróż z Polski do Anglii (Londyn) oraz z Anglii (Londyn) do Polski odbywa się samolotem. Wykonawca zapewni transfer: - z Bierunia na lotnisko w Polsce; - z lotniska w Londynie do miejsca zakwaterowania; - z miejsca zakwaterowania na lotnisko w Londynie; - z lotniska w Polsce do Bierunia. Transfer odbywać się będzie środkiem transportu wyposażonym w sprawną klimatyzację oraz miejsca siedzące dla wszystkich uczestników wyjazdu. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca zobowiązany jest podstawić, w czasie umożliwiającym realizację programu, pojazd zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze SIWZ. h) Wykonawca będzie odpowiedzialny za i uwzględni w cenie ofertowej: - rezerwację i zakup biletów lotniczych dla uczestników wyjazdu [11 uczniów + 2 opiekunów + 1 kierownik + 1 kierownik - pilot (kierownicy zapewnieni przez wykonawcę)], łącznie 15 osób w obydwie strony (Polska - Londyn, Londyn - Polska); - zapewnienie transferu o którym mowa w ppkt g dla łącznie 15 osób; - zapewnienie zakwaterowania o którym mowa w ppkt f: 6 noclegów dla łącznie 15 uczestników wyjazdu. Należy uwzględnić wszelkie koszty zakwaterowania uczestników wyjazdu w tym np. opłaty klimatyczne; - zapewnienie posiłków wraz z napojami (6 śniadań, 1 obiad, 6 obiadokolacji) dla łącznie 15 uczestników w trakcie trwania wyjazdu; - zapewnienie kompleksowego ubezpieczenia dla łącznie 15 uczestników wyjazdu uwzględniającego w szczególności koszty leczenia, następstwa nieszczęśliwych wypadków w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę, bagaż podróżny; - zapewnienie biletów komunikacji miejskiej w trakcie całego pobytu dla łącznie 15 uczestników; - zapewnienie kierownika - pilota - tłumacza ze znajomością języka angielskiego będącego do dyspozycji uczestników wyjazdu w trakcie całego pobytu; - przygotowanie, opracowanie warsztatów dla wszystkich uczniów, biorących udział w przedmiotowym wyjeździe. Opracowanie tych materiałów i przekazanie ich do akceptacji koordynatorowi projektu będzie miało miejsce w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. - zapewnienie wszystkim uczniom biorącym udział w wyjeździe Study pack - folder z informacjami, zadania i projekty do wykonania w trakcie przedmiotowych warsztatów. Jeden komplet tych materiałów i przekazanie go do akceptacji koordynatorowi projektu będzie miało miejsce w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. - zapewnienie native speaker - 5 dni x 3,5 godz. dla wszystkich uczniów biorących udział w przedmiotowym wyjeździe w trakcie pobytu (Uwaga! - native speaker nie jest uwzględniony w liczbie uczestników wyjazdu); - zapewnienie przewodników, biletów wstępu do zwiedzanych obiektów dla łącznie 15 uczestników wyjazdu (opcjonalnie dla native speaker) zgodnie z programem niniejszych warsztatów, zwiedzania tj.: Warsztaty: warsztaty językowe z native speaker - (5 dni x 3,5 godz.), wizyta w Tower of London, rejs po Tamizie oraz prezentacje interaktywne, wizyta w teatrze na West End na światowej klasy musical do wyboru (wybór spektaklu, musicalu zgodny z dostępnością miejsc). Zwiedzanie zgodnie z programem m.in. Wizyta w British Museum, Natural History Museum, czas na zakupy, Madame Tussauds, London Eye, Greenwich - Obserwatorium Astronomiczne z południkiem zerowym, Muzeum Marynistyki, zmiana warty pod Buckingham Palace, spacer przez St. James Park, Whitehall, Downing Street - siedziba premiera, Gwardia konna przy Horse Guards Parade, Trafalgar Square ze słynną kolumną Nelsona, Wizyta w Galerii Narodowej - słynna kolekcja malarstwa (m.in. Rubens, Rembrandt, Van Gogh, Monet), Tower Bridge - słynny most zwodzony oraz spacer nad Tamizą do Doków Św. Katarzyny, czas na zakupy na Oxford Street lub na Hammersmith. - zapewnienie sal na potrzeby warsztatów oraz wydzielonych miejsc do spotkań młodzieży w hotelu w trakcie całego pobytu. i) Zamawiający będzie odpowiedzialny za: - rekrutację uczestników; - akceptację planów, materiałów, dokumentów dotyczących zorganizowania i prowadzenia warsztatów. II - Warsztaty edukacyjne z języka niemieckiego dla uczestników koła Guten Tag w ramach projektu pn. Akademia sukcesu - WYJAZD DO WIEDNIA (AUSTRIA) a) Liczba uczestników: w wyjazdach będzie uczestniczyło 10 uczniów + 2 opiekunów + 1 kierownik + 1 kierownik - pilot (kierownicy zapewnieni przez wykonawcę), łącznie 14 uczestników. Imienną listę uczestników wyjazdu sporządzi zamawiający i przekaże wykonawcy w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Uwaga! - native speaker nie jest uwzględniony w liczbie uczestników wyjazdu. b) Czas trwania wyjazdu: 7 dni, 6 nocy. c) Termin wyjazdu: - od 29 października do 4 listopada 2012 r. [10 uczniów + 2 opiekunów + 1 kierownik + 1 kierownik - pilot (kierownicy zapewnieni przez wykonawcę), łącznie 14 uczestników]. Uwaga! - native speaker nie jest uwzględniony w liczbie uczestników wyjazdu. d) Program, plan wyjazdu: wyjazd będzie realizowany zgodnie z następującymi założeniami: Dzień 1 - wyjazd z Bierunia do Wiednia Wsiadanie uczestników będzie się odbywało w dwóch punktach tj.: - Gimnazjum nr 2, ul. Licealna 17 - Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, ul. Warszawska 294; - przyjazd do hotelu, zakwaterowanie; - spacer po centrum z pilotem i czas wolny; - obiadokolacja w restauracji na mieście; - powrót do hotelu, nocleg. Dzień 2, 3, 4, 5, 6 - Śniadania w hotelu. - Obiadokolacje w wiedeńskich knajpkach, kawiarniach oraz w restauracjach w rejonie hotelu. - Warsztaty edukacyjne z języka niemieckiego z native speaker - (5 dni x 3,5 godz.) połączone ze zwiedzaniem. Warsztaty przygotowane w formie zwiedzania oraz ćwiczeń. Prowadzone i koordynowane w języku niemieckim przez native speakers w zakresie umiejętności uczniów biorących udział w warsztatach. Zajęcia odbywać się będą w terenie i połączone będą ze zwiedzaniem oraz w pomieszczeniach z ilością miejsc i wyposażeniem umożliwiającym przeprowadzenie zajęć dla wskazanej liczby osób oraz zapewnienie odpowiednich warunków i środowiska pracy niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. Ćwiczenia i program edukacyjny przygotowany pod kątem młodzieży uczącej się języka niemieckiego, z uwzględnieniem rozumienia, konwersacji, analizy i wyciągania wniosków. Tematyka obejmująca przedmioty curriculum - historia, ekonomia, przyroda, geografia, technika, transport, sztuka, media oraz bieżące sprawy społeczne i codzienne życiowe sytuacje. Każdy z uczniów otrzyma folder z informacjami oraz Quizy, materiały, zadania i projekty do wykonania. Program warsztatów oraz program zwiedzania wraz z opiekunem w godzinach popołudniowych: - 1,5 h warsztaty w języku niemieckim w hotelu, - 2 h program na terenie miasta Wiedeń w tym w ramach programu warsztatów wizyta w Operze Wiedeńskiej na światowej klasy przedstawieniu oraz rejs wycieczkowy statkiem po Dunaju - możliwość podziwiania najważniejszych zabytków od strony rzeki. - Zwiedzanie m.in. Wiedeńskiej Starówki, Bajkowy Dom Hundertwassera, Galeria Austriacka Belvedere, Katedra św. Szczepana, Powozownia, Pałac Schönbrunn oraz Ogrody Pałacu, Muzeum Historii Miasta, Muzeum Techniki, Zamek Hofburg, Skarbiec Wiedeński, Lunapark Prater - Koło Diabelskie, czas na zakupy, spacer ulicami miasta w tym spacer przez Plac Karola, Park Miejski z najsłynniejszym pomnikiem miasta - złotym Straussem oraz najsłynniejszymi ulicami i placami: Albertina, Hofburg, Kohlmarkt, Graben, Kärtnerstraße, Katedra św. Szczepana, siedziba Zakonu Krzyżackiego przy Singergasse, secesyjny zegar figuralny Anker, Wiedeński Trójkąt Bermudzki oraz wiele malowniczych zaułków starówki i nadunajską dzielnicą Wiednia - Donaustadt. Dzień 7 - śniadanie, wykwaterowanie z hotelu, możliwość złożenia bagaży w przechowalni w miejscu zakwaterowania; - spacer po centrum z pilotem i czas wolny; - powrót do Polski do Bierunia, w drodze postój na obiad Wysiadanie uczestników będzie się odbywało w dwóch punktach tj.: - Gimnazjum nr 2, ul. Licealna 17 - Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, ul. Warszawska 294. e) Posiłki dla uczestników: - śniadania (co najmniej jeden posiłek na ciepło oraz zimna płyta) w formie stołu szwedzkiego w miejscu zakwaterowania [6 śniadań na osobę]; - obiad (posiłek 2-daniowy) [1 obiad na osobę]; - obiadokolacja (posiłek 2-3-daniowy) w restauracji [w tym 1x tradycyjny posiłek kuchni wiedeńskiej + 1x pizza pasta bufet] [6 obiadokolacji na osobę]. Do wszystkich posiłków serwowane napoje ciepłe i zimne (tj. herbata i kawa z dodatkami: cukier, cytryna, mleko; woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe) w ilości 0,5 l na osobę w ramach jednego posiłku. f) Zakwaterowanie uczestników: uczestników wyjazdu należy zakwaterować w hotelu o standardzie 2,5 - 4 gwiazdkowym położonym w pobliżu centrum miasta (Wiedeń), skąd będzie dobra komunikacja, a dojazd do centrum nie będzie zajmował więcej niż 30 minut. Pokoje z własnym, pełnym węzłem sanitarnym - łazienkami, wieloosobowe (2-3-4-os) dla młodzieży, 1-os dla opiekunów, kierownika. g) Środek transportu: podróż do/z miejsca zakwaterowania, z Polski do Wiednia oraz z Wiednia do Polski wykonawca zapewni komfortowym środkiem transportu wyposażonym w sprawną klimatyzację, miejsca siedzące dla wszystkich uczestników wyjazdu, komfortowe fotele, nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem oraz woreczki na nieczystości. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca zobowiązany jest podstawić, w czasie umożliwiającym realizację programu, pojazd zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze SIWZ. h) Wykonawca będzie odpowiedzialny za i uwzględni w cenie ofertowej: - rezerwację i zakup biletów na przejazd środkiem transportu dla uczestników wyjazdu [10 uczniów + 2 opiekunów + 1 kierownik + 1 kierownik - pilot (kierownicy zapewnieni przez wykonawcę)], łącznie 14 osób w obydwie strony (Bieruń - Wiedeń, Wiedeń - Bieruń); - zapewnienie zakwaterowania o którym mowa w ppkt f: 6 noclegów dla łącznie 14 uczestników wyjazdu. Należy uwzględnić wszelkie koszty zakwaterowania uczestników wyjazdu w tym np. opłaty klimatyczne; - zapewnienie posiłków wraz z napojami (6 śniadań, 1 obiad, 6 obiadokolacji) dla łącznie 14 uczestników w trakcie trwania wyjazdu; - zapewnienie kompleksowego ubezpieczenia dla łącznie 14 uczestników wyjazdu uwzględniającego w szczególności koszty leczenia, następstwa nieszczęśliwych wypadków w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę, bagaż podróżny; - zapewnienie biletów komunikacji miejskiej w trakcie całego pobytu dla łącznie 14 uczestników; - zapewnienie kierownika - pilota - tłumacza ze znajomością języka niemieckiego będącego do dyspozycji uczestników wyjazdu w trakcie całego pobytu; - przygotowanie, opracowanie warsztatów dla wszystkich uczniów, biorących udział w przedmiotowym wyjeździe. Opracowanie tych materiałów i przekazanie ich do akceptacji koordynatorowi projektu będzie miało miejsce w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. - zapewnienie wszystkim uczniom biorącym udział w wyjeździe folderu z informacjami oraz Quizy, materiały, zadania i projekty do wykonania w trakcie przedmiotowych warsztatów; Jeden komplet tych materiałów i przekazanie go do akceptacji koordynatorowi projektu będzie miało miejsce w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. - zapewnienie native speaker - 5 dni x 3,5 godz. dla wszystkich uczniów biorących udział w przedmiotowym wyjeździe w trakcie pobytu (Uwaga! - native speaker nie jest uwzględniony w liczbie uczestników wyjazdu); - zapewnienie przewodników, biletów wstępu do zwiedzanych obiektów dla łącznie 14 uczestników wyjazdu (opcjonalnie dla native speaker) zgodnie z programem niniejszych warsztatów, zwiedzania tj.: Warsztaty: warsztaty językowe z native speaker - (5 dni x 3,5 godz.), wizyta w Operze Wiedeńskiej na światowej klasy przedstawieniu (wybór przedstawienia zgodny z dostępnością miejsc) oraz rejs wycieczkowy statkiem po Dunaju - możliwość podziwiania najważniejszych zabytków od strony rzeki. Zwiedzanie zgodnie z programem m.in. Wiedeńskiej Starówki, Bajkowy Dom Hundertwassera, Galeria Austriacka Belvedere, Katedra św. Szczepana, Powozownia, Pałac Schönbrunn oraz Ogrody Pałacu, Muzeum Historii Miasta, Muzeum Techniki, Zamek Hofburg, Skarbiec Wiedeński, Lunapark Prater - Koło Diabelskie, czas na zakupy, spacer ulicami miasta w tym spacer przez Plac Karola, Park Miejski z najsłynniejszym pomnikiem miasta - złotym Straussem oraz najsłynniejszymi ulicami i placami: Albertina, Hofburg, Kohlmarkt, Graben, Kärtnerstraße, Katedra św. Szczepana, siedziba Zakonu Krzyżackiego przy Singergasse, secesyjny zegar figuralny Anker, Wiedeński Trójkąt Bermudzki oraz wiele malowniczych zaułków starówki i nadunajską dzielnicą Wiednia - Donaustadt. - zapewnienie sal na potrzeby warsztatów oraz wydzielonych miejsc do spotkań młodzieży w hotelu w trakcie całego pobytu. i) Zamawiający będzie odpowiedzialny za: - rekrutację uczestników; - akceptację planów, materiałów, dokumentów dotyczących zorganizowania i prowadzenia warsztatów. UWAGA: Cena warsztatów podana przez wykonawcę, musi zawierać wszystkie świadczenia, tak aby uczestnicy, kierownicy oraz opiekunowie nie byli zobligowani do ponoszenia jakichkolwiek kosztów własnych. Wykonawca nie może żądać od zamawiającego dopłaty kursowej. 3. Zamawiający nie pokrywa kosztów zagranicznych i krajowych rozmów telefonicznych wykonywanych z miejsca zakwaterowania, pokoi hotelowych przez osoby zakwaterowane oraz kosztów np. związanych z udostępnieniem w pokojach płatnej telewizji lub mini-baru. 4. Na 7 dni roboczych przed realizacją zamówienia (w dniach i godzinach urzędowania zamawiającego) wykonawca przedstawi zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy opis sposobu realizacji usługi, a następnie podczas zorganizowanego spotkania informacyjnego w siedzibie zamawiającego przedstawi go rodzicom/opiekunom uczestników warsztatów oraz odpowie na ewentualne ich pytania. 5. Zachowanie przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami polskimi i europejskimi oraz zgodnie z założeniami i wymogami projektu. 7. Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL oraz współpracy z koordynatorem oraz liderami projektu. 8. Prowadzenie warsztatów ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce oraz rozwój kompetencji kluczowych a także przestrzegania zasady równych szans. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją przez wykonawcę przedmiotu umowy w tym dokumentów finansowych. 10. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29. ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. 11. Study pack oraz folder z informacjami oraz Quizy, materiały, zadania i projekty do wykonania w trakcie przedmiotowych warsztatów z j. angielskiego i niemieckiego - stanowiące element przedmiotu zamówienia muszą być kompletne i fabrycznie nowe, wolne od wad, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeden komplet tych materiałów przekaże wykonawca do akceptacji koordynatorowi projektu w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 12. Zamawiający zobowiązany jest do zapoznania się i stosowania Procedur organizacji wycieczek szkolnych (załącznik nr 7 do SIWZ). 13. Dokumentowanie warsztatów poprzez dokumenty projektowe w szczególności: dzienniki, karty czasu pracy, listy obecności, sprawozdania. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników turystycznych prowadzonej przez Ministra Sportu i Turystyki, a w przypadku przedsiębiorcy zagranicznego posiadającego siedzibę na terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, za spełnienie warunku prowadzenia działalności, o którym mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 1a i 1b ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) uznaje się posiadanie zabezpieczenia finansowego w formie, która jest uznawana w państwie, w którym przedsiębiorca posiada siedzibę. W/w dokument (kserokopia) potwierdzony za zgodność z oryginałem, wybrany wykonawca dostarczy zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135, poz. 1516 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach