Przetargi.pl
Kompleksowa usługa dzierżawy, prania i dystrybucji bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Aleksandrowska 159 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa dzierżawy, prania i dystrybucji bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dzierżawy , prania i dystrybucji bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego zgodnie z zapotrzebowaniem Spec. Psych ZOZ w Łodzi. Przewidywana, szacunkowa ilość -waga przekazywanej do prania bielizny czystej oraz pozostałego asortymentu szpitalnego w okresie obowiązywania umowy wynosi 140 000 kg. Przewidywana, szacunkowa ilość bielizny dzierżawionej wynosi około 8 000 kg w okresie obowiązywania umowy -24 miesięcyi po każdym roku- 12 miesiącach dzierżawy, będzie ona nieodpłatnie , protokolarnie przekazana na rzecz Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór brudnej bielizny oraz pozostałego asortymentu z siedziby Wykonawcy, dezynfekcje, moczenie, pranie, krochmalenie, maglowanie, suszenie, prasowanie, bielizny, pościeli i odzieży, drobne usługi szwalnicze -naprawa oraz ich dostarczanie- zwrot-po wykonaniu usługi. Przedmiot umowy- asortyment, dostawa, transport, dokumenty przewozowo-rozliczeniowe, pakowanie i spis bielizny, rozliczenie bielizny i wagi w tym braki oraz ich uzupełnianie, termin wykonania usługi, zwrot dokumentu przewozowo-rozliczeniowego wraz z bielizną - oparte na zasadach określonych w tabeli przedstawionej w Załączniku nr 4 do SIWZ oraz umowie stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. Pozostałe wymagania: a.Zamawiający wymaga aby Wykonawca świadczył usługę zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi jakie nakładane są na procesy prania oraz technologie -pralnia posiadająca barierę higieniczną. W tym celu Wykonawca musi dysponować aktualną pozytywną opinią sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego patrz: Rozdział III pkt 4 ppkt 1 SIWZ b. Technologia prania musi być zgodna z wymogami obowiązującymi w jednostkach ochrony zdrowia , ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących szpitali oraz spełniać obowiązujące przepisy i standardy prania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia c)Środki piorące i dezynfekujące winny być stosowane zgodnie z zaleceniami producenta. Środki te powinny posiadać wymagane obowiązującymi przepisami atesty i certyfikaty bez konieczności załączania ich do oferty przetargowej przez Wykonawców oraz gwarantować właściwą jakość prania, nie powodującą przyspieszonego zużycia bielizny d. Transport bielizny oraz pozostałego asortymentu szpitalnego przekazywanego do pralni musi być świadczony tylko odpowiednio przygotowanymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące przepisy i wymagania w zakresie przewożenia bielizny szpitalnej brudnej i czystej, dopuszczony przez właściwego Inspektora Sanitarnego. W tym celu Wykonawca musi dysponować aktualną pozytywną opinią sanitarną właściwego Inspektora Sanitarnego patrz: Rozdział III pkt 4 ppkt 2 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu na jego żądanie wizytację pralni i procesów technologicznych, a także środków transportu na każdym etapie postępowania oraz w każdym czasie realizowanej usługi -wykonywanej umowy, jeżeli Zamawiający będzie mieć wątpliwości co do stanu faktycznego i realnej możliwości wykonania zamówienia publicznego, zgodnie z wymogami SIWZ i złożoną ofertą przetargową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium dla całości zamówienia Zamawiający ustala w wysokości 12 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach