Przetargi.pl
Kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu wizyty studyjnej do Chin dla studentów Studiów Dualnych na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426313768 , fax. +48426313874
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji
    Piotrkowska 266
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426313768, fax. +48426313874
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl; http://wzip.p.lodz.pl/; www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu wizyty studyjnej do Chin dla studentów Studiów Dualnych na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Chinach dla grupy osób w przedziale od 16 do 24, w tym studenci oraz ich opiekunowie (1 opiekun na grupę 3-osobową studentów). Wizyta studyjna zorganizowana zostanie dla studentów studiów dualnych realizowanych na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach Projektu pn. „Studia dualne na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku A do SIWZ. Wymagania dotyczące współpracy Zamawiającego z Wykonawcą a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy opracowania szczegółowego harmonogramu wyjazdu w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiony przez Zamawiającego, stanowiący Załącznik A do SIWZ i złożenia go wraz z ofertą. b) W oparciu o zaakceptowany harmonogram oraz informację o ostatecznej liczbie uczestników wyjazdu, Wykonawca niezwłocznie przygotuje listę obiektów noclegowych i przekaże ją do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca może dokonać rezerwacji noclegów wyłącznie w obiektach, które zostały zatwierdzone przez Wykonawcę. c) Najpóźniej na 7 dni przed wylotem Wykonawca prześle Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej uczestników wyjazdu wraz z potwierdzeniem jej opłacenia. Polisa powinna zawierać informację o zakresie i warunkach ubezpieczenia (w tym maksymalnych kwotach ubezpieczenia), liście osób objętych ubezpieczeniem oraz kontakt do ubezpieczyciela w sytuacjach konieczności skorzystania z polisy lub zgłoszenia szkody. d) Zamawiający dopuszcza następującą formę rozliczeń z Wykonawcą w etapach:  po rezerwacji pobytu w hotelach (30% wartości oferty),  po rezerwacji wszystkich biletów lotniczych i kolejowych w Chinach (20% wartości oferty),  po zrealizowaniu całej usługi (pozostałe 50% wartości oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę, na którą składają się: a) Formularz Ofertowy, sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Listę spotkań biznesowych stanowiącą załącznik do formularza ofertowego, c) Oświadczenie/a w trybie art. 25a ust. 1 wymagane zgodnie z treścią niniejszej SIWZ, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 oraz 4 do SIWZ. d) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), e) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), f) zobowiązanie/a podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy), g) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach