Przetargi.pl
Kompleksowa usługa polegająca na dostawie energii elektrycznej (sprzedaż, dystrybucja) oraz utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego i oświetlenia miejsc publicznych w granicach administracyjnych Gminy Suchy Dąb

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-022 Suchy Dąb, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 828 620, , fax. 586 828 685
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Gdańska 17
    83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie
    tel. 586 828 620, , fax. 586 828 685
    REGON: 19052787200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.suchy-dab.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa polegająca na dostawie energii elektrycznej (sprzedaż, dystrybucja) oraz utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego i oświetlenia miejsc publicznych w granicach administracyjnych Gminy Suchy Dąb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa usługa polegająca na dostawie energii elektrycznej (sprzedaż, dystrybucja) oraz utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego i oświetlenia miejsc publicznych w granicach administracyjnych Gminy Suchy Dąb. Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo Energetyczne i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Przedmiot zamówienia obejmuje ok. 445 punktów oświetleniowych, gdzie wszystkie stanowią własność ENERGA Oświetlenia Sp. z o.o. w Sopocie ul. Rzemieślnicza 17/19. Przewidywany pobór energii elektrycznej w okresie jednego roku trwania umowy wynosi około 447 607 kWh, jednakże może on ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Usługa polegająca na utrzymaniu urządzeń służących do oświetlenia dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych należących do Gminy Suchy Dąb w ilości 445 punktów oświetleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne, tj. Dz. U. z 2020r. poz. 833 ze zm.). Część opraw zamontowanych jest na liniach napowietrznych i podziemnych należących do Energa Oświetlenie Sp. z o.o.. Zakres czynności związanych z eksploatacją i konserwacją oświetlenia należącego do Gminy Suchy Dąb obejmuje: a) oględziny i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej; (przynajmniej raz w roku) b) oględziny i przeglądy tras linii napowietrznych i kablowych; c) przeglądy techniczne opraw; (przynajmniej raz w roku) d) wymianę źródeł światła; e) malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarń, szafek i tablic rozdzielczych; f) pomiary skuteczności i ochrony porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami; g) wymianę wyeksploatowanych słupów i wysięgników; h) wymianę wyeksploatowanych opraw; i) wymianę wyeksploatowanych tablic i szafek; j) wymianę linii napowietrznych i kablowych; k) wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem; l) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli; m) podwieszanie zerwanych przewodów; n) wymianę opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów, o) wymianę połamanych lub uszkodzonych słupów; p) wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarń; r) likwidacje awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego; s) całodobową dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi; t) prowadzenie rejestru zdarzeń, który będzie zawierał: daty oraz szczegóły wykonywanych napraw lub innych czynności związanych z bieżącym utrzymaniem punktów oświetleniowych. Przekazywanie zapisów tego rejestru jako załącznika do comiesięcznej faktury; u) utylizacja wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego; w) wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego. z) przeglądy stanu technicznego punktów oświetleniowych w obecności Wykonawcy wraz z Zamawiającym w miesiącach: marcu oraz październiku; Usunięcie awarii musi nastąpić w ciągu 48 godzin od jej zgłoszenia. Podana ilość punktów świetlnych służy jedynie w celach wyceny i w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem prac w przedmiotowym zadaniu, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają aktualną Koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetycznej; - posiadają aktualną Koncesję na dystrybucję energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) albo umowę zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii, lub oświadczenie o posiadaniu zawartej ww. umowy (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach