Przetargi.pl
Kompleksowa usługa dzierżawy, prania i dystrybucji bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Aleksandrowska 159 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa dzierżawy, prania i dystrybucji bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dzierżawy , prania i dystrybucji bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego zgodnie z zapotrzebowaniem Spec. Psych ZOZ w Łodzi realizowana poprzez 1.a. odbiór i pranie brudnej pościeli szpitalnej będącej własnością Zamawiającego 1.b. odbiór i pranie brudnego innego asortymentu własności pacjentów Zamawiającego 1.c. odbiór i pranie brudnej pościeli szpitalnej dzierżawionej od Wykonawcy 1.d. dzierżawę 400 nowych kompletów bielizny szpitalnej . Na komplet składa się : poszwa o wymiarach 160x200 cm; poszewka o wymiarach 80x80 cm; prześcieradło z gumką na materace szpitalne o wymiarach 90x200x15 cm 1.e. dostawę czystej , wypranej bielizny i innego asortymentu wymienionego w punktach 1 a, b, c i d do poszczególnych komórek Zamawiającego Zamawiający informuje, iż w ramach realizacji przedmiotowej usługi , obsłudze podlega bezpośrednio osiem Pawilonów szpitalnych . Odległość między każdy z Pawilonów wynosi ok. 100-150 m. Wszystkie osiem pawilonów znajduje się w siedzibie Zamawiającego tj. Łódź, ul. Aleksandrowska 159. Przedmiot umowy- asortyment, dostawa, transport, dokumenty przewozowo-rozliczeniowe, pakowanie i spis bielizny, rozliczenie bielizny i wagi (w tym braki oraz ich uzupełnianie), terminy realizacji, zwrot dokumentu przewozowo-rozliczeniowego wraz z bielizną - realizowane będą na zasadach określonych w tabeli przedstawionej w Załączniku nr 4 do SIWZ oraz umowie stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wielkość przedmiotu zamówienia . 2.1. Przewidywane, szacunkowe ilości przekazywane do prania w okresie obowiązywania umowy ( 24 miesięcy) to: 2.1.a. ok. 140 000 kg. pościeli szpitalnej będącej własnością j Zamawiającego 2.1 b. ok. 720 kg pozostałego asortymentu 2.1.c. ok. 7 000 kg bielizny dzierżawionej 2.1.d. dzierżawa 400 nowych kompletów bielizny szpitalnej . Na komplet pościeli składa się : poszwa o wymiarach 160x200 cm; poszewka o wymiarach 80x80 cm; prześcieradło z gumką o wymiarach 90X200X15 cm . Ilość dzierżawionych kompletów nie jest tożsama z szacunkową ilością prania bielizny dzierżawionej. W trakcie trwania całej umowy dzierżawiona pościel (komplety) będą wielokrotnie prane. 2.2. Pościel musi być wykonana z tkaniny o gramaturze nie mniejszej niż 170g/m? , temp. prania 95?C z możliwością sterylizacji. 2.3 . Zamawiający zastrzega możliwość dzierżawy powyżej opisanych 400 kompletów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przekazanie dzierżawy nie będzie miała wpływu na znaczne zwiększenie ilości pranej bielizny będącej własnością Zmawiającego oraz spadek ilości prania bielizny dzierżawionej. 3 Zakres przedmiot u zamówienia w ramach realizacji usługi obejmuje: 3.1.Udostępnienie i przekazanie dzierżawionej pościeli szpitalnej : 3.1.a. dzierżawie podlega wyłącznie komplety bielizny pościelowej (kompl. - poszwa+ poszewka+ prześcieradło) 3.1.b. pościel dzierżawiona musi być wykonana z tkaniny o gramaturze nie mniejszej niż 170g/m? z możliwością prania w temp. 95?C i możliwością sterylizacji. 3.1.c. do 30 dnia kalendarzowego licząc od daty podpisania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania , udostępnienia i protokolarnego przekazania Zamawiającemu do używania I tury dzierżawy w ilości : 200 szt. nowych kompletów pościeli szpitalnej ( tj: 200 szt. poszew wym. 160x200 cm; 200 szt. poszewek o wym. 80x80 cm; 200 szt. prześcieradeł z gumką o wym. 90x200x15 cm). Przekazanie to nie stanowi przeniesienia na własność Zamawiającego dzierżawionej pościeli. 3.1.d. po każdym roku (12 miesiącach) obowiązywania przedmiotowej umowy 200 kompletów bielizny pościelowej szpitalnej będącej przedmiotem dzierżawy, będzie nieodpłatnie, protokolarnie (w formie pisemnej) przekazane na rzecz Zamawiającego- przekazanie na własność Zamawiającego. 3.1.e. przekazanie protokolarne pościeli na własność Zamawiającego nastąpi dwa razy w ciągu okresu obowiązywania umowy- pierwsze przekazanie nastąpi po upływie 12 miesięcy jednak maksymalnie do upływu 13 miesiąca od dnia podpisania umowy, drugie przekazanie po 24 miesiącach od podpisania umowy jednak maksymalnie do upływu 25 miesięcy od dnia podpisania umowy). Z chwilą upływu w.w okresów - dzierżawiona bielizna przechodzi na własność Zamawiającego. 3.1.f. każdorazowy, pisemny protokoły przekazania bielizny potwierdza fakt przeniesienia własności dzierżawionej bielizny w łącznej ilości 400 kompletów bielizny pościelowej szpitalnej. 3.1.g. Zamawiający ponadto wskazuje, iż po okresie 12 miesięcy dzierżawiona bielizna (tj.200 kompl. ) będzie nadal prana u Wykonawcy, ale przy zastosowaniu stawki za usługę prania tak jak dla pościeli własnej Zamawiającego. Natomiast po umowy, tj. po 24 miesiącach cała dzierżawiona bielizna będzie własnością Zamawiającego- fakt ten potwierdzony zostanie na podstawie dwóch protokołów przekazania dzierżawionej pościeli). 3.2. odbiór przez Wykonawcę brudnej bielizny będącej własnością Zamawiającego , bielizny dzierżawionej oraz pozostałego asortymentu z siedziby Zamawiającego, 3.3. pranie, dezynfekcje, moczenie,, krochmalenie, maglowanie, suszenie, prasowanie bielizny, pościeli szpitalnej i odzieży pacjentów oraz odzieży ochronnej i roboczej pracowników 3.4. drobne usługi szwalnicze (naprawa) oraz ich dostarczanie (zwrot) po wykonaniu usługi 3.5. zapewnienie i dostarczenie przez Wykonawcę : 3.5.a. worków o odpowiedniej wytrzymałości niezbędnych do spakowania całości brudnej bielizny 3.5.b. samo-rozpuszczalnych worków koloru czerwonego do pakowania bielizny zakaźnej. Wszystkie w/w worki muszą posiadać atest PZH lub inny równoważny dokument . 3.6. zapewnienia i dostarczenia przez Wykonawcę( §2 ust 8 wzoru umowy): 3.6.a. na poszczególne Oddziały 23 wózków z podziałem na czystą i brudną pościel tj:- do Pawilonów III, IV, V, VII, XI - po dwa wózki i stojaki - do Pawilonów VIII i X po 4 wózki i stojaki; - do Pawilonu nr IX - 5 wózków i 5 stojaków (z uwzględnieniem Izbę Przyjęć) 3.6.b. na poszczególne Oddziały szpitalne 23 stojaków - do Pawilonów III, IV, V, VII, XI po dwa stojaki - do Pawilonów - VIII i X po 4 stojaki; - do Pawilonu nr IX - 5 wózków i 5 stojaków ( z uwzględnieniem Izbę Przyjęć) 3.6.c. 11 wózków zbiorczych na brudną bieliznę do Pawilonów szpitalnych W.w wózki i stojaki zostaną zwrócone Wykonawcy po zakończeniu umowy. 4 Pozostałe wymagania:.4.a.Zamawiający wymaga aby Wykonawca świadczył usługę zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi jakie nakładane są na procesy prania oraz technologie (pralnia posiadająca barierę higieniczną). W tym celu Wykonawca musi dysponować aktualną pozytywną opinią sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Przez pozytywną, aktualną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - Zamawiający rozumie aktualną, pozytywną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Sanitarnego potwierdzająca i wskazującą , że pralnia znajduje się pod nadzorem właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, posiada barierę higieniczną oraz stan pralni odpowiada warunkom sanitarno - higienicznym.Zamawiający nie będzie respektował opinii -zaświadczenie o spełnieniu przez pralnię wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r., (dz. U. 213 poz. 1568) lub też Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej - (Dz. U.z 2007 r. Nr 14, poz. 89, z poźn. zm.2). 4.b. Technologia prania musi być zgodna z wymogami obowiązującymi w jednostkach ochrony zdrowia (ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących szpitali) oraz spełniać obowiązujące przepisy i standardy prania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 4.c. Środki piorące i dezynfekujące do realizacji zamówienia musza być stosowane zgodnie z zaleceniami producenta, powinny posiadać wymagane obowiązującymi przepisami atesty i certyfikaty (bez konieczności załączania ich do oferty przetargowej przez Wykonawców) oraz gwarantować właściwą jakość prania, nie powodującą przyspieszonego zużycia bielizny;4.d. Transport bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego przekazywanego do pralni musi być świadczony tylko odpowiednio przygotowanymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące przepisy i wymagania w zakresie przewożenia bielizny brudnej i czystej, dopuszczonym przez właściwego Inspektora Sanitarnego. W tym celu Wykonawca musi dysponować aktualną pozytywną opinią sanitarną właściwego Inspektora Sanitarnego . Zamawiający wymaga by środki transportu, które zadeklaruje Wykonawca i będzie używał w ramach realizacji niniejszego zamówienia - posiadały podzieloną skrzynię załadunkową na część czystą i brudną co uniemożliwia stykanie się asortymentu czystego z asortymentem brudnym, przy zachowaniu bariery sanitarnej lub też w przypadku środków transportu, które nie posiadają przedzielonych skrzyni załadunkowych - wymagane jest by Wykonawca zadeklarował odpowiednią ilość środków transportu, które będą użytkowane wyłącznie, rozdzielnie do przewozu bielizny czystej i przewozu bielizny brudnej. Od z Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa , Zamawiający będzie żądał przedłożenia w.w dokumentów. 4.e Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu na jego żądanie wizytację pralni i procesów technologicznych, a także środków transportu na każdym etapie postępowania oraz w każdym czasie realizowanej usługi (wykonywanej umowy), jeżeli Zamawiający będzie mieć wątpliwości co do stanu i realnej możliwości wykonania zamówienia publicznego, zgodnie z wymogami SIWZ i złożoną ofertą przetargową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania okresowych wymazów ( badań mikrobiologicznych) z wypranej pościeli oraz z środków transportu . W przypadku wyników badań pozytywnych/prawidłowych, koszt badań ponosi Zamawiający. . W przypadku stwierdzenia wyników badań negatywnych , koszt badań ponosi Wykonawca. Nieprawidłowe wyniki badań są podstawą dla Zamawiającego do nałożenia na Wykonawcę kar umownych o z godnie z par.8ust 3 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 7 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach